Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuosta pettämisestä. Miten käy suhteessa,

Vierailija
05.01.2016 |

kun molemmat pettäneet exiään? Itse ollut uskoton aiemmissa suhteissani. Olin silloin nuori ja mielestäni ei ollut kovin rakastavia suhteita. Tässä nykyisessä suhteessa on erilaista kaiken puolin. En nyt sano etten voisi humalassa hairahtua pussailemaan toisen miehen kanssa, mutta seksiin en vaan pystyisi. En nyt ainakaan tähän mennessä ole pettänyt ja suhdetta takana neljä vuotta. Miehestä en tietenkään varmaksi voi sanoa, mutta olemme kyllä sopineet, että näistä kerrotaan. Ja on mahdollista, että annan anteeksi. Mieskin siis pettänyt exäänsä. Häpeää asiaa edelleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, tehän olette tasoissa: molemmat pettäneet entisissä suhteissa. Tiedät mitä se on ja miksi olet pettänyt, samoin miehesi.

Tuskin tuosta nyt kovinkaan suurta ongelmaa kannattaa ottaa. Sitäpaitsi mä en usko, että pettäminen puhumalla paranee. Se on ominaisuus ihmisessä ja parisuhteessa. En usko yksiavioisuuteenkaan. Joskus hormonit vie ja sille ei voi mitään. Meillä on yksi elämä ja en jättäisi sitä elämättä. Mikään ei ole karmeampaa kuin voivotella elämätöntä elämäänsä.

Miksi vaadit mieheltäsi tai itseltäsi uskollisuutta? Jos ei ole lapsiakaan, ei kai sillä ole niin väliä?

Vierailija
2/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyt kirjoitti:

Mitä väliä, tehän olette tasoissa: molemmat pettäneet entisissä suhteissa. Tiedät mitä se on ja miksi olet pettänyt, samoin miehesi.

Tuskin tuosta nyt kovinkaan suurta ongelmaa kannattaa ottaa. Sitäpaitsi mä en usko, että pettäminen puhumalla paranee. Se on ominaisuus ihmisessä ja parisuhteessa. En usko yksiavioisuuteenkaan. Joskus hormonit vie ja sille ei voi mitään. Meillä on yksi elämä ja en jättäisi sitä elämättä. Mikään ei ole karmeampaa kuin voivotella elämätöntä elämäänsä.

Miksi vaadit mieheltäsi tai itseltäsi uskollisuutta? Jos ei ole lapsiakaan, ei kai sillä ole niin väliä?

En ole vaatinut, mies tehköön niinkuin haluaa. Mies taas ei halua, että olen muiden kanssa. En kuitenkaan näe niin, että uskollisuus olisi yhtä kuin elämätön elämä. Musta tuntuu hyvältä olla vain miehen kanssa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olla vain oman mieheni kanssa. Ap

Vierailija
4/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis et ole nytkään varma ettet päätyisi pussailemaan jne. jotain vierasta. Mitenköhän on parin vuoden päästä?

Sä petit nuoruuttasi ja huonossa suhteessa. Se että sun miehesi häpeää vieläkin pettämistä kertoo taas siitä, että hänellä on eri syys pettämiseen eli voi sen tehdä hyvin myös sun kanssa.

Mä en olis teistä kummankaan kanssa, ei pelaisi luotto.

Vierailija
5/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun exän nykyinen? :D voivoi kyllä se sinuakin on JO pettänyt.

Vierailija
6/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä siis et ole nytkään varma ettet päätyisi pussailemaan jne. jotain vierasta. Mitenköhän on parin vuoden päästä?

Sä petit nuoruuttasi ja huonossa suhteessa. Se että sun miehesi häpeää vieläkin pettämistä kertoo taas siitä, että hänellä on eri syys pettämiseen eli voi sen tehdä hyvin myös sun kanssa.

Mä en olis teistä kummankaan kanssa, ei pelaisi luotto.

En voi kyllä sanoa aivan varmaksi etten pussaisi. Sillon tosin pitäisi olla todella humalassa. Seksiä en harrastaisi. Mä luotan mieheeni. En tiedä mikä siinä on, että vain luotan. Luotan myös siihen, että kaikesta selvitään yhdessä. Ap

Vierailija
7/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, ellet sä kuollut noin vuosi sitten :( Ap

Vierailija
8/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun toista rakastaa, niin ei sano ettei tiedä varmaksi pussailisiko vierasta. Sen tietää aika varmaksi. Mikään känni ei ole tekosyy vieraiden kanssa sekoiluun.

Vierailija
9/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun toista rakastaa, niin ei sano ettei tiedä varmaksi pussailisiko vierasta. Sen tietää aika varmaksi. Mikään känni ei ole tekosyy vieraiden kanssa sekoiluun.

Ei se minusta ole noin mustavalkoista. Ap

Vierailija
10/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyt kirjoitti:

Jos ap vaatii itseltään uskollisuutta, koska muuten voisi menettää miehensä luottamuksen ja koko parisuhteensa. Näin varmaan useimmat ajattelee. Silloin sitä saattaisi voivotella myöhemmin typerää hairahtumistaan ja parisuhteen menettämistä.

Vierailija
11/11 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, ellet sä kuollut noin vuosi sitten :( Ap

kyllä se minä olin :( kuolemaan menin. Miehen puheiden perusteella.. Ei mutta yhtä hölmöltä vaikutat, sitä vain.