Ihana toi mun mies! Aatelkaa
Se laitto taas viestiä kun ollaan kaukana toisistamme et miten haluaa mua, ottais mut pitkään ja hartaasti ja tekis mieli ja mmmm.... Ja kun ollaan yhdessä, niin eipä se juurikaan mua halua tai ehkä pikaiset joskus. Saako nauraa vai itkeäkö pitäis? Se tekee noin aina.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Aaaaah. Ihana mies sinulla... Onko hänellä sellainen miehekäs ominaistuoksu, joka saa sinut huumaantumaan?
No en tiedä johtuuko tuoksusta vai mistä mutta saa minut hulluksi kyllä. Ap
Sulla on poika miehenä jos ei kehtaa kertoa tunteistaan tai koskea naamastusten. Minä voisin rakastella sinua koko yön, treenattu kehoni sinua vasten, lempeä mutta kova lantion työntö viemässä sinua kohti ekstaasia yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes tulisit hulluksi nautinnosta. Kirjoittasin runoja sinulle ja joisin viiniä rinnoiltasi, todellinen aistien ateria.
Vierailija kirjoitti:
Sä saat sentään viestejä.
Joo niitä kyllä saan ja joka päivä ja aamusta iltaan. Panisipa mua samalla innolla :D ! Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla on poika miehenä jos ei kehtaa kertoa tunteistaan tai koskea naamastusten. Minä voisin rakastella sinua koko yön, treenattu kehoni sinua vasten, lempeä mutta kova lantion työntö viemässä sinua kohti ekstaasia yhä uudelleen ja uudelleen, kunnes tulisit hulluksi nautinnosta. Kirjoittasin runoja sinulle ja joisin viiniä rinnoiltasi, todellinen aistien ateria.
Ihana! Kyllä se puhuu tunteistaan kasvotusten ja kosketteleekin. Vaan voisi enemmän. Ap
Vastaa sille samaan sävyyn, mutta vasta, kun on palannut reissusta ja on tilaisuus toteuttaa halut.
Vierailija kirjoitti:
Pikainenko ei käy?
Pakko näköjään käydä. Mutta tykkäisin jos pitempään. Ap
Aaaaah. Ihana mies sinulla... Onko hänellä sellainen miehekäs ominaistuoksu, joka saa sinut huumaantumaan?