Poikaani kiusataan yläasteella
Eräs rinnakkaisluokkalainen tyttö kiusaa tällä hetkellä 8-luokkalaista poikaani. Vaikka poikani on kiltti ja kunnollinen miehen alku niin kyseinen tyttö ei suostu viemään hänen poikuuttaan pitkään jatkuneesta kinuamisesta huolimatta. Tyttö on myös haukkunut poikaamme ällöttäväksi ja muuta kivaa vaikka poikamme on halunnut olla tyttöä kohtaan ainoastaan ystävällinen.
Muuten pojalla menee koulussa hyvin mutta olen huolissani että tällainen vastakkaisen sukupuolen taholta koetut torjutuksi tulemiset ja pihtailu saattavat aiheuttaa hänelle tuollaisessa herkässä iässä traumoja joista toipuminen voi olla vaikeaa. Olen kehoittanut poikaa kertomaan asiasta luokanvalvojalleen mutta hän ei kuulemma pysty puuttumaan asiaan mitenkään - syyttää sensijaan poikaamme asiattomasta käytöksestä. Aion loppiaisen jälkeen ottaa yhteyttä koulun rehtoriin yhteyttä ja vaatia palaverin pitämistä koululla.
Paikalle velvoitettaisiin saapumaan ainakin asianomaisten oppilaiden vanhemmat. Tärkeintä on että pojallemme järjestettäisiin rauhallinen ja mukava opiskeluympäristö ja siihen eivät diskriminointia harjoittavat opiskelutoverit todellakaan kuulu!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tälläsiä ihmisiä oikeesti olemassa?
Joo olen ihan samasta asiasta ihmeissäni. Tuollaisen kiusanhenkiämmän sietääkin saada fudut koulusta tuon käytöksensä takia ja opetella käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen ihan samasta asiasta ihmeissäni. Tuollaisen kiusanhenkiämmän sietääkin saada fudut koulusta tuon käytöksensä takia ja opetella käyttäytymään.
Heh tarkoitin kylläkin nyt sinua
Huono. Menkää teinit Suomi24:n puolelle harrastamaan pöhköprovoilua.
Kasvattaa pojan luonnetta ja oppii ettei kettuile naisille! Olisit kiitollinen tytölle, se kasvattaa sun poikaa paremmin ku sä ite