Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko miehen tavats ihastustaan?

Vierailija
03.01.2016 |

Mies siis kertoi ihastuneensa toiseen naiseen. Tämä nainen on hänen kaverinsa kaveri. Nyt mies haluaisi tutustua tähän paremmin, pyytää facebook kaveriksi ja jutella. Hän haluaa kuulema olla vain naisen kaveri. Nainen oli kuulema niin samanhenkinen ja erilainen kuin muut. Miehellä ei ole paljoa samanhenkisiä kavereita, joten tämä nainen olisi kuulema mukava oppia tuntemaan paremmin. Vain kaverina. Minua hän kuitenkin kuulema rakastaa eikä halua menettää. Mitä te tekisitte, antaisitteko tämän tapahtua? Luottaisitteko mieheen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan luota mieheen :D

Vierailija
2/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka niin fiksu ja maltillinen olenkin, on pakko sanoa, etten katsoisi tuota hyvällä. Minua on riittävästi jo hiertänyt se, että oma mies tunsi nuoruudessaan lyhykäisesti naisen, joka on harrastuksiltaan ja kiinnostuksen kohteiltaan juuri kuin mieheni ja jota sitten on joksus muisteltu. Muuten en ole mustasukkainen ollenkaan.

Sieluntoverin löytyminen miehelle ei olisi kivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaverisuhteethan lähtee siitä, että ihastutaan? Nyt pois ne vaaleanpunaiset silmälasit, miet pyytää lupaa pettämiseen.

Toista ei voi omistaa, ei voi antaa lupaa tai olla antamatta, jos toinen haluaa jatkaa elämässään uuteen suuntaan. Siksi kävisin miehen kanssa keskustelun aiheesta "rakastan enkä halua menettää". Ainakin minulle asia olisi selvä. Mies saa ihan vapaasti tavata ihastuksensa kohteen, mutta sen vastapoolina hän menettäisi minut. Samantien, jo ennen ensitapaamista. Valinta on miehen. Ihastua saa ja ystävystyä saa, mutta minun ei tarvitse jäädä varavaihtoehdoksi.

Vierailija
4/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tilanteesta. Itse olen mies ja olen tuntenut elämäni aikana kaksi naista, joiden kanssa olen tuntenut aivan erilaista yhteenkuuluvuutta ja ajatusten yhteyttä kuin vaimoni tai kenenkään ihstukseni/rakkauteni kanssa. Näihin naisiin en kuitenkaan ole tuntenut minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa. Tästä syystä en kylläkään ole koskaan sanonut, että olisin ihastunut heihin. En minä muihinkaan kavereihini ole ihastunut, vaan tulen heidän kanssaan muuten vain loistavasti toimeen.

Vierailija
5/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajunnut. Mies on ihastunut ja haluaa olla hänen kanssaan kaveri. Aha.

Vierailija
6/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulella ei saa leikkiä

Vierailija
7/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ehdottomasti. Mies lienee vielä siinä iässä, että jaksaa hoidella kahtakin.

Vierailija
8/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä vapaiden suhteiden kannattajia palsta täysi. Pelkäättekö että miehet loppuvat kesken?

Vierailija
9/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ihastus ei ole kuulema vahvaa ja menee ohi. Mutta nainen oli niin samanlainen, että haluaisi olla tämän kaveri. Ei kuulema tunne samanlaista seksuaalista vetovoimaa häntä kuin minua kohtaan. Kuulema jos tunteita tulisi enemmän, eivät enää näkisii. Pystynkö olla näin avoin ja suvaitsevainen?

Vierailija
10/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin, koska ketään ei voi väkisin pitää. Jos elämä vaihtaa raiteita, niin on tarkoitus ja tapahtuisi kuitenkin jossain vaiheessa.

Vierailija
11/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menossa täysillä suhteeseen uuden naisen kanssa, mutta haluaa pitää ap:n varalla.

Varaudu siihen, että mies jatkossa tapailee ja viestittelee uuden "kaverinsa" kanssa jatkuvasti. Muista kestitä naista ja olla ystävällinen emäntä, kun nainen vierailee luonasi vaikka miehesi ja naisen kahdenkeskisen baari-illan etkoilla.

Kokemusta tällaisesta "sielunkumppanuudesta" löytyy ja siihen päättyi meidän liitto. Nöyryyttävää puolisolle.

Vierailija
12/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en antais!

Vierailija
13/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juust.. Mulle oli samantien selkeetä että meillä ei ole tulevaisuutta :D aika selkee tapaus

Vierailija
14/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista suhdetta. Sun miehesi on siis ihastunut toiseen naiseen? Ja nyt haluaa olla hänen kanssaan tekemisissä.

Miten ihastus suhtautuu mieheesi?

Multa katoaisi maa jalkojen alta siinä vaiheessa, kun mies ihastuisi toiseen naiseen. En ymmärrä miten se on mahdollista, kun rakastaa mua. Saati sitten, että haluaisi viettää aikaa toisen naisen kanssa mieluummin kuin mun.

Aivan takuulla tuo johtaa pettämiseen, jos nainen lämpenee sun typerälle miehelle.

En todellakaan sallisi, mutta en tiedä voisinko olla tuollaisen miehenkään kanssa.

Vierailija
15/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kokeeksi, että olet löytänyt todella komean ja miehekkään näköisen ja kiinnostavan persoonallisuuden omaavan miehen. Olet jo hieman ihastunut ja sinusta tuntuu, että olette samalla aaltopituudella. Haluaisit miehesi luvan alkaa tutustua läheisemmin. Miten reagoi?

Vierailija
16/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva luottamus miehelläsi on sinua kohtaan kun uskaltaa tunnustaa sinulle olevansa ihastunut toiseen. Sanoisin että luota vain reippaasti takaisin.

Vierailija
17/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suhde olisi ohi jo tuossa vaiheessa, kun tuollaista kyselee.

Vierailija
18/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero olisi mulle ainoa vaihtoehto tuossa tilanteessa

Vierailija
19/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ihastus ei ole kuulema vahvaa ja menee ohi. Mutta nainen oli niin samanlainen, että haluaisi olla tämän kaveri. Ei kuulema tunne samanlaista seksuaalista vetovoimaa häntä kuin minua kohtaan. Kuulema jos tunteita tulisi enemmän, eivät enää näkisii. Pystynkö olla näin avoin ja suvaitsevainen?

Minä en pystyisi. Ei tuollaista touhua tarvitse suvaita. En olisi sellaisen naisen kanssa, joka haluaisi viettää aikaansa jonkin ihastuksensa kanssa. Ärsytti, kun entinen naisystäväni vieraili usein exänsä luona, joka viikko monta kertaa ja aika lailla viikoittain oli myös yötä siellä. Minulle sitten vittuili, jos joskus harvoin kävin kaverini luona. 

Vierailija
20/23 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin mennä ja tutustua, ketään ei voi väkisin pitää. Ruoho voi tuntua vihreämmältä aidan toisella puolen, joskus näin onkin, usein kuitenkaan ei.

Kuitenkin on niin että jos toisella on taipumus pettää, hän löytää keinon siihen. Salassa tai ei.... On firman pikkujouluja, jätkien iltoja, ylitöitä jne...

Kerro rehellisesti miehelle tuntemuksistasi, ja kysy häneltä mitä mieltä hän olisi jos tilanne olisi toisin päin, että sinulla olisi ihastus johon haluaisit tutustua, mitä mies tekisi silloin, miten hän suhtautuisi?

Yhdessä sitten pohditte mitä tuo ihastus tekee suhteelle ja onko järkevää lähteä ns. Leikkimään tulella.

Hienoa tässä kaikessa kuitenkin on että miehesi on ollut sinulle rehellinen omista tuntemuksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän