Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan vuoden alussa alkavia ohjelmia

Vierailija
02.01.2016 |

Itse en pysy kärryillä mitä ohjelmia miltäkin kanavilta alkaa nyt vuoden alussa, joten listataan niitä tänne!

Ainakin TVOF, Saturday Night Live Suomi ja Haluatko miljonääriksi alkaa, mutta päiviä en muista. Mitä hyviä sarjoja tai viihdeohjelmia kannattaa katsoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syke jatkuu maaliskuussa.

Vierailija
2/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bates Motel 4. tuotantokauden jaksot alkavat maaliskuussa USA:ssa siis, pitää katsoa netin kautta. Rakastan sitä sarjaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjalainen Det Tredje Øyet (Kuudes aisti) pitäisi jatkua tänä keväänä 2. tuottiksella.

Vierailija
4/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on aikoihin eletty, kun ei itse osata valita ja päättää, mitä haluaa telkusta katsella. Vain av-hyväksytyt ohjelmatko kelpaavat?

Vierailija
5/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Täydellinen poikamies maaliskuussa!

Vierailija
6/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pysy kärryillä mitä ohjelmia miltäkin kanavilta alkaa nyt vuoden alussa, joten listataan niitä tänne!

Ainakin TVOF, Saturday Night Live Suomi ja Haluatko miljonääriksi alkaa, mutta päiviä en muista. Mitä hyviä sarjoja tai viihdeohjelmia kannattaa katsoa?

...ja sit jokainen menee kopiokoneelle ja tulostaa sen listan ja laittaa jääkaapin oveen; Tässä on Vauva-palstan tv-lista. :)

Vierailija
7/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen:

- TVOF alkaa 8.1.

- Ihon alla (uusi draamasarja)

- Ummikot ulkomailla (Siepin juontama tositv-ohjelma, jossa suomalaiset ekaa kertaa elämässä ulkomailla)

- Teemu Selänteen Supertähdet

- Masterchef Australia 2015

MTV3:

- Enbuske, Veitola ja Salminen

- SNL

YLE:

- UMK

TV5:

- Mertaranta ja legendat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi