Näin kuvia ittestäni jotka on otettu tietämättäni
eräässä tilaisuudessa ja voi pieksut että oon ruma :-/. Miten sitä voikaan valehdella ittelleen että on ees siedettävän näköinen kun kuva paljastaa totuuden. Ja vaikka meikillä ja valaistuksella saan onnistuneita kuvia fb:iin niin totuus näkyy satunnaisotoksesta joka otettu normitilanteessa ilman poseerauksia kameralle ja mikä kamalinta näinkö muut näkevät mut :-(?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
1) Laihduta.
2) Laihduta.
3) Opettele meikkaamaan oikein.
Näillä ohjeilla olet jo huomattavasti vähemmän ruma.
En ole ees ylipainoinen ellei mitat 160/55 ole liikaa?
Joitakin ihmisiä kamera ei vaan rakasta! :) Luota siihen miltä näytät peilissä. Niin ja sitten on niitäkin ihmisiä, jotka eivät luonnossa näytä hyvältä, mutta kuvissa kylläkin.
Kamera ei valehtele, eli näin on jos siltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kamera ei valehtele, eli näin on jos siltä näyttää.
Kamera ei valehtele, mutta kuva voi vinksahtaa korvien välissä.
Mä törmäsin netissä puolivahingossa yhden tutun faceen.
On livenä upea näky. Pitkät, kiharat, tummat hiukset. Laiha ja lihaksikas. Hymyilee paljon.
Kuvat olivat aika kamalia. Kaikki. En ymmärtänyt miten niin kauniista ihmisestä saa niin huonoja kuvia.
Eli sä et todennäköisesti näytä oikeasti samalta kuin kuvissa.
Määkin on M.A.Nummisen naisversiolta kuvissa mut peilistä katsoo suht viehättävä nainen ja vientii riittää miesmaailmassa, mihin uskoo, kuviin vai peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Mä törmäsin netissä puolivahingossa yhden tutun faceen.
On livenä upea näky. Pitkät, kiharat, tummat hiukset. Laiha ja lihaksikas. Hymyilee paljon.
Kuvat olivat aika kamalia. Kaikki. En ymmärtänyt miten niin kauniista ihmisestä saa niin huonoja kuvia.Eli sä et todennäköisesti näytä oikeasti samalta kuin kuvissa.
Tiedän naisen joka on luonnossa äärimmäisen kaunis ja kun hain häntä fb:stä en ollut tunnistaa sillä kuvissa oli kuin vanha tantta. Piti tarkustaa useaan otteeseen etyä on varmasti sama hlö kyseessä. En ole moneen vuoteen nähnyt häntä mutten voi uskoa että olisi niin muuttunut ulkoisesti kuin mitä kuvat antoivat ymmärtää, lihonut ei ollut kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
eräässä tilaisuudessa ja voi pieksut että oon ruma :-/. Miten sitä voikaan valehdella ittelleen että on ees siedettävän näköinen kun kuva paljastaa totuuden. Ja vaikka meikillä ja valaistuksella saan onnistuneita kuvia fb:iin niin totuus näkyy satunnaisotoksesta joka otettu normitilanteessa ilman poseerauksiabkameralle ja mikä kamalinta näinkö muut näkevät mut :-(?
Tarkoitat että et ole päässyt shoppaamaan noita kuvia.
1) Laihduta.
2) Laihduta.
3) Opettele meikkaamaan oikein.
Näillä ohjeilla olet jo huomattavasti vähemmän ruma.