Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten minun pitäisi suhtautua tähän?

Vierailija
03.01.2016 |

Eräs kaverini on usein sanonut minua esim. hölmöksi, jos en ole ymmärtänyt jotain asiaa. Hän ei siis tarkoita tätä pahalla, mutta silti en pidä siitä. Syy on se, että on ihmisiä, jotka pitävät minua oikeasti hölmönä. Hän on vain sanonut minulle, että ei tuo nyt niin kamalaa ole ja pitäisi ottaa huumorilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöhän sä olet jos et saa sanottua ettet pidä hölmöttelystä

Vierailija
2/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöhän sä olet jos et saa sanottua ettet pidä hölmöttelystä

Olen kyllä sanonut mutta hän vain sanoo että ei siitä pidä suuttua jos sitä ei tarkoita oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hölmöhän koko aloituksesi jo on, sori vaan.

Annat siinä ymmärtää, että suuri osa ihmisiä pitää sinua "oikeasti hölmönä", ja sitten sinua loukkaa se, että ystäväsikin sanoo sinua hölmöksi, kun et ymmärrä "jotain asiaa".

Jos olet oikeasti hölmö, niin ei kai sun auta tunnustaa asia ja hyväksyä ettet pysty sitä peittelemään.

Jos taas kaikki nuo ihmiset pitävät sinua hölmönä virheellisesti perustuen vain kaverisi läpällä tehtyihin heittoihin, ja olet oikeasti ihan skarppi tyyppi, niin miksi pyörit niin hölmöjen ihmisten porukoissa?

Vierailija
4/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko hölmö oikeasti :D?

Mitä ajattelet siitä?

Vierailija
5/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat siinä ymmärtää, että suuri osa ihmisiä pitää sinua "oikeasti hölmönä", ja sitten sinua loukkaa se, että ystäväsikin sanoo sinua hölmöksi, kun et ymmärrä "jotain asiaa".

Jos olet oikeasti hölmö, niin ei kai sun auta tunnustaa asia ja hyväksyä ettet pysty sitä peittelemään.

Jos taas kaikki nuo ihmiset pitävät sinua hölmönä virheellisesti perustuen vain kaverisi läpällä tehtyihin heittoihin, ja olet oikeasti ihan skarppi tyyppi, niin miksi pyörit niin hölmöjen ihmisten porukoissa?

Suuri osa ihmisiä? Kyllä sellaisia ihmisiä nyt vain on, jotka pitävät minua sellaisena, vaikka eivät sitä ole koskaan minulle suoraan sanoneet. En ole kuitenkaan näiden kanssa ollut tekemisissä pitkään aikaan.

Vierailija
6/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa ihmisiä? Kyllä sellaisia ihmisiä nyt vain on, jotka pitävät minua sellaisena, vaikka eivät sitä ole koskaan minulle suoraan sanoneet. En ole kuitenkaan näiden kanssa ollut tekemisissä pitkään aikaan.

Eli se ei siis perustu siihen, että kaverini on vitsillä minua hölmöksi sanonut.

Vierailija
7/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko ap maailman suurin tampio vaiko ei: jos hän on ilmaissut ystävälleen että hölmöksi kutsuminen on arka paikka ja saa hänet pahalle mielelle, niin on ystävältä vähättelyä anteeksipyynnön sijasta määrätä miten ap:n pitäisi asiaan suhtautua.

Ap: on oma asiasi millaista kohtelua suostut ottamaan vastaan. Jos asia ei hirveästi paina, niin seuraile hiljakseen miten ystäväsi tuossa ansaitsee urpouspisteitä kirjanpitoon. Jos asia kovasti harmittaa sinua kannattaa siirtyä hengailemaan kiltimpien ihmisten kanssa.

Vierailija
8/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala sinäkin kutsua häntä leikillään Pälliksi. Olette sitten yhdessä Hölmö ja Pälli!

Vierailija
9/9 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ala sinäkin kutsua häntä leikillään Pälliksi. Olette sitten yhdessä Hölmö ja Pälli!

Olen viisaampi enkä ala kutsua.