Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pommacia kuohuviinilaseista eskari-ikäisen synttäreillä

Vierailija
02.01.2016 |

Mitä pahaa siinä on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi mitä pahaa siinä voisi olla. Pahoittiko joku mamma mielensä?

Vierailija
2/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Pommac? Ainakin mun lasten mielestä. Ne inhoo poreita. Emme siis juo limuja vielä. (Lapset 6 ja 8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, lasten mielestä on pahaa... :/ Ne halusi keltaista Jaffaa ja Cokista.

Vierailija
4/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keksi mitä pahaa siinä voisi olla. Pahoittiko joku mamma mielensä?

Kyllä, mamma pahoitti mielensä. Lapsella oli hauskaa niin kuin muillakin.

2: Tarjolla oli myös mehua niille jotka eivät halunneet Pommacia.

Vierailija
5/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samankaltaisesta tilaisuudesta valitusta. Valittajamamma oli sitä mieltä että tässä opetetaan lapset juopottelemaan. 

Itsehän olen sitä mieltä että lapselle kuohuviinilasi ei tarkoita ketjua alkoholi -> ryyppääminen. Itse muistan lapsena että kuoharilasit olivat kauniimpia ja sirompia kuin tavallisesti, niitä oli vannotettu kohtelemaan todella varoen ja ne otettiin esiin vain pari kertaa vuodessa. Ne merkitsivät minulle siis suurta juhlaa ja hartaasti niistä juotiin vaikka olisi ollut tuoremehua. 

Vierailija
6/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se oli jonkun mielestä turhaa hienostelua. Mutta saahan sitä olla niin hieno, jos aikuisillekin nostetaan maljat teidän perheessä.

2

Vierailija
7/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suorin tie alkkikseksi stana, etkö tajuu. Rutisevat viinapäivää nyt kotonaan. Kas kun et muotoillut piparitaikinasta leikkisikareita niille käteen, siitä seuraava askel onkin pössytellä yöt läpeensä porttikongeissa ja puistoissa.

Vierailija
8/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut samankaltaisesta tilaisuudesta valitusta. Valittajamamma oli sitä mieltä että tässä opetetaan lapset juopottelemaan. 

Itsehän olen sitä mieltä että lapselle kuohuviinilasi ei tarkoita ketjua alkoholi -> ryyppääminen. Itse muistan lapsena että kuoharilasit olivat kauniimpia ja sirompia kuin tavallisesti, niitä oli vannotettu kohtelemaan todella varoen ja ne otettiin esiin vain pari kertaa vuodessa. Ne merkitsivät minulle siis suurta juhlaa ja hartaasti niistä juotiin vaikka olisi ollut tuoremehua. 

Lapset muuten käyttäytyivät paljon hillitymmin ja fiksummin kuin normaalisti, kun laitoin heille kuohuviinilasit ja muutenkin "aikuismaisen" kattauksen.

ap

Vierailija
9/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lasten synttärit on juhla ja mikseipä voi kilistellä lapsena, kun aikuisenakin se kuuluu tiettyihin juhliin osata nostaa onnittelumaljaa. Itse tykkäsin lapsena pommacista ja sitä ostettiin limsaksi kotiin. Nyt se kyllä maistuu kumman väkevältä kuten maistuu keltainen jaffakin. Onkohan reseptit muuttuneet?

Vierailija
10/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset muuten käyttäytyivät paljon hillitymmin ja fiksummin kuin normaalisti, kun laitoin heille kuohuviinilasit ja muutenkin "aikuismaisen" kattauksen.

ap

Pitäisiköhän ostaa kuoharilaseja ja lainata kikkaa? Kauhulla jo odotan synttäreitä ja riehuvaa lapsilaumaa.

Vierailija
11/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka alkoholia , eikö voi tarjota vaikka mehukattia lapsille?

Vierailija
12/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pitäisiköhän ostaa kuoharilaseja ja lainata kikkaa? Kauhulla jo odotan synttäreitä ja riehuvaa lapsilaumaa.

Kannattaa kokeilla! Halvimmat kuohuviinilasit on jotain muutaman euron 12 kpl paketti, halvempaa siis kuin monet kertakäyttöastiat. Laitoin myös valkoisen pöytäliinan (oikeasti tavallinen halpislakana, eivät lapset sitä tajua) ja led-tuikkuja tuikkukippoihin, oikeita kynttilöitä en uskaltanut.

ap

Vierailija
13/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen yhden kuuman mestan esikartanoista on reväisty nuo vanhemmat, jotka pahoittavat mielensä vähän kaikesta. :) Onneksi mulla ei ole penskoja, koska ehkä ihan kaikista pahin riesa olisi just ne oman lapsen kavereiden mahdollisesti hieman sanoisinko ääripäävanhemmat. Olisivat sitäpaitsi onnellisia kun joku niidenkin tenavaa kutsuu synttäreille, ja jos pommac oli nyt sitten pahan makuista ja siitä tuli poru, niin ehkä oli aikakin kohdata se elämän eka mittava vastoinkäyminen. Siis  oikeasti mikäli joku ajattelee sen vievän alkoholismiin sitten kymmenen-viidentoista vuoden päästä, niin hohhoijaa... tyhmyydellä on monia siunattu. Sen kanssa meidän muiden täytyy vain elää.

Vierailija
14/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka alkoholia , eikö voi tarjota vaikka mehukattia lapsille?

En tajua näitä, joille Pommac sinänsä on "melkein alkoholia". Ei kenestäkään tule juoppoa koska lasissa on alkoholin näköistä juomaa. Ja Mehukattihan näyttää ihan roseelle :D

Vierailija
15/15 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jalallinen lasi on portti alkoholismiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi