Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö ottaa yhteyttä lääkäriin, ääni päässä käski tappamaan lapsen?

Vierailija
02.01.2016 |

Ei ole provo. Olen ollut viime aikoina tosi ahdistunut ja osastollakin käväisin, joku ehkä muistaa aiemmat kirjoitukseni.
Syön antipsykoottia vaan enpä tiedä, onko annostus tarpeeksi suuri.
Lisäksi on haluja kokeilla huumeita ja tehdä kaikkea tyhmää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet menossa.

Vierailija
22/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinulle ap, toivottavasti saat apua ja onneksi mies pääsi tulemaan kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap että olet hankkimassa apua itsellesi! Äänien kuuleminen on aivan yllättävän yleistä, eivätkä kaikki ääniä kuulevat ole psykoosissa tai harhaisia. Mutta se on huolestuttavaa että se ääni kehottaa tekemään jotain tuollaista mitä et varmastikaan halua tai aio tehdä. Tsemppiä jatkoon, kerro rehellisesti tuosta äänestä ja kaikista muista oireita, niin saat parhaiten avun. Sinulla voi olla vaikkapa joku väärä lääke tai jos aiemmin puhjennut sairautesi on pahentunut.

Vierailija
24/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat nyt iha chillisti ja kuuntelet jotai musiikkia, maanantaina soittoa lääkärille. Meitä on muitakin!

Miten voit antaa noin vastuuttoman neuvon? Mitä, jos ap olisi tehnyt lapselleen jotain? Onneksi täällä oli fiksuja ihmisiä, jotka neuvoivat ap:ta menemään heti päivystykseen.

Vierailija
25/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsesi on?

Vierailija
26/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ihan joku kauhuleffa, niinku vaikka Hohto.

Vierailija
27/30 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9, pääni sisällä joku ääni totesi "tapa lapsesi" kun kävin sisäistä monologia. Keskustelen paljon itseni kanssa enkä kiinnitä huomiota läheskään kaikkiin lauseisiin, mutta nyt ekaa kertaa tuli tuo kehoitus tappaa ketään.

Tarkoitukseni ei ole jankuttaa tai olla rasittava, vaan haluan ymmärtää. Minä puhun itsekseni ja voisin käyttää ilmausta "sisäinen monologi" mutta en tietenkään ole varma tarkoitammeko sillä samaa asiaa. En kuitenkaan koskaan kuule ääniä. Kaikki ovat omia ajatuksiani. Voin olla kahta eri mieltä, toinen puoli minusta ajattelee yhtä ja toinen puoli toista, mutta ne ovat silti kaikki minun ajatuksia.

Haluaisin ymmärtää tätä ääntä. Miltä se kuulostaa? Onko se sinun ääni vai jonkun muun ääni? Aikuisen, lapsen, miehen, naisen? Tuleeko ääni pään sisältä vai ulkopuolelta, voiko sitä paikallistaa?

En ole ap mutta sairastin synnytyksen jälkeisen psykoosin. En sitä siihen aikaan tajunnut, mutta se ääni, ei omani käski milloin hukuttaa vauvan, milloin nakata parvekkeelta alas, milloin tukahduttaa tyynyllä.

Ei lapsi milloinkaan ollut minulle paha, heräsi vain ensimmäiset 4kk tunnin välein niin etten enää osannut nukkua vaikka joku muu olisi antanut maitoa ha syliä.

Tunsin itseni täysin epäonnistuneeksi ja lähdin eräs päivä mieheni kotona ollessa tappaakseeni itseni etten tapa vauvaa. Tässä epaonnistuin ja olen nykyisin 16 vuotiaan hyvin menestyvän teinin äiti. Yhtään enempää lasta en ole tästä syystä halunnut.

Vierailija
28/30 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä. Olen nyt kotona.

Vietin osastolla neljä päivää ja sain uuden lääkkeen kokeiltavaksi. Lääkärin mukaan ahdistukseni aiheutti nuo äänet, ja nyt yritetäänkin pitää se kurissa jotenkin.

29/30 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeessä menet nyt läkäriin, ennenkuin harhat on niin suuria ettet enää erota todellisuutta pään äänistä!!!

Vierailija
30/30 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko olla lapsen kanssa? tai uskallatko olla?

Mielestäni se ei ole turvallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi