Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun seksihalut hiipuvat parisuhteessa..

Vierailija
02.01.2016 |

..sebon lopun alkua? Ollaan oltu yhdessä liki kolme vuotta. Ennen kun tavattiin olin reilun vuoden selibaatissa. Alussa oli aika paljon seksiä n. 3kk(nähtiin 2-3xviikossa ja useamoi kerta joka tapaamisella). Haluni lähti kuitenkin tasaiseen laskuun tuon jälkeen.

Nyt olen siinä pisteessä ettei kiinnosta kumppanin kanssa kyseinen asia enää yhtään. Tähän ei nyt auta mitkään lelut tai konstit, en vain halua kumppaniani. Hän ei ole ulkoisesti muuttunut seurustelumme aikana, enkä ole minäkään. Pitkään olen jaksanutkin "antamismentaliteetilla" vaan nyt en enää jaksa. Kärsin tästä ja tiefän että kärsii myös seksuaalinen kumppanini. Muuten meillä menee ihanasti. Suhteessa on hellyyttä, läheisyyttä ja elämäntyylimme ovat samanlaiset, sekä arvot.

Kokemuksia, neuvoja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu 4 v ilman seksiä ja oon hyvännäköinen, lihaksikas ja keskiarvoa suuremmalla peniksellä varustettu noin 20v, mutta työtön. Olen luovuttanut naisten suhteen, istun vain kotonani ja nostan painoja, jopa runkkauksenkin lopetin. Ei Suomessa saa naista jos ei ole valmis menemään baariin hillumaan, ulkomailla naiset lähestyvät selvinpäin. Suomessa ei edes kehtaa kadulla lähestyä naista tai lenkkipolulla, tiedät varmaan miksi.

Vierailija
2/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, jälleen kerran nainen joka vain kyllästyy mieheensä ilman mitään syytä. Mies ei voi mitään.

Kärsin samanlaisesta vaimosta. Mitään en voi asiaan vaikuttaa. Toinen vain kyllästyy ja se on siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso ennemmin runkkaa kuin harrastaa seksiä yhdessä, puoliso suorastaan ällöää kumppaniaan. Kun kyllä kai moni aina ennemmin valitsee seksin yhdessä kuin yksin, ellei partneri ole ihan ällö? Eli ero lienee paras ratkaisu.

Vierailija
4/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: en nauti tästä tilanteesta ollenkaan. Haluaisin haluta, mutta en halua. Niin minkä sille voin? Mulle tuli viestistäsi sellainen syyllistävä viba. Ylipäätään kyseenalaistan ajatuksen ihmisen yksiavioisuudesta. Nyt saa sitten antaasen paskaämpärin heilua...

Vierailija
5/5 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso ennemmin runkkaa kuin harrastaa seksiä yhdessä, puoliso suorastaan ällöää kumppaniaan. Kun kyllä kai moni aina ennemmin valitsee seksin yhdessä kuin yksin, ellei partneri ole ihan ällö? Eli ero lienee paras ratkaisu.

Niinhän se taitaa olla. Melkein toivon että kumppanini olisi k-pää niin eroaminen olisi helpompaa. Rakastan häntä paljon. Mutta niin, eroaminen taitaa olla ainoa ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän