Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin eroon Tinder-tutusta?

Vierailija
03.01.2016 |

Varmaankin aika vähäpätöinen ongelma, mutta matchasin ihan kiinnostavan ja kauniin naisen tinderissä joitakin kuukausia takaperin. Hän vaikutti aluksi ihan hauskalta ja persoonalliselta, mutta alkoi hirveän nopeasti muka-vitsillä puhumaan sormuksista ja muutenkin pommitti täysin turhilla viesteillä pitkin päivää (lähetti mm. kuvia kynsistänsä kun oli niitä laittanut, ketä kiinnostaa?) ja sitten kun en aina jaksanut välttämättä vastailla niin otti aika henkilökohtaisesti.

Emme ole vielä tavanneet ja olen ajatellut, että kai sitä nyt kerran voi vaikka kaljalla käydä ja panna, mutta nyt kun siitä on tullut tuo takertuva puoli esille niin en haluaisi kyllä nähdä kertaakaan, koska sittenhän siitä vasta riesa varmaan tulisikin.

Nyt lähinnä mietin, että mikä on paras tapa pistää välit poikki ihmisen kanssa, jonka kanssa ei nyt periaatteessa edes ole mitään erityistä ihmissuhdetta? Mä nyt olen yleensä tehnyt vaan niin, että olen estänyt numeron ja jatkanut elämääni, mutta se on varmaan aika kusipäistä toimintaa eikä hän nyt ole tehnyt mitään vittumaista mua kohtaan ansaitakseen sellaista. Olen miettinyt tekosyitä, että voisin laittaa homman poikki (tyyliin "rupesin tossa just seurustelemaan"), mutta sekin vaikuttaa kusipäiseltä...
Tottakai helpointa olisi sanoa totuus, että luulin häntä erilaiseksi ja nyt kun ollaan tutustuttu niin en haluakkaan enää nähdä häntä, mutta totakaan en oikein osaa muotoilla vähemmän törkeän kuuloiseksi. En vaan yksinkertaisesti koe olevani valmis mihinkään takiaiseen kun pidän elämästäni näin enkä varsinaisesti tarvitse uusia tuttavuuksia. Tinderinkin latasin lähinnä kokeilumielessä.

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Vai estänkö vaan numeron kylmän viileästi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, onpa täällä tänään paljon tinder-aloituksia. 

Vierailija
2/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, onpa täällä tänään paljon tinder-aloituksia. 

Hyvä tietää, mutta susta ei ollut nyt tähän hätään valitettavasti kyllä mitään apua! :/

- AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano mieluummin naiselle suoraan, ettet ole hänestä kiinnostunut. Muuten voi olla vaara, että hän jää roikkumaan sinuun ja yrittää jatkaa yhteydenpitoa.

Kun olet rehellinen ja kerrot miten asiat ovat, niin uskoisin että pääset riippakivestä eroon.

Vierailija
4/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin aika vähäpätöinen ongelma, mutta matchasin ihan kiinnostavan ja kauniin naisen tinderissä joitakin kuukausia takaperin. Hän vaikutti aluksi ihan hauskalta ja persoonalliselta, mutta alkoi hirveän nopeasti muka-vitsillä puhumaan sormuksista ja muutenkin pommitti täysin turhilla viesteillä pitkin päivää (lähetti mm. kuvia kynsistänsä kun oli niitä laittanut, ketä kiinnostaa?) ja sitten kun en aina jaksanut välttämättä vastailla niin otti aika henkilökohtaisesti.

Emme ole vielä tavanneet ja olen ajatellut, että kai sitä nyt kerran voi vaikka kaljalla käydä ja panna, mutta nyt kun siitä on tullut tuo takertuva puoli esille niin en haluaisi kyllä nähdä kertaakaan, koska sittenhän siitä vasta riesa varmaan tulisikin.

Nyt lähinnä mietin, että mikä on paras tapa pistää välit poikki ihmisen kanssa, jonka kanssa ei nyt periaatteessa edes ole mitään erityistä ihmissuhdetta? Mä nyt olen yleensä tehnyt vaan niin, että olen estänyt numeron ja jatkanut elämääni, mutta se on varmaan aika kusipäistä toimintaa eikä hän nyt ole tehnyt mitään vittumaista mua kohtaan ansaitakseen sellaista. Olen miettinyt tekosyitä, että voisin laittaa homman poikki (tyyliin "rupesin tossa just seurustelemaan"), mutta sekin vaikuttaa kusipäiseltä...
Tottakai helpointa olisi sanoa totuus, että luulin häntä erilaiseksi ja nyt kun ollaan tutustuttu niin en haluakkaan enää nähdä häntä, mutta totakaan en oikein osaa muotoilla vähemmän törkeän kuuloiseksi. En vaan yksinkertaisesti koe olevani valmis mihinkään takiaiseen kun pidän elämästäni näin enkä varsinaisesti tarvitse uusia tuttavuuksia. Tinderinkin latasin lähinnä kokeilumielessä.

Mitä tässä nyt pitäisi tehdä? Vai estänkö vaan numeron kylmän viileästi?

Tuossahan sen itsekin sanoit melko nätisti. No älä käytä takiais-sanaa, vaan ettet ole valmis tapailuun/ suhteeseen/ tällaiseen juttuun.

Vierailija
5/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette todellakaan sovi ainakaan  livenä tapaamista. Älä vastaa niihin turhiin viesteihin tai vastaa lyhyt sanaisesti niin kuin ok, juu ja jaa. Yleensä siinä kohtaa huomataan että ei tota kiinnostakan ja voi olla että lopettaa viesteillä pommittamisen, jos ei niin ihan rehellisesti kerrot että jos nyt vaan jätetään tää tähän kun huomaat että kiinnostuksen kohteet ei ole samat ja jne. Siinä ei ole mitään kusipäisyyttä jos nyt kerrot että et ole kiinnostunut, et tarvi mitään tekosyitä! Voit sanailla siihen jotain "mukavaa" ettei hänelle nyt ihan surkea olo tule kun haluat lopettaa yhteydenpidon, kun kerran olit huolissasi että vaikutat kusipäältä.

Vierailija
6/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Jotenkin vaan tuntuu, että siinä saa helposti kusipään maineen ihan vaan kun sanoo, että ei ole kiinnostunut. Mutta sille ei kai mahda mitään...

- AP

Vierailija
7/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipään maineen saa kiertelevät ja jaartelevat roikottajat.

Sanoo suoraan ettei ole kiinnostunut ja näe tulevaisuutta teillä, niin asia menee perille tajuntaan asti.

Vierailija
8/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta että sellaiset jaarittelevat sekä miehet jotka ei osaa sanoa suoraan on kusipäisiä ja aika lapsellisia vielä. Kyllä kunnon mies osaa sanoa suoraan eikä roikottaa naisa kun ei uskalla sanoa hänelle. Eihän me olla enää mitään 15 vuotiaita hei! :) Toki siinä voi vähän loukkaantua ja ottaa itseensä,  kun ei kelpaakaan mutta kun yli pääsee niin tajuaa että kiva kun ilmoitti eikä vaan kadonnut vastaamatta. Ja jos on aikuinen nainen kyseessä eikä teini, niin yleensä tajuaa että oli kohteliasta siltä mieheltä suoraan sanoa :)

Vierailija
9/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikottaja? Miksi kenenkään pitää ripustautua johonkin Tinderissä tapaamaansa henkilöön, jota ei ole ikinä edes nähnyt livenä? En mä varsinaisesti koe olevani mitään velkaa tällaisille ihmisille.

Tuntuu vaan omituiselta "jättää" joku nainen, jota en ole edes tavannut. Että pitäisi joku puhekkin valmistella niinkuin takana olisi jonkinlainen ihmissuhde. Ja kun nuo takiaiset ovat yleensä niitä pahimpia dramaqueeneja, jotka ottavat tuollaiset asiat kovin henkilökohtaisesti ja vihamielisesti, kokemusta on.

- AP

Vierailija
10/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna varmaankin kertoisin valkoisen valheen, joskus sellaiselle on paikkansa ja aikansa. Eihän sulla edes ole velvollisuutta tilittää syntyjä syviä tuolta pohjalta, mutta itse käyttäisin sinun asemassasi tekaistua "olen irl tavannut jonkun ja tämä alkaa vaikuttaa vakavalta hänen kanssaan, haluan keskittyä nyt häneen, toivon sulle oikein hyvää jatkoa..."

Jos sä sanot suoraan että ei kiinnosta, niin voi todellakin tulla överiä vihareaktiota, jos et sano mitään voi tapahtua kyllä sama juttu riippuen täysin naisesta, mutta jos vähän lurittelet kuten ehdotan ja muotoilet sen huom. nätisti, on se kaikkein selkein piste hommalle. Ehkä daamin pitäisi muuten oppia olemaan puhumatta sormuksista ja kersoista ja omakotitaloista jaja heti noin kolmannella keskustelukerralla... Anteeksi nyt, mutta tekeekö joku oikeasti niin... Kuvittelen itseni mieheksi ja heti tulee tuskanhiki kainaloon.

Vierailija
11/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sanot nätisti ettei kiinnosta tai sitten lopetat yhteydenpidon sanomatta mitään. Molemmat sattuu herkkää ihmistä, toinen toista enemmän.

Vierailija
12/12 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sanot nätisti ettei kiinnosta tai sitten lopetat yhteydenpidon sanomatta mitään. Molemmat sattuu herkkää ihmistä, toinen toista enemmän.

Ei nämä kyllä ole ne parhaat tavat, ja tuo marttyyrinviitan heilahdus ja herkkyysheitto tuohon väliin, niin pitäiskö kaikki maailman herkät sielut jotka jonkun tietyn yksilön haluaa, ottaa herkän satuttamisen välttämiseksi kanssaan suhteeseen. :D Jeesus sentään, jos menee johonkin tinderiin tai muihin tutustumispaikkoihin, niin ehkä kannattais realistisesti varautua siihen tosiasiaan että aika monta hutiakin tulee. Siellä sattuu ihan varmasti enemmän tai vähemmän itseenkin, mutta toisaalta saattaa mahdollisesti löytää ystävän tai suhteen, mitä nyt sitten hakeekaan. Ihan kuten irl, aivan sama juttu.

On muakin sattunut elämässäni pariin kertaan aivan älyttömän kovasti ja kipeästi, mutta ei mun kanssa ole kenenkään pakko olla. En ole mikään vankilasaari sentään. Ja olen keskimääräistä herkempi nainen aivan varmasti, näen sen kaikessa mitä teen. Paras loppu on se että  ap:lla on muka joku toinen, kuten sanoin. Ja pehmeät sanakäänteet.

10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi