Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~*~ENSIKOIDEN YSTÄVÄNPÄIVÄ~*~*~

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä töissä ollaan taas aamunvirkkuna =) Yksi aamu vielä pitää herätä aikaisin, sitten saa taas nukkua pidempään.

Eilen ovistestissä oli jo tummempi viiva kuin muina päivinä, mutta ei vielä niin tumma kuin pitäisi. Mutta tänä aamuna lämmöt oli tipahtanut, joten olisiko tänään sitten ovis?!?!?!? Eilen en jaksanut pupuilla vaikka tiesin oviksen olevan jo lähellä. Olin niin väsynyt että taisin nukahtaa heti kun sänkyyn kaaduin. Tänään siis on pakko!!! Greippimehua olen juonut jo pari litraa, mutta en kyllä ole vielä huomannut niitä ovislimoja. Jospa se ovis olisi sittenkin huomenna?!! No ota ja tiedä, mutta pupuilla täytyy =)

Nyt takaisin töiden pariin!

+++++

Vierailija
2/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille Ensikko-kamuille!

Nyt ei aikaa muuhun, kun täytyy valmistautua aamupalaveriin, mutta ip:llä ehkä sitten... : )

- Jessica -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, nyt se on sitten täältäkin täti viimein häädetty. Tai no oikeastaan jo sunnuntaina tuli viimeset tuhrut ja nyt katseen voi suunnata uuteen kiertoon. Lääkäriä lainaten, taisi olla ns. kemiallinen raskaus. Vaikka sitä niin yrittää olla laskeskelematta niin silti jo eilen taas piti miehelle mennä mainitsemaan että jos nyt tästä kierrosta tulisin raskaaksi ja kaikki menisi hyvin loppuun asti niin la olisi isänpäivän nurkilla ja meidän perheeseen syntyisi kolmas skorpioni. Ollaan miehen kanssa kumpikin marraskuun lapsia eikä se kolmas piikkihäntäkään pahaksi olisi :-) Pupuilut pitäs vaan taas alottaa - josko tänään illalla jaksaisi (eiköhän se mieskin suostu jatkamaan heti yritystä kun toipuminen oli näin nopeaa)...

Mitäs muuta kuin omaa napaa... Frendit rules! Alusta alkaen tuli seurattua eikä varmaan yhtään jaksoa jäänyt välistä. Dvd:itä en ole ostanut, mutta satunnaisesti seuraan uusintoja kun niitä tv:stä tulee. On muutes aika mielettömät liksat niillä näyttelijöillä kun taas suostuivat tekemään muutaman lisäjakson.

Onks enskoissa Harry Potter -faneja? Meillä on kaikki kirjat suomenkielisinä ja kaikki ilmestyneet leffatkin on nähty. Nyt vain odottelen uutta maaliskuussa ilmestyvää suomennosta.

Ei vaan, kai tässä jotain töitäkin pitäisi tehdä...

Mukavaa päivää!

Vierailija
4/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääläkin aamu on jo valjennut. Yritin herätä hieman aikaisemmin, kun ens yöksi pitäisi töihin lähteä. Onneksi on monta vapaapäivää takana ja monta yön jälkeen edessä.

Kysynkin teiltä enskalaiset, että missä vaiheessa kannattaa kokeilla tehdä raskaustesti, jos epäilee plussaa? Olen tietenkin täälä jo ihan täpinöissään, vaikka ihan realistisilla ajatuksilla liikenteessä. Onko paras testata vasta vähän ennen kuin menkat oletetusti pitäisi alkaa? Viikonloppuna pe-la ois pitänyt tärpätä, jos on tärpännyt eli nyt vasta kp 18, mutta ajattelin jo näin etukäteen kysyä. Ovismerkit on siis hävinneet, mutta alavatsalla on lauantaista asti ollut painontunnetta ja mahaa kiristää ikään kuin sitä turvottais. Tällaiset tuntemukset on meikäläiselle ihan uusia.

Mutta Iloista Ystävänpäivää kaikille!

toivotteleepi Hoyt

Vierailija
5/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=7]♥[/size]

Hyvää ystävänpäivää kaikille enskoille!

Romanttista pupuilua ja plussasäteitä. Mikä olisikaan sopivampi päivä uuden ihmisen saada alkunsa kuin juuri ystävänpäivänä. [/color]

terkuin

Leppis

PS oma napa: kp 22/28, joten täällä menee vain harjoitteluksi, mutta ehkä hyvä harjoittelu mahdollistaa onnistumisen sitten ensi kuussa :)

Vierailija
6/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet]Masuhan se taas aamuvirkkuna on ollut availemassa pinoa! :) Mulla on kanssa joskus just ennen ovista lämmöt tipahtaneet noustakseen sitten selvästi. Ja ovistestiin olen saanut melko vahvan testiviivan ja seuraavana tosi vahvan. Tikuta vielä huomenna, niin eiköhän tuo selviä!

[color=violet]Hoyt: herkimpien testien (mm Acon10) sanotaan voivan näyttää plussaa jo 7-11pv hedelmöittymisestä. Itse koitan parin masentavan negan testaamisen jälkeen malttaa mieleni ja testata vasta sen jälkeen, jos tätiä ei kuulu odotettuna päivänä.

[color=magenta]Mulla on pari pv särkenyt päätä, mutta olen koittanut olla Buranaa napsimatta, kun haluaisin mahdollisia menkkakipuja kuulostella. Menkkakivut kun mulla on parissa viimekierrossa alkaneet jo 3-4pv ennen tätiä. Ja toinen syy on ajatus siitä, että jos kuitenkin ois tärpännyt, niin en haluaisi Buranaa ottaa (vaikka tiedän, ettei pitäisi olla merkitystä vielä). Panadol ym mulla ei päänsärkyyn auta yhtään. Eilen oli lievää menkkamaista nipistelyä mahassa, mutta tänään ei vielä mitään. Tissikipu hieman lievempää kuin eilen. Muuten ei uutta auringon alla. Tekisi mieli piinailla, mutta en uskalla.

D.

Vierailija
7/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään uutta, paitsi että nyt se ehkäisemätön kausi sitten alkoi. Voisin kysellä ystävänpäivän kunniaksi, kuinka moni on kertonut ystävilleen/vanhemmilleen yrityksen aloituksesta? Minä olen kertonut siskolle, äidille ja tädille (en sille ilkeälle!). Toivoin vain, etteivät he joka kuukausi kyselisi ja vouhottaisi vaan sanoin, että kerron sitten jos tärppää.

Vierailija
8/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin äitille ja siskolle ennen kuin kunnolla pääsimme edes yritykseen! Tuo äitille kertominen hieman nyt mietityttää, kun se oli aika vaisu, kun kerroin. Syytä en tiedä, todennäköisesti sitä ahdistaa, kun oma elämä on hieman sekaisin ja muille tapahtuu onnellisia asioita. Olisi ehkä pitänyt jättää sanomatta. Sisko oli tosi onnellinen meidän puolesta. Myös miehen sisko sai tietää, kun me saatiin ensin tietää heidän odotuksesta! On nyt siis lähellä yksi kenen kanssa jännätä yhtä aikaa, jos tärppää! Anopille ja appiukolle emme kerro ennen kuin asia on varma. Anoppi on aina kehuskellut, että hänen 4 lapsen synnytykset ovat olleet kuin p*skalla ois käynyt, joten ei mitään paineita miniä!!! Ajateltiin yhtä aikaa kertoa anopille ja appiukolle (siis me ja miehen sisko), jos meillä pian tärppää, kun miehen siskokin on vasta ihan alkuraskaudessa. Onpahan siinä näkemisen arvoiset ilmeet!

Vierailija
9/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään aurinkoista ystävänpäivää... Ihana ilma ulkona, mutta minä valitettavasti istun sisällä! Kamala kalanhaju hyökkäsi tänne toimistoon, täytyi ihan avata ikkuna eikä silti meinaa millään lähteä pois! Työkaveri lämmitti mikrossa silakoita... kuvottava haju!!!

Täällä naureskelevat, kun mulla on niin herkät aistit... (Kaikki muut on tupakoivia miehiä, niin eihän ne mitään haista!!) Oikeestikin mun nenä kyllä haistaa kaiken... Oikein jo valmiiksi kauhistuttaa, että jos raskausaikana hajuaisti vielä tästäkin paranee... =/

Joku eilen taisi kysellä ystävänpäiväsuunnitelmista. Meillä ei kyllä ole minkäänlaisia suunnitelmia, johtuen siitä, että mies on todennäköisesti töissä... Jos muutaman kortin kirjoittaisi hyville ystäville, kun niitä itsekin sain...

Maitikan kyselyyn...

Olen kertonut kahdelle ystävälleni, että vauvasuunnitelmia on, mutta muille en ole asiasta maininnut mitään. Jotenkin sitä haluaa pitää asian silti salassa. Suunnittelen kyllä aina välillä, että miten sitten kaikille kertoisin, kun tärppää... Minusta yllätykset on kivoja!!=)

-cactus-

Vierailija
10/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin jo parhaille ystäville (4), kun oltiin päätetty yrityksen aloittamisesta (silloin) vuoden kuluttua. Yrityksen alettua on tuo lipsahtanut ehkä vähän turhankin monille, kun jo muutamat ei niin läheiset kaverit tietää. Siskolleni ja veljen vaimolle kerroin kanssa heti alkuvaiheessa. Ja juuri mietin, että pitäisikö kertoa äidille, kun varmaan jo arvaa mun ja kälyn puheista, mutta on liian " hienotunteinen" udellakseen. Miehen vanhemmat tietää suunnitelmista, mutta ei vielä yrityksen alkaneen. Samoin mun isä.

Välillä tuntui, että liian moni tietää, varsinkin kun ei heti tärpännyt. Mutta toisaalta kaikki joille olen kertonut on sellaisia, joille kertoisin raskaudestakin heti ja jos menisi kesken, niin saisimpa tukea monesta suunnasta.

Ja mietin jo valmiiksi, että jos hoitoihin joskus jouduttaisiin, kertoisin niistäkin melkein noille kaikille.

Vierailija
11/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla teitä moikkaamaan. Onkos viimeaikoina tullut lisää plussia?

No tässä kuulumisia odotuspuolelta:

Eipä ole tullut kirjoiteltua aikoihin. Edelleen olen sairaslomalla pahoivoinnin takia. Olo on ollut aivan kamala. Pelkkä oksentaminen ei minua haittaisi, mutta siihen lisänä tämä väsymys on vienyt voimat.

Tänään oli taas neuvola. Kaikki ihan ok. Varattiin jo rakenneultran aika, mikä on 10.4, mitenhän jaksan odottaa. Meillä tosiaan kaupunki tarjoaa vain tuon rakenneultran, hiukka outoa.

Tänään sain kuulla jotain ihanaa... niin sydänäänet saatiin kuuluviin. Siellä se pikkuinen sydän löi, olipa hymy herkässsä :)

Erittäin mukavaa ja iloista Ystävänpäivää kaikille,

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 10+1

Vierailija
12/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kovin paljoa plussia satanut viime aikoina Ensikoille. Tää on varmaan taas aallonpohjaa, ja kohta lähtee uusi plussa-aalto vyörymään!! :)

Kurjaa toi pahoinvointi! Taitaa olla tyttö tulossa! ;) Noissa ultrissa on toisiaa kuntakohtaisia eroja, just oli lehdissäkin juttua.

Parempia vointeja toivotaan teille, josko se 12+ viikolla helpottaisi...

D.

Vierailija
13/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuossa kyselikin ystävänpäiväsuunnitelmista. Meillä on asiakastilaisuus iltamyöhäsellä, joten sinne pitäisi duunin puolesta mennä. Joten se siitä rauhallisesta ystävänpäivän vietosta:(

Masu; toivottavasti se viiva siitä vahvistuu ja jopa huomenna plussaksi asti.. dbdbdbdbdb

Hoyt; Niinhän sitä sanotaan että painon tunne alavatsalla ois yksi oire. Toivotaan että ne oireet siitä vahvistuvat ja osoittautuvat niiksi, miksi toivotaan=)

Maitikka kyseli kenelle on kerrottu. No, mulla tietää serkku ja sitten yksi vanha työkaveri jolla laskettua ika ihan kohta käsillä. Muutoin ei varsinaisesta yrityksestä olla kerrottu kenellekkään, ehkä pari kaveria on rivien välistä lukenut..

Omassa navassa tylsä vaihe menossa, vasta kp4/25-37 elikkäs oviksen bongailuun vielä piiiitkä aika. Seurailen tässä muiden bongailuja ja piinailuja siihen saakka:=) Tosin aika kuluu rakennuksella aika hyvin,e ikä tätä koko asiaa tule edes mietittyä. Hyvä juttu se!!

Mukavaa ystävänpäivän jatkoa

-A-

Vierailija
14/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Ull-maij, kylläpäs sinullakin on jo viikot pitkällä! Muistan kun ekaa kertaa kirjauduin niin sinä olit se joka opasti ja rohkaisi tälle palstalle. Siitä asti täällä pyörinytkin :) Sitten sait jo siitä samaisesta kierrosta plussan. Onnea kovasti odotukseen ja voimia pahoinvoinnin/väsymyksen kestämiseen, eikös vauva voi sitä paremmin mitä huonompi olo äidillä on ;)

G: Me ei miehen toivomuksesta olla kerrottu kuin yhdelle ystävälle, jolla kaksi lasta jo on. Lisäksi pari päivää sitten kerroin toiselle ystävälle, joka kertoi uutisen että heillä rv 12 meneillään. Oli iso yllätys, ja pakkohan sitä oli omistakin aikeista samalla kertoa. Pelkään etten raskaudu vielä pitkään aikaan, siksi ihan hyvä että ollaan päätetty olla kertomatta useammalle (vaikka vaikeeta se on :)

Oma ).( Kp 16/(+/-)29 meneillään. Ovis saattoi olla eilen, sen verran vihloi ja jomotti vas.alamahalla. Toivottavasti se oli sitä! Tänä aamuna lämmöt oli kohonneet vasta 0,2 astetta (viime kierrossa 36,1->36,5), mutta toivottavasti ovat kohonneet huomenna lisää. Simpat on varmistettu asemiin! Huolestuttaa vain se, että miehellä oli aika kostea viikonloppu parien juhlien takia, toivottavasti simpat ei ois siitä kovin kärsineet.. Onko kellään tietoa voisko siittiöt olla vahingoittuneet edellisillan kovan ottamisen jäljiltä...?

bdbdbdbdbdbd ovisbongailuun ja piinailuun, ++++säteitä tarvitseville!!

Pahoittelut myös tädin vierailuista kärsiville..

Vierailija
15/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina lähinnä vain taustaillut teitä, mutta nyt voisin vaikka toivotella kaikille hyvää ystävänpäivää!

Vastaus galluppiin: tavallaan kukaan ei tiedä meidän yrityksistä, yhdelle kaverille mainitsin alkuvuodesta kuitenkin. Toisin hänen kanssa ei olla kovin aktiivisesti yhteydessä, eikä kuulu mihinkään yhteisiin kaveriporukoihin tms. Välillä on kyllä tehnyt mieli kertoa muutamille ystäville/ työkavereille, mutta toistaiseksi olen saanut pidettyä suuni kiinni. Mikä on ihan epätyypillistä mulle¿ ;))

Omaa napaa: menossa on kp 29/ 28 (+/-) tädistä ei havaintoja¿ Eilen illalla väsytti ja vilutti aivan kauheesti, jopa taisi pikkunen kuume nousta. Mulla vaan ei normaalisti nouse kuume vaikka olis mikä tauti¿ Rinnat on jotenkin tosi kipeet, erilailla kuin koskaan ennen. Mikä lienee flunssa mua tainnuttamassa, tai sitten¿ Eikä noista päivistäkään oikein voi päätellä suuntaan tai toiseen, kun vasta yksi kokonainen luomukierto on ollut tätä ennen. Tosin jo joskus silloin muinoin ennen pillereitä mulla oli melko säännöllinen kierto, ehkä vähän yli 28 päivää, mutta siitäkin on jo sata vuotta, joten tuskin silläkään on mitäään tekoa tän päivän tilanteeseen 

Pitkästipäs sepustin¿ No, hyvä jos jaksoitte lukea. Tänäänkin viluttaa, sormet on aivan kohmeessa, muta se johtuu vaan avantouinnista iltapäivällä ;)

Vierailija
16/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat neuvolakuulumiset Ull-Maijalla!

Kyllä varmaan sulla Viipero oli oviskipuja ne. Kun luin sun tekstiä, ni aattelin, et kunpa mullaki olis ollu nuo kivut nyt vasemmalla puolella. Mut ei, kun oikeelta mulla vihlo kovasti, ni eipä oo toivoo raskautumisesta tässä kierrossa. Tai toivoohan on niin kauan kun on elämää...vai miten se menee!

Niin, ja tiedä vaikka Diokin nappais plussan nyt. Ainaski tuo rintojen arkuus kuulosti hyvältä!

Mukavaa ystävänpäivän iltaa kaikille tasapuolisesti!

Vierailija
17/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppeja taas liikkeelä, joten aloitanpa niistä. Tai se Frendit juttu vissiin mikään gallup ollut, mutta ilmoittaudun myös faniksi. Useampaan kertaan on tullut katsottua kaikki uusinnat. Itsellä ei vielä ole yhtään tuotantokautta, mutta suunnitteilla olis.

Ja Potter-fani olen erityisesti. Kaikki on luettu ja kaks viimeisintä englanniks. Itsellä on kaikki jo suomennetut ja nämä kaksi viimeisintä myös siis enkuks. Täytynee täydentää koko sarja molemmille kielille aikanaan. ja leffatkin löytyy dvd:nä ja uusimmankin ennätin käydä katsomassa leffassa. Mutta kyllä kirjat peittoaa elokuvat mennen tullen!

Siitä kenelle ollaan kerrottu kuumeilusta: yhdessä aluksi mietittiin, ettei kauheesti asiasta huudella, vain parhaille kavereille kerrottiin, mutta nyt jo muutama muukin tietää. Vähän ahdistaa, jos kovinkin venyy tämä koitos, mutta onneks tietäväiset on hyvin ihania ja ymmärätväisiä ihmisiä, joten antavat ajan kulua, eivätkä utele. Vanhemmille ei olla kerrottu. Halutaan välttyä hössötykseltä ja yllättää huolella sitten joskus...

Eilen tein kukkasille kevätremonttia(multien ja ruukkujen vaihtoa) ja illalla ennätettiin myös hiihtämään. Tänäänkin piti mennä hiihtämään, mutta muru veikin minut syömään, joten nyt masu täynnä kiinalaista ruokaa voinkin hyvällä mielellä köllötellä loppuillan olympialaisia katsellen. Ja hartiahierontaakin on luvassa. =)

Masu: tuo on ihanaa huomata tuo ovisviivojen tummentuminen. Itsellä kans lämmöt laski ensin ja sitten pamahti ne vaffat viivat. Toivotaan, että sulle käy samoin. Tärppionnea!

Essi: kiva kuulla että kaikki kunnossa! Nyt vaan uuteen yritykseen... ++++säteitä. Ja maitikalle samoin, kun kerran nyt yritykseen pääsette.

Ykkösope: tuohan vaikuttaa vallan lupaavalta tuo sinun tilanteesi. Ties vaikka se plussa pamahtais ihan minä päivänä hyvänsä... bdbdbdbd

Meidän mammat ne tuntuu voivan huonosti, ensin pepsis ja nyt Ull-majkin. Parempia vointeja teille!

Nyt vaan kaikille oikein hyvää ystävänpäivää - ja pupuiluintoa!!! :o)

-Amy-

Vierailija
18/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kovin nätti tullut tuosta otsikosta, mutta mennee harjoittelun piikkiin...

Vierailija
19/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naksu: pahoittelut tädistä, älä vielä luovuta kun en minäkään!!! Mä ajattelin, että pitäähän se tämäkin kokea, tämä kuumeilu. Jos ei sitten tuota tulosta niin käsitellään se asia sitten. Mulla on kuitenkin esimerkkeinä työkavereita, joilla meni kaikilla kolmella yli vuosi ennenkuin tärppäsi, eikä mitään vikaa ollut. Eli ei vielä saa luovuttaa, lupaathan :)

Aurora: Sama vika täällä. Kierrot on ruennu piteneen yhtäkkiä. Tämä kierto oli nyt 34 pv eli pisin tähän asti. En edes testannut, koska ne verikokeet antoivat niin huonot tulokset ja vyöhyketerapeuttikin sanoi, etten raskaana ole. Menkat taas lyhyet (3 pv) ja nyt huomenna sitten niihin toisiin verikokeisiin. Mulla siis progesteroni matalalla --> ei ovulaatiota ja testosteroni hieman koholla (3.0 --> viitearvo alle 2.8) viittaavat molemmat pco:hon. Eilen tuli postissa lähete gynelle, joten sinne sitten....nyt pitää päättää odotetaanko se pari kuukautta että päästään julkiselle hoitoihin vai mennäänkö heti yksityiselle....

Cactus: kuulostaapa jännittävältä, jospa sittenkin :) Jollakin muillakin oli jänniä aikoja...

Maitikka tervetuloa ehkäisyttömään maailmaan kanssamme :)

Ruupikkuinen: pahoittelut pitkästä kierrosta ja Pepsille ja muille odottajille pahasta olosta.

Oli puhetta Frendeistä ¿ mäkin olen ne kaikki katsonut useampaankin kertaan, mutta nyt niiden tilalle on tullut fanitettavaksi nuo Gilmoren tytöt, joista jo ensimmäisen tuotantotakauden ostin dvd:nä. Ne on vaan niin hyviä....

Galluppiin kuka tietää: Me ollaan kerrottu vain yhdelle mun kaverille yrityksestä. Jotenkin mulla oli sellainen tunne heti alusta ettei se kuitenkaan heti tärppää enkä jaksa sitten olla selittämässä että miksei, joten otettiin tämä linja. Monta kertaa olen meinannut jotain möläyttää, joten on joku saattanut jotain arvatakin, mutta näin me aiotaan vielä jatkaa ainakin siihen asti että kaikki testit on tehty ja ehkä jotain lääkitystä sen ovulaation aikaansaamiseksi löytyisi.

Vaivun nettipimentoon muutamaksi päiväksi kun tulee vieraita eikä siis voi ottaa riskiä, että paljastuisi....

Kaikille ++++tuulia,

Afternoon

Vierailija
20/22 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ykkösope, nuo sun oireet kuulosti kyllä erittäin lupaavilta!! Koska meinaat testata? Sanoit että kiertosi ovat joskus ennen olleet säännölliset 28 päivää, luin juuri jostain naistentautien kirjasta, että yleensä se menee niin, että kellä on ennen hormonaalista ehkäisyä (esim.pillereitä) ollut melko säännölliset kierrot, ovat ne sitä ehkäisyn jälkeenkin (ja päinvastoin). Eli hyvinkin ne ovat voineet säännöllisinä pysyä. bdbdbdbdbdbdb että plussaa tulisi!!

Hippux, kiva että oot myös sitä mieltä et ne vois olla ovisoireita, toivon myös hirveesti niin! Muistaakseni sulla oli siis kohdun ulkopuolisen raskauden takia poistettu toinen munasarja..? Tosi harmi juttu että sitten väärällä puolella oviskivut :( No täytyy toivoa että ens kierrossa on sitten oikea puoli vuorossa! Eiköhän ne vuorottele, vai kuinkahan on. Mulla on myös pientä pelkoa mielessä kohdunulkoisesta, koska oon sairastanut kerran munasarjatulehduksen.. Ja tietysti pelko myös siitä että torvet on kokonaan tukossa. :( Huh, no ei kannata sitä vielä miettiä, niin alussa yritys on. Toivotaan että molemmat päästäisiin vielä o-puolelle, ja tietenkin mahdollisimman pian! Ja kaikki muut tietysti kans!!

Nyt taidan painua miehen viekkuun nukkumaan, öitä!