av- palstan vallannut imetyshystera!
Siis av mammathan olette tuominneet julkisen imetyksen vuosia! Täällä ihan yleinen mielipide on ollut se,että julkisella paikalla ei saa imettää (ei edes huivin alla) vaan pitää mennä vessaan tms. Piiloon.
Mitä hittoo työ nyt keuhkootte, kun joku tyyppi laittaa sen saman mielipiteensä someen? Eikö teidän pitäisi nyt olla tyytyväisiä, kun joku on teidän kanssanne samaa mieltä?
Kommentit (9)
En ole ennenkään huomannut av-palstalla, että imetystä julkisella paikalla paheksettaisiin.
Itse en ehkä ruokapöydässä sukujuhlissa kehtaisi imettää (mutta en paheksu jos joku muu niin tekee), mutta eipä siellä lentokoneessa kovin montaa paikkaa ole missä imettää voisi. Kaiken lisäksi jos imetys tapahtuu hienovaraisesti (niin kuin finnairin kuvassa), niin mikäs siinä julkisellakaan paikalla ollessa.
Kuvan julkaiseminen oli tässä se juttu mikä ois pitänyt jättää tekemättä.
Itse olen imettänyt omia lapsiani montakertaa julkisilla paikoilla. Milloin missä heille sattui älä tulemaan. En siis itse vastusta julkisilla paikoilla imettämistä.
Ih ettei vain sitä yleistä mielipidettä mikä tällä palstalla on aina ennen ollut. Ja se o o,,ut hyvin pitkälti kielteinen, siis sitä julkkis
Istanbul imettämistä kohtaan.
Ap
Kukaan ei liiku, ennen kuin täällä selvitetään, ketä imee, kuka imettää ja missä imetään.
Mitäs jos vessaa tai muuta piiloa ei vaan kertakaikkiaan sillä hetkellä ole? Ei oikeesti voi haitata ketään muuta tuommonen, eihän ne kenenkään muun rinnat ole kui sen imettävän...
Milloin viimeksi nautitte lounaanne peiton alla, tai vessassa? Näinhän te patistatte vauvatkin ruokailemaan.
Voisko olla mitenkään niin, että täällä kommentoivat nyt ne, jotka ovat julki-imetyksen puolesta yleensäkin? Luultavasti ällöttelijät ovat nyt hiljaa, kun imetysvastaisuus on saanut näin ikävää julkisuutta.
Tissit framille ja ipana tankkaukseen. Näin maailma muuttuu vähän premmaksi paikaksi elää ja olla.
Typo jo näköjään heti otsikossa, mutta pointti lienee tullut selväksi.
Ap