Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toppahaalari naisella seksikäs?

Vierailija
05.01.2016 |

Mulla on vanha toppahaalari jota käytän kovilla pakkasilla. Mieheni innostuu aina, kun laitan haalarin päälle ja haluaisi, että käyttäisin useammin.
Välillä mulle sanotaan ulkona että sulla on kiva haalari tai että näytän hyvältä haalarissa.
Näen kuitenkin harvoin muiden käyttävän toppahaalaria ja kaupoissa en ole juuri tullut vastaan.
Mikä "juttu" haalareissa oikein on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha Fox -mielikuva? Onko toppahaalari vyöllä varustettu aito kasari / ysäri?

Vierailija
2/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on vyö ja sulla on tiimalasivartalo, niin varmaan näyttää hyvältä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit on aika miehekkäät joten nainenkin saattaa vaikuttaa seksikkäältä.

Vierailija
4/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on pinkki haalari ja siinä on vyö.

Vierailija
5/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sporttinen nainen toppahaalarissa todella seksikäs. Ihan varmasti yritän mennä juttelemaan, jos sellaisen kissan näen. ;-)

Vierailija
6/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää mutta minun naisystäväni on todella upea näky ihan Snickersin työhaalareissa. Leveähkö vyö ja puukko vyöllä.... aargh.

Ai niin se toppahaalari. Kyllä sekin joskus tuntemuksia herättää, olen muutaman nähnyt ja yhtä en unohda ikinä, olitkohan se sinä, ap.

Vierailija
7/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti.

Vierailija
8/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli monilla toppahaalareita koulussa vielä 6. luokallakin, enkä usko, että samanikäiset pojat niitä piti kovin seksikkäinä.

Vierailija
9/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä haalarin alla ei ole mitään.

Vierailija
10/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisia jotka ovat seksikkäitä vaikka toppahaalareissa.

Vierailija
11/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosiaan ne neonväriset toppahaalarit ja kuukengät mieleen. Päässä taisi olla kaikilla villapannat. Enempi naurettavaa kun seksikästä.

Vierailija
12/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Naisella seksikkäät ovat bikinit tai shortsit ja T-paita/toppi.

Vierailija
13/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tuo on suomalainen versio siitä, kun ulkomailla äijät innostuu koulutyttövaatteista (ruutuhame, kauluspaita...)

Vierailija
14/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos se joku mainos, missä oli naisia toppahaalareissa? Laittoivat vi**uiluna sen, koska firma oli saanut aiemmin moitteita liian vähäpukeisista naisista mainoksissaan.

Vierailija
15/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli monilla toppahaalareita koulussa vielä 6. luokallakin, enkä usko, että samanikäiset pojat niitä piti kovin seksikkäinä.

On muutan hassua, miten muoti muuttuu niin päinvastaiseksi. Kun tosiaan silloin 6. luokalla ihan "cooleilla" oppilaillakin oli haalareita koulussa, eikä ne ollut mitään erityisiä vaan sellaisia ihan tavallisia lasten toppahaalareita, niin nykyään edes ekaluokkalaiset ei suostuisi laittamaan haalaria!

Vierailija
16/16 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanha toppahaalari jota käytän kovilla pakkasilla. Mieheni innostuu aina, kun laitan haalarin päälle ja haluaisi, että käyttäisin useammin.

Välillä mulle sanotaan ulkona että sulla on kiva haalari tai että näytän hyvältä haalarissa.

Näen kuitenkin harvoin muiden käyttävän toppahaalaria ja kaupoissa en ole juuri tullut vastaan.

Mikä "juttu" haalareissa oikein on?

Se on siellä haalarin sisällä.   Vaikka tässä nyt alottaja vonkuu, kehuukaa minua, niin on muitakin.    Seksikäs nainen erottuu silloin kun vaate ei vie huomiota, rumat ne vaatteilla komeilee. 

Ihan sama vaikka säkkiin pukeutuu, niin oikea nainen on seksikäs.