Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, minua rintojenne näkyminen ei haittaa

Vierailija
02.01.2016 |

Imetys tietysti ok, mutta myös toplessina rannoilla oleminen erittäin toivottavaa, turha häveliäisyys pois saunaillassa ja verhoja ei tarvitse vetää eteen vaatteita vaihtaessa. Nyt on jokaisen vähänkään feministin aika toimia ja vapauttaa myös naisen nännit. Olen tukenanne! :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oletpas sinä sankari

Vierailija
2/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaa ja olen feministi. Valitettavasti seksualisointi on tapahtunut, joten kiusaannun todella sekä paljaista rinnoista että niitä tuijottavista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai se haittaa kuin itsestään epävarmoja kuten feministejä, homoja ja kaappiheteroita.

Vierailija
4/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigatkaas Reeta Vestmanin rinnat, uuh! Tätä lisää!

https://www.instagram.com/p/BACfatMQYrb/?taken-by=reetavestman

Vierailija
5/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole epävarma vaikka feministi olenkin, miksi olisin? Olen hyvinkin itsevarma. Mielestäni yhtään kenenkään ei tarvitse saada kulkea esimerkiksi kaupassa puolialastomana. Ketä sekin hyödyttää. Tasa-arvoa kaipaan näinä aikoina asenteisiin ja palkkoihin. Isän oikeuksiin. Lasten oikeuksiin olla lapsia eikä tarkoin rajatusti tyttöjä tai poikia. Joku nännien vapautuksesta haaveilu on vaan runkkumatskua tarvitsevien miesten limaista läähätystä.

Vierailija
6/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole epävarma vaikka feministi olenkin, miksi olisin? Olen hyvinkin itsevarma. Mielestäni yhtään kenenkään ei tarvitse saada kulkea esimerkiksi kaupassa puolialastomana. Ketä sekin hyödyttää. Tasa-arvoa kaipaan näinä aikoina asenteisiin ja palkkoihin. Isän oikeuksiin. Lasten oikeuksiin olla lapsia eikä tarkoin rajatusti tyttöjä tai poikia. Joku nännien vapautuksesta haaveilu on vaan runkkumatskua tarvitsevien miesten limaista läähätystä.

Mitä pahaa siinä on, että nämäkin miehet saisivat nähdä rintoja? Joillain sentään pitää olla surkea elämä, ja nämä runkkumiehethän on hyvä kohde, eikö?

Vierailija
7/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, että nämäkin miehet saisivat nähdä rintoja? Joillain sentään pitää olla surkea elämä, ja nämä runkkumiehethän

on hyvä kohde, eikö?

Ilmaiseksi?! Kuule siitä on saatava maksu. Ne jotka näyttää yleensä saa.

Vierailija
8/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mun riipputissejä haluaa nähdä?

Vierailija
9/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa pidän tisseistä ja ei yhtään haittaisi vaikka naiset olisi yläosattomissa 24/7

Vierailija
10/10 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo se Husky Rescuen tyttö? Aina halunnu nähdä sen tissit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä