Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on niin huomionkipeä

Vierailija
04.01.2016 |

Mua ärsyttää miehessä nykyään se, kun jatkuvasti haluaa pussailla, halailla ja kun kävelee ohi niin täytyy silloinkin puristella peffasta.

Jos katsotaan telkkaria, niin pitää silloin olla sen sylissä tai kainalossa, niin voi silitellä mua.

Päivisin laittaa hirveästi viestejä!! Yritän olla vastaamatta niihin "turhiin" viesteihin.

Tuntuu etten saa yhtään omaa aikaa. Jos kerron miltä minusta tuntuu, niin mies päättelee etten välitä siitä.

Aina jos menen kavereiden kanssa ulos, niin laittelee viestejä " muista olla kiltisti". Jne. Aaargh

Ei asuta yhdessä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, ei tuollasta jaksais kovin pitkään. Sano sille että suhde loppuu jos se ei anna sulle omaa rauhaa. 

Vierailija
2/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette seurustelleet? Onko aina ollut tuommoinen vai onko käytös muuttunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taitaa olla paljon rakastuneempi kuin sinä.

Vierailija
4/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan seurusteltu kaksi vuotta, mutta miehen käytös on nyt muuttunut liian ahdistavaksi.

Nykyään ärsyttää katsoa puhelinta, kun tiedän että siellä on miljoona kysymystä laitettu. " mitä teen tänään? Monelta nähdään? Miten voit kulta? Onko kaikki ok kun et vastaa? "

Vierailija
5/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, anna mulle se mies. Tykkään kanssa nyhjätä ja söpöstellä 24/7.

Vierailija
6/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kans mieluummin ottaa ton sun miehen! Sä voit saada sen josta just erosin, se ei paljoa viestittele eikä koskaan ainakaan soita. Jos et näe sitä tai laita itse viestiä, niin saat olla ihan omassa rauhassassi niin monta päivää! :)

Vierailija
7/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kans mieluummin ottaa ton sun miehen! Sä voit saada sen josta just erosin, se ei paljoa viestittele eikä koskaan ainakaan soita. Jos et näe sitä tai laita itse viestiä, niin saat olla ihan omassa rauhassassi niin monta päivää! :)

Anna mulle jos sillä on iso penis. Muussa tapauksessa, laita vaan aloittajalle kiertoon

Vierailija
8/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 20 vuotta myöhemmin valitat kuinka valitsemasi mies ei huomioi sinua tarpeeksi/ollenkaan.

Vierailija
9/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voisi seurustella tollaisen miehen kanssa. Tarvitsen omaa aikaa

Vierailija
10/11 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset anna palautetta hänelle?

Ai niin, koska olet nainen ja se tuhoaa koko jutun jos pitää pytää, eli keskustella asiasta.

Vierailija
11/11 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 40 vuotta naimisissa (miksi?) huomiomkipeän miehen kanssa. Hakee minunkin seurassani juttusille ja huomiota herättämään toisten naisten seuraan. Viimeksi tänään häpesin silmät päästäni. Liehittelee häpeämättä.