Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellän ollut kuumeetonta keuhkokuumetta?

Vierailija
03.01.2016 |

Kertokaa kokemuksia

Olen koko joulukuun sairastellut. On poistettu poskionteloon juurtunut hammas, sitten tuli flunssa kuumeineen. Olen tosi harvoin kuumeessa tai edes kipeä. Se helpotti levolla, mutta pian töihin palattuani tuli vatsatauti ja päälle taas kuume. Taas meni sängyn pohjalla useampi päivä. Tästä kuitenkin viikko, mutta edelleen vointi on huonojaksonen. Hiki tulee tosi herkästi, palleassa on paineen tunne, väsyttää kaiken aikaa. Ärsyttää kun ei pääse kiinni takaisin tavalliseen arkeen ja elämään. Ja kyllä menen työterveyteen ensiviikolla jos olo ei ala paranemaan, mutta tuntuu turhan narisemiselta ilman kuumetta yms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei, mutta ystävälläni kyllä. 

Eli pari viikkoa oli tuhottoman väsynyt ilman mitään erityistä syytä. Ei ollut edes flunssia juuri taustalla. Loppujen lopuksi ei jaksanut edes koiraa viedä ulos ja hakeutui lääkäriin. Keuhkokuume oli kyseessä, antibiootit ja kahden viikon sairausloma. 

Eli älä nyt kovin kauan katsele huonoa oloa. Hyvinkin voi olla keuhkokuume. Hoitamattona voi olla hyvinkin vaarallinen nuorellakin ihmisellä. 

Vierailija
2/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lääkäri epäili kuumeetonta keihkokuumetta, mutta syy oli lopulta asunnon sisäilmaongelmassa. tuo jo aika vakavaksi kehittynyt tauti parani vuorokaudessa, kun kuutin pois kotoa.

Toinen mahdollisuus, joka on yleinen, on mykoplasma. Se vaatii tietynmerkkisen antibiootin min 2 viikkoa.

Tuli mieleen, et kai ole hankkinut flunssan jälkitaudiksi sydänlihaksen tulehdusta? Se on vaarallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuumeeton keuhko tai pelkkä keuhko?

Keuhkokuume pienellä kuumeella on kyllä ollut joskus.

Vierailija
4/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on flunssan jälkitautina ollut kuumeeton keuhkokuume. Se kannattaa hoitaa kunnolla, minä nimittäin sain sitten vielä bonuksena sydämen rytmihäiriöitäkin. Onneksi ne saatiin lääkkeillä hoidettua, lepoa ja malttia se tietenkin vaati. Yksi oire oli muuten tuossa keuhkokuumeessa se, että jo pienikin kävely sai hengästymään aivan tolkuttomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi