Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoittelen, että kommentoin sitä ilman lupaa otettua kuvaa, mutta...

Vierailija
02.01.2016 |

(siis ei sitä oikeasti olisi kohteliasta kommentoida, koska se oli otettu ilman lupaa, mutta)... se oli oikeasti äärettömän kaunis kuva ja kaunis, herkkä tilanne. Niin kaunista ja herkkää, ettei sellaista ole todellakaan soveliasta tuijottaa, saatikka kuvata. Ei vain mahdu minulle jakeluun, että miten jollekin jokin noin sisällöllisesti ja visuaalisestikin kaunis asia voi herättää paheksuntaa. Miten me ihmiset voimme olla niin erilaisia? Puuttuuko ihmiseltä jotain, jos hän ei aisti kauneutta ja herkkyyttä samalla tavalla kuin itse aistin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(siis ei sitä oikeasti olisi kohteliasta kommentoida, koska se oli otettu ilman lupaa, mutta)... se oli oikeasti äärettömän kaunis kuva ja kaunis, herkkä tilanne. Niin kaunista ja herkkää, ettei sellaista ole todellakaan soveliasta tuijottaa, saatikka kuvata. Ei vain mahdu minulle jakeluun, että miten jollekin jokin noin sisällöllisesti ja visuaalisestikin kaunis asia voi herättää paheksuntaa. Miten me ihmiset voimme olla niin erilaisia? Puuttuuko ihmiseltä jotain, jos hän ei aisti kauneutta ja herkkyyttä samalla tavalla kuin itse aistin?

Ei. Sellainen on vain erilainen ihminen kuin sinä. Hän todenäköisesti huomaa ja näkee kauneutta joissakin sellaisissa asioissa joita sinä et näe. Ja sinä ehkä kiusaanut joistakin sellaisista asioista joista tämä toinen ei kiusaannu.

Vierailija
2/2 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se taas on sen verran intiimi toimenpide etten halua ola sellaista todistamassa jos vaan suinkin voin sellaisen tilanteen välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän