Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämisen vakavuudesta

Vierailija
03.01.2016 |

Olen selkeästi outo. Tiedän kyllä että valehtelu ja toisen loukkaaminen on väärin, enkä halua satuttaa läheisiäni. En myöskään halua, että minua loukataan. Kuitenkin, jos mies tulisi kertomaan että on harrastanut seksiä jonkun toisen kanssa, luultavasti vain toteaisin "aha", ja jatkaisin sitä mitä olin tekemässä. Asia ei herättäisi juurikaan tunnereaktiota.

Minua loukkaisi jos miehellä olisi salasuhde selkäni takana, koska siihen liittyisi valehtelua ja minut olisi tehty ulkopuoliseksi omassa suhteessani. Minua loukkaisi myös, jos hän toisi tuliaisiksi jonkin taudin, saisi toisen naisen raskaaksi, kertoisi minusta intiimejä asioita muille, tai valehtelisi muille naisille että aikoo ryhtyä näiden kanssa vakituiseen suhteeseen.

Kuitenkin, jos kyse olisi vain seksistä, en tiedä miksi se haittaisi minua, kun ei se mielestäni minua koske. Minun puolestani voisimme kyllä harrastaa myös ryhmäseksiä. Valehtelu asiasta haittaisi, mutta ei pettämisen myöntäminen.

En tiedä miksi olen tällä tavalla erilainen. Ymmärrän kyllä, että useimmille pettäminen on syy lähteä parisuhteesta. En myöskään halua pettää, koska tiedän että se loukkaisi toista, ja se itsessään tekisi pettämisestä minulle pahan asian.

Vilpittömästi hämmentyneenä kysyn, millä tavalla teistä tuntuisi/on tuntunut pahalta tulla petetyksi, ja mikä on tuntunut loukkaavimmalta? Haluaisin ymmärtää paremmin tätä asiaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi