Didriksons toppavaatteet, ovatko hintansa väärti?
Mietin tässä juuri että tilaisin itselleni tuon merkin toppahousut, haluisin satsata laatuun jotta ei joka toinen vuosi tarvitsisi olla uusia ostamassa.
Kommentit (10)
Meillä on tarhaikäisillä haalarit ja kuravaatteet kyseiseltä merkiltä hyvin kestänyt.
Mulla on oma talvitakki Didriksson ja on todella hyvä, suosittelen! Lämmin ja kestävä.
Mulla myös takki ja suosittelen. Lämmin ja tyylikäs.
Itse olen tykännyt kans, mutta harmittavasti mulla hajosi molemmista taskuista vetoketju. Takki ei ole kuin pari vuotta vanha, ja muuten priimakunnossa. Toinen vetoketju meni rikki jo viime talvena, toinen viime viikolla. Ehkä oli maanantaikappale.
Eihän Didrikson edes ole kovin kallis merkki.
Tuttu sanoi että Didriksonin parka tuntuu ylellisemmältä päällään kuin edellinen "Canadan Cusi" takkinsa :)
Ja taitaa maksaa vain kolmasosan Canadalaisesta?
Monikäyttöisiä mut itellä ainakin on ollut huonolaatuinen, lankoja roikkuu ja repeämiä löytyy.
Minulla on vuosien kokemus po. merkin välikausitakista, sellainen ruudullinen onkohan se nyt sitten parka. On sellainen pese ja pidä -takki. Mukavaa vielä, että aikanaan hankin takin 70% alesta. Eli laatu minun takissani ollut loistava, jopa niin, että haittaa, haluaisin uuden, mutta kun entinen loistokunnossa, niin ....
Nykyajan vaatteet on niin huonoja. Ostakaa käytettyjä kelsiturkkeja takeiksi ja kunnon toppahousut
Teen osittain ulkotyötä, ja tuon merkin takki on osoittautunut ihan loistavaksi :) on tosi lämmin, mutta päällä kevyt ja nätti eikä sellainen muodoton möykky. Kestäväksi väittäisin myös. Housuista ei ole kokemusta, mutta takki tosiaan on hintansa arvoinen.