Meenkö huomenna töihin?
Mulla on flunssa pitkittynyt, ja parin viimeisen päivän aikana ottanut takapakkia sen verran, että en tiedä pystynkö menemään töihin. Kuumetta minulla ei ole, mutta paha yskä ja todella nihkeää nenän ja silmien vuotoa. Yskänpuuskia tulee pienestäkin rasituksesta, ja yleiskunto on tällä hetkellä niin huono, että väsähdän pienestäkin. Vuoro on lyhyt, mutta asiakaspalvelua.
Kommentit (7)
Mulla oli just tota samaa, kesti yli kuusi viikkoa. Lämpöä nousi neljännellä viikolla silloin kävin hakemassa antibiootit. En osaa ottaa kantaa työhön menoon, itse olen yksityisyrittäjä, joka teki töitä sen minkä pystyi. Tsemppiä!
Jos epäröit niin silloin kyllä tiedät että olet työkuntoinen. Eli töihin siitä lusmu
Troppia naamaan ja töihin. Huomenna on varmaan jo parantunut. Jos ei ole kuumetta, ei ole sairas
Menin töihin, nyt keuhkoputkentulehdus.
Miksi vitussa menisin kun voin olla kotonakin ? Kyllä kotona oleminen työnteon voittaa !!!!!!!
Kävisin kyllä lääkärissä tarkistuttamassa, että ei oo poskiontelontulehdusta tms. Oireiden perusteella kuulostat kyllä sairaalta.
Kyllä sitä voi olla sairas vaikka ei ole kuumettakaan. Kaikille ei vain nouse kuume kovin herkästi.
Soitan varmaan aamulla terveyskeskukseen ja pohdin asiaa. Mutta menisittekö te töihin?