Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrostaloasuminen on juppien hommaa!!

Vierailija
13.02.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne Helsingin Mellunmäkeen!

Kaukana on kuule juppeilut. Ai, kun saisi oman, vaikka pienen pihan edes ja talo kanssa tietysti siihen pihalle.

Vierailija
2/14 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et niin sulla ei ole aavistustakaan. Ja vielä puilla lämmitettävästä talosta jossa iso piha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, aikaa ei ollut pitää pihaa kauniina/siistinä. Ei kumminkaan haluttu muuttaa kerrostaloon, lasten takia lähinnä. Palkattiin sitten talonmies. Ihanaa kun ei tartte aamulla herätä lumia kolaamaa, tai lehtiä haravoida syksyllä. Tykkään kyllä haravoimisesta, mutta kun oon mukamas niin kiireinen. Suosittelen kaikille laiskoille ihmisille.

Vierailija
4/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että ei omakotitalossakaan ole pakko hommia paiskoa urakalla, jos ei ehdi/jaksa.

Vierailija
5/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laiskuutta. Normaali ihminen jaksaa kolata lumensa itse.

Vierailija
6/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee, laiskat ja saamattomat asuu kerrostalossa!!

Vierailija
7/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan elämäntyyli. Kuka mistäkin kiksejä saa, minä ainakin haluan ulkoilla ja kuntoilla silloin, kun se aikatauluuni sopii enkä silloin, kun on sattunut satamaan lunta.

Vierailija
8/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupit kuuluu 80-luvulle.

Vierailija
9/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näin se vaan menee, laiskat ja saamattomat asuu kerrostalossa!!

Jos siis minä en tykkää pihatöistä, kuopsuttamisesta, leikkaamisesta, kaivamisesta, ruohonleikkuusta....yms.... olen laiska ja saamaton??

Siis tottakai JOKAINEN on samanlainen ja pitää samoista asioista, tietenkin!

Jestas,näin kauan olen täällä palstaillut ja edelleen teidän tyhmyytenne yllättää mut....

Vierailija
10/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ns. vakitöihin kuulu muuta kuin ruohonleikkuu, lumenkolaus, lehtien haravoiminen, kukkapenkkien kitkeminen ja kukkien istutus, kasvimaan hoitaminen, tenniskentän kunnossapito.. Siis mielestäni nuo ovat ns. tavallisia töitä, eikä noista mitään urotyömitalia tarvitse antaa. Talvella lumen kolauskin yleensä on tarpeetonta, kun tuttavaperheemme isä käy auraamassa pihamme aura-autolla. Kesäisin ruohonleikkuu käy päältäajettavalla ruohonleikkurilla, jne. Ei se niin kauhea työ ole. Ja kasvimaan hoitaminen, yms. on mielestäni vain terapeuttista, en ajattele sitä työnä.

Vierailija
11/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tontit jo maksaa niin paljon. Omakotitalon ylläpito ei ole

halpaa. kaikki pitää maksaa itse jos jotain hajoo.

Vierailija
12/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä Helsingissä ainakaan ole tarjollakaan muita asumismuotoja keskituloisille tai köyhille. Täytyisi olla joku rikas hyvätuloinen perijä, jos täällä pystyisi omakotitalon hankkimaan.

Vierailija
13/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes kommentoida mitenkään.

Vierailija
14/14 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin kerrostalosta omakotitaloon ja kauhistuin sitä homman määrää, mitä se teettää. Olin yksin pienen lapsen kanssa ja kaikki piti tehdä itse. Talvi meni jotenkin mutta sitten tuli kevät ja kukkaset - ja allergiset reaktiot! Tyhmää kun oli oma piha, mutta ei voinnut olla siellä kesällä. Myin talon ja muutin takaisin kerrostaloon. Tyytyväinen laatikkoasukki.