Unohdin ystäväni häät
Oli pyytänyt minua häihin viime syksynä. Kertoi silloin ajan ja paikan. En saanut kuitenkaan kutsua.
Nyt yhteinen tuttumme kysyi miksen ollut paikalla, olin kuulma luvannut vielä puhua häissä muutaman sanan!
Mitä pitäisi tehdä...?
Kommentit (8)
Vähän kummallista, ettet saanut varsinaista kutsua, mutta ettekö nyt olleet mitenkään tekemisissä tässä välissä, että olisi häistä ollut puhetta? Polttareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vähän kummallista, ettet saanut varsinaista kutsua, mutta ettekö nyt olleet mitenkään tekemisissä tässä välissä, että olisi häistä ollut puhetta? Polttareissa?
Olin polttareissa syksyllä.
Olemme vanhoja tuttuja. Vietimme paljon aikaa yhdessä aikoinaan, sittemmin erkaannuimme.
Mutta en vaan muistanut häitä!
:(
Kutsua en tosiaan koskaan saanut.
Onkohan ystäväni suuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Oli pyytänyt minua häihin viime syksynä. Kertoi silloin ajan ja paikan. En saanut kuitenkaan kutsua.
Nyt yhteinen tuttumme kysyi miksen ollut paikalla, olin kuulma luvannut vielä puhua häissä muutaman sanan!
Mitä pitäisi tehdä...?
Lopettaa typerien provojen kirjoittaminen!
No erikoinen ystävä jos suuttuu siitä, ettei lähettänyt sinulle kutsua.
Olisin minä varmaan itse sitten kysellyt, että hei milloinkas ne häät onkaan, kun päivämäärä meni ohitse ja kutsukin vissiin mennyt hukkaan. En taitaisi kyllä ihan unohtaa häitä kokonaan, jos olisin polttareissakin ollut. Luulitko siis, että häät ovat vielä joskus tulevaisuudessa ja odottelit kutsua kaikessa rauhassa?
Oliko kutsu hukkunut postissa, vai ei lähetetty ollenkaan? Kaverisi oli se törppö jos jätti kutsumatta.
Minä saattaisin unohtaa, kun en ole hääihminen muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin minä varmaan itse sitten kysellyt, että hei milloinkas ne häät onkaan, kun päivämäärä meni ohitse ja kutsukin vissiin mennyt hukkaan. En taitaisi kyllä ihan unohtaa häitä kokonaan, jos olisin polttareissakin ollut. Luulitko siis, että häät ovat vielä joskus tulevaisuudessa ja odottelit kutsua kaikessa rauhassa?
Syksyllä tiesin häiden olevan tapanina.
Mutta minä oikeasti unohdin ne. Ei olla juurikaan tekemisissä nykyään, ja loppuvuosi oli kiireinen lapseni sairastumisen vuoksi.
En tiedä miksen saanut kutsukorttia, yhteinen tuttumme oli kuitenkin saanut jo syyskuussa.
Olenkohan muistisairas vai ihan vaan moukka.
Harmittaa jos ystävä nyt pahoitti mielensä.
Jos et saanut kutsua niin eihän se sinun vika ole.