Vanha olo, olen 24-vuotias..
Minulla on kaksi amistutkintoa, ei amk- ei edes yliopistotutkintoa..
Ei miestä.
Ei omistusasuntoa.
Ei lemmikkiä.
Ei lapsia.
Ei ystäviä.
Ei hyvää vartaloa.
On ryppyjä.
On vatsamakkaraa.
Onko toivo menetetty ja nuoruus nyt ohi?
Kommentit (11)
No itse täytän 26 tänä vuonna ja mitään muuta en ole aikaiseksi saanut kuin 2 lasta. No on mulla ammatti luettuna, mutta työkokemusta ei paljon paskaakaan ja lisäksi ala on mulle täysin väärä. Kyllä tässä pikkuhiljaa hiipii ahdistus että tässäkö tää nyt oli? Paskaa työtä lopunikää jos sattuu sitäkään edes saamaan.
Vierailija kirjoitti:
No itse täytän 26 tänä vuonna ja mitään muuta en ole aikaiseksi saanut kuin 2 lasta. No on mulla ammatti luettuna, mutta työkokemusta ei paljon paskaakaan ja lisäksi ala on mulle täysin väärä. Kyllä tässä pikkuhiljaa hiipii ahdistus että tässäkö tää nyt oli? Paskaa työtä lopunikää jos sattuu sitäkään edes saamaan.
Suurin saavutuksesi saada miehen siemenet sisääsi. Onnea.
Kaksi amistutkintoa on hieno saavutus.
Ei noin nuorella ole ryppyjä.
Voisit istua sylissäni ja näytellä koulutodistuksia amiksesta ja silittelisin samalla hiuksiasi ja kehuisin.
Mulla on kaks vuotta vähemmän mittarissa, ainoastaan yksi tutkinto. Lemmikkejä olen joskus haalinut vaivoikseni, mies on lähtenyt paremman perään, vatsamakkaraa sentään en ole kasvattanut,mut reisissä on sellua.
Eli aika samoilla linjoilla oon varmaan kaksnelosena kun sinäkin.
Mies 29v kirjoitti:
Kaksi amistutkintoa on hieno saavutus.
Ei noin nuorella ole ryppyjä.
Voisit istua sylissäni ja näytellä koulutodistuksia amiksesta ja silittelisin samalla hiuksiasi ja kehuisin.
milloin sinusta tuli noin naista arvostava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin saavutuksesi saada miehen siemenet sisääsi. Onnea.
Kiitti. Kelpais varmaa sulleki. :)
Rypyttömiä naisia on vain av:lla ja mediassa.
No stress.
Mä oon 32 ja lista pätee muutoin, paitsi että mies on ja tutkintoja vaan yksi.
Ihan hyvää ja onnellista elämää koen eläväni :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi amistutkintoa, ei amk- ei edes yliopistotutkintoa..
Ei miestä.
Ei omistusasuntoa.
Ei lemmikkiä.
Ei lapsia.
Ei ystäviä.
Ei hyvää vartaloa.
On ryppyjä.
On vatsamakkaraa.Onko toivo menetetty ja nuoruus nyt ohi?
Toivo tässä hei, et ole vielä menettänyt minua. Tule Seuraintalolle lauantaina, niin jatketaan siitä, mihin viimeeksi jäätiin.
Jokainen on oman onnensa seppä. Tee itelles jotain!!