Kengänkokoni on yleensä 40. Minkä kokoiset Hai-saappaat kannattaa tilata?
Osaatteko sanoa? En löytänyt netistä kokotaulukkoa Hai-saappaista.
Kommentit (12)
Ottaisin normaalin oman kokoni koska kumpparit ovat aina reilut. Saappaaseen mahtuu silti villasukka, ainakin minulla.
Jos sinulla on mahdollisuus niin käy sovittamassa haita jossain prismassa tai citymarketissa jos läheltäsi sellainen löytyy.
Kiitos asiallisista vastauksista! Täytyy käydä jossain sovittamassa. Omituista ettei kokotaulukkoa löytynyt. Ap
Mä kanssa suosittelen normaalia kokoa. Itselläni on 39 koon jalka ja omaan 39:n haisaappaaseen mahtuu ihan hyvin toinen huopapohjallinen (pitää muuten sen saappaassa olevan pohjallisen hyvin paikallaan. Laitoin lisäpohjan sen alkuperäisen alle) ja villasukat
Hait on reilua kokoa. Mulla on jalan koko 38-39 ja 38 kokoiset Hait on sopivat, ehkä jopa hieman väljät. Mutta kumppariin nyt saakin mahtua villasukka.
Mulla ei ole haisaappaita, mutta pääsääntöisesti kaikki kumpparit ovat numeroa pienemmät, kuin kenkäni muutoin. Niissä on sen verran leveä lesti. Mutta mulla tämä johtuu leveästä jalasta. Jos et talvikäyttöön tilaa, niin en ottaisi isompaa kuin jalka muutoin on.
Mulla on numeroa pienemmät Hait kuin mitä normaalisti käytän. "Oikeaan" kokoiset hölskyi jalassa. Ja näihinkin mahtuu villasukka hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on numeroa pienemmät Hait kuin mitä normaalisti käytän. "Oikeaan" kokoiset hölskyi jalassa. Ja näihinkin mahtuu villasukka hyvin.
Sama täällä.
mulla on kokoa 41 jalka, 39 Hai saappaat menee hyvin ohuella sukalla, esim 20 den
Ostin 39 kokoa olevat Hai saappaat, ovat tosi reilua kokoa kapeaan jalkaan, normi kokoni on n. 41.
Kaksi n:roa pienemmät kannattaa valita, ei ainakaan hölsky jaloissa, jos ei halua käyttää paksuja villasukkia kesällä
41, sisään paksu huopapohjallinen ja jalkaan villasukat. Kiilakorkoisia ei tosin kannata ostaa sillä horjahtaessa eivät ota samalla tavalla kiinni kuin kannallinen kumisaapat. Kiilakorkoiset kengät ovat aina huonommat, jos horjahtaa tai kompastuu.