Ostakaa alkoholi juomat suomesta
Ei ihme että suomen talous on kuralla kun suomalaiset kiertää veroa hakemalla juomat virosta. Ettekö tajua että veroeurot jää sinne viroon kun taas alkoholin aiheuttamat terveydenhoitokulut jää suomen valtion maksettavaksi. Ostakaa siis juomat suomesta.
Kommentit (11)
En osta, sillä juomat ovat täällä liian kalliita.
Ostaisin taatusti muualta jos voisi/kannattaisi tilata, hakureissulle ei kauempaa kannata lähteä.
Olen tätä yrittänyt puhua sossuntuella eläville alkoholistitutuilleni, mutta ei niitä kiinnosta, jos halvalla saa.Ja heti.
Kyllä.
En ole lainkaan niin suurkuluttaja, että virosta hakemalla rikastumaan pääsisi :D
Suomesta ei kannata ostaa mitään tavarat netistä ulkomailta ja juomat Virosta! Näin vain voi vaikuttaa Mamutukseen.
En juo alkoholia itse mutta olen sitä mieltä että kannattaa tilata suoraan sieltä missä se on tehty. Välikäsille on turha maksaa mitään. Kossu kannattaa ostaa suomesta, ranskalaiset viinit ranskasta, saksalainen olut saksasta...
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei kannata ostaa mitään tavarat netistä ulkomailta ja juomat Virosta! Näin vain voi vaikuttaa Mamutukseen.
Järkipuhetta!
Etkö itse tajua että valtio käyttää saamansa rahat suomen tuhoamiseen.
Isänmaallinen teko on ostaa kaikki verkosta. Jos valtio saa yhtään lisää rahaa se pistää kaiken maahanmuuton lisäämiseen
Silläkö suomi saadaan nousuun että aletaan kaikki juomaan?
Heti kun suomessa aletaan harjoittaa järkevää alkoholipolitiikkaa.