Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näetkö ihmisestä heti, tuletko hänen kanssaan toimeen vai et?

Vierailija
04.01.2016 |

Siis ilmeistä, eleistä, olemuksesta ym?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En ole niin ennakkoluuloinen, en usein lannistu muutenkaan kovin vähästä. Ihmisistä voi paljastua erilaisia puolia. Joillakin eleet, ilmeet ei sinänsä kerro mitään oikeastaan yhtään mistään. Se puhe ja teot etenkin mulle ratkasee

Vierailija
2/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen. Mutta herää myös kysymys, asennoidunko negatiivisesti ja toinen reagoi siihen jne. Muna vai kana aina vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen. 

En osaa sanoa mistä sen tuntee. 

Vierailija
5/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Ja monesti olen osunut oikeaan :D

Vierailija
6/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina välttämättä. Olen saanut joskus jostain ylimielisen kuvan joka on muuttunut kun olen tutustunut paremmin. Tämä voi liittyä myös ammattirooleihin, että saatetaan suhtautua hieman väheksyvästi ennen kuin tiedetään millainen olen. Sitten taas jotkut ovat sellaisia aitoja ja hauskoja, tämä ensivaikutelma yleensä pysyy.

Vierailija
7/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ensivaikutelma on pettänyt monesti ja pahasti. Vielä usein niin, että olen inhonnut ja suorastaan pelännyt jotakin vihaisen oloista ihmistä, mutta kun harrastuksen tai työn, seurustelukumppanin kaveriporukan takia onkin pakko ollut olla tekemisissä, juuri vihamiehistä onkin tullut lopulta hyviä kavereita. Ja päinvastoin hyvin helposti lähestyttävät ja kiltin oloiset ovat pitemmän päälle osoittautuneet kieroilijoiksi ja pahanpuhujiksi.

Vierailija
8/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vasta sitten, kun olen nähnyt ja kuullut henkilön käyttäytymistä ja puhetta jo jonkin aikaa.

Vierailija
9/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ensivaikutelma on pettänyt monesti ja pahasti. Vielä usein niin, että olen inhonnut ja suorastaan pelännyt jotakin vihaisen oloista ihmistä, mutta kun harrastuksen tai työn, seurustelukumppanin kaveriporukan takia onkin pakko ollut olla tekemisissä, juuri vihamiehistä onkin tullut lopulta hyviä kavereita. Ja päinvastoin hyvin helposti lähestyttävät ja kiltin oloiset ovat pitemmän päälle osoittautuneet kieroilijoiksi ja pahanpuhujiksi.

Näin juuri! Usein luotan nykysin helpommin viileän ja vihaisen oloisiin, hymyilevät ja iloiset taas saatan jättää hieman etäämmälle; niillä kun tuntuu ihmisiä pyörivän ympärillä ja pahat kielet laulavan.

Vierailija
10/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että näen ja olisin "hyvä ihmistuntija" juuri tällä tavoin. Enää en voi sanoa näin, kun nykyinen hyvä ystäväni, hän, jonka kanssa olen arkena eniten tekemisissä, oli yksi niistä tyypeistä, joiden kuvittelin olevan ei-kaveri-ainesta. Näitä tapauksia on sattunut kohdalleni useampi viime vuosien aikana. Ensivaikutelma siis on pettänyt usein!

Vierailija
11/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että näen ja olisin "hyvä ihmistuntija" juuri tällä tavoin. Enää en voi sanoa näin, kun nykyinen hyvä ystäväni, hän, jonka kanssa olen arkena eniten tekemisissä, oli yksi niistä tyypeistä, joiden kuvittelin olevan ei-kaveri-ainesta. Näitä tapauksia on sattunut kohdalleni useampi viime vuosien aikana. Ensivaikutelma siis on pettänyt usein!

Täytyy kyllä vielä jatkaa, että vedin kysymykseen astetta pidemmälle. Toimeentulemisessa minulla on hyvin harvoin ongelmia kenenkään kanssa, mutta tuo paremmin juttuun tuleminen tuli tästä aloituksesta mieleen.

Vierailija
12/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkani toimii 98%.

Vierailija
13/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en. En ole niin ennakkoluuloinen, en usein lannistu muutenkaan kovin vähästä. Ihmisistä voi paljastua erilaisia puolia. Joillakin eleet, ilmeet ei sinänsä kerro mitään oikeastaan yhtään mistään. Se puhe ja teot etenkin mulle ratkasee

Mulla puhe ei mitään, ainoastaan teot. Itselläni ovat kyllä aina nuo ennakkoluulot johtaneet asian myöhempään todentamiseen.

Vierailija
14/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani on käynyt usein, että se, joka ensin on tuntunut kylmältä ja kovalta ihmiseltä, onkin loppupeleissä osoittautunut parhaaksi ja rehellisimmäksi ystäväksi. Ne kaikkein sosiaalisimmat ja helpoimmin lähestyttävät ovatkin ollleet niitä selkään puukottajia. Olen kokenut tämän sosiaalialan työpaikoissa monta kertaa.

Vierailija
15/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkani toimii 98%.

Miksi miinus?

Vierailija
16/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe, ehkä parempikin niin.

Vierailija
17/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse ehkä vähän sellainen ihminen, joista muut ihmiset harvemmin alkavat heti kaveeraamaan. Olen hieman introvertti, ja vaikka tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja olen sosiaalisesti kyvykäs, saattaa perusluonteestani lähteä jonkinlainen "viba", ehkä aavistus varautuneisuudesta(?). Useimmat minuun paremmin tutustuneet kyllä pitävät minusta, ja koen itsekin olevani lämmin ja mukava tyyppi.

Vierailija
18/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe. Mulla on kyllä kokemusta sellaisesta, että mua on alettu inhota täysin tuntematta. Kai ne on sitten niitä, jotka näkevät jo päältä, etteivät tule toimeen. Sick.

Vierailija
19/19 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ja kyseessä on melkein kaikki ihmiset. Eikä se ole heidän vikansa, vaan minä olen se, jonka kanssa on todella vaikea keksiä puhuttavaa ja olla luontevasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän