Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit tunkee minut ulos lasten kanssa

Vierailija
05.01.2016 |

Ja mittarissa -18 ja tuulen purevuuden vuoksi tuntu -25.

Mitäs tekisit tilanteessani?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä mene! Meillä päättää itse se aikuinen jonka vuoro mennä ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, tunkee siis ulos mistä? Yleensä jos heitetään ulos paikasta niin fiksu ihminen hankkii kyydin ja menee kotiin (tai vaihtaa paikkaa).

Vierailija
4/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosta kokemusta. Olin nokkimisjärjestyksessä alin päikkärissä, ja minut AINA työnnettiin ulos lasten kanssa kauheassa kelissä ja siellä sainkin olla pitkään. Toisaalta ei tarvinnut katella työ"kaverien" naamoja :D

Jos jonkun muun olis pitänyt mennä, kateltiin tietty sisällä muumeja..

Nimi. Päiväkoti pahin työpaikka

Vierailija
5/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että lasten vanhemmat ei halua lasten paleltuvan, ja totea järjestäväsi muuta ohjelmaa.

Plus "menkää vaan tauolle, nou hätä"

Vierailija
6/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko he itse ollenkaan? Meillä on aina ulkoilussa ainakin kaksi aikuista (ja usein siis liikaa lapsia yhtä aikuista kohden iltapäivisin).

Isompien kanssa voisi käydä vaikka pienellä kävelyllä, niin ei ole ihan niin tuskainen päivä sisällä.

Vierailija
7/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevatko he itse ollenkaan? Meillä on aina ulkoilussa ainakin kaksi aikuista (ja usein siis liikaa lapsia yhtä aikuista kohden iltapäivisin).

Isompien kanssa voisi käydä vaikka pienellä kävelyllä, niin ei ole ihan niin tuskainen päivä sisällä.

Ja tosiaan, jostain syystä kuvittelin sinun puhuvan päiväkodista, vaikka etpä sellaista ollenkaan maininnut.

Vierailija
8/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan, jostain syystä kuvittelin sinun puhuvan päiväkodista, vaikka etpä sellaista ollenkaan maininnut.

Missä muualla tollasta tapahtuu? Ei missään.

Ap varmaan olis korjannut väärinkäsityksen, jos olis sellasesta ollut kyse..

T. Saman kokenut

Vierailija
9/9 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodeissa on aika yleisesti pakkasraja -15 astetta, mutta käytännössä pakkaskausilla tätä rikotaan jatkuvasti, koska toiminta ei pyöri, jos lapsia ei saa ulos, tai he hyppivät seinille, koska ovat tottuneet ulkoiluun. Ei siinä siis auta kuin mennä, mutta jos on yhtään järkeä päässä, niin ulkoiluvuoroa jaetaan ja vaihdellaan eikä ulkona olla läheskään yhtä kauan kuin leudolla säällä.

En sitten tiedä, miten sellaisissa kunnon ulkoilupäiväkodeissa toimitaan, ollaanko metsän siimeksessä -25 asteen pakkasessa reippailemassa koko päivä vai mitä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan