Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin hiihtolomalle lasten kanssa?

Vierailija
02.01.2016 |

Eli niin, mihin? Kaikki vaihtoehdot tuntuu mahdottomilta.

Olen siis 3 lapsen yh. Lapset 8v erityislapsi, 5v ja 2v. Yksin siis näiden kanssa matkustaisin. Raha ei ole este, kohde voi olla joko suomessa tai ulkomailla, mieluiten kuitenkaan ei liian pitkän lennon päässä.

Kaikki laskettelukohteet poissuljettu, koska kukaan lapsista ei osaa lasketella enkä yksin voi heitä kaikkia siellä opettaakaan. Samoin kylpylät poissuljettu, sillä edes 8v erityislapsi ei ole uimataitoinen. Mitä muita kivoja kohteita olisi? Myös ulkomailla, mieluiten pohjoismaissa? Haen aktiviteettia joka sopii myös 2v:lle ja jota lapset pystyvät tekemään ilman jatkuvaa ohjausta, sillä tosiaan yksin näiden kolmen kanssa olen.

Kiitos vinkeistä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuettu loma Suomessa. Niitä voi saada myös sosiaalisin perustein, vaikka rahaa olisikin. Ja sinulla juuri yksinhuoltajuus ja erityislapsi antavat varmasti teille loman: Tosin en tiedä onko jo liian myöhäistä hakea niihin. Mutta niissä saisi vähän omaakin aikaa välillä.

Vierailija
2/2 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sulkisi laskettelukohteita pois: osa lapsista hiihtokouluun, nuorin lapsiparkkiin ja lähdet itse rinteeseen muutamaksi tunniksi. Kai Lapin kohteissa on sama systeemi kuin Alpeilla: hiihtokouluryhmät lähtevät aamulla rinteeseen, lapset viedään tapaamispaikkaan, haetaan samasta paikasta joko puolen päivän aikaan ta iltapäivällä (riippuen siitä, onko varannut puolipäivä - vai kokopäivähiihtokoulun). Hiihtokoulu käy porukalla lounaalla ja jatkaa laskettelua. Kätevä systeemi, meillä lapset ovat aina olleet osan viikosta hiihtokoulun hoteissa ja me vanhemmat olemme saaneet laskea muutaman päivän vapaasti, ilman lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi