Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervo punajuurisalaatti

Vierailija
02.01.2016 |

Löysin punajuurisalaatin vaatekaapistani. Siinä se pönötti rintsikoiden ja alushousujen välissä. Jääkaappiin mä sen illalla laitoin. Kävelenköhän mä unissani?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan humalalla mitään osuutta asiaan?

Vierailija
2/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :'D

Kaivele vähän vaatekasoja, jos sieltä löytyy vielä jotain muutakin :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran etsin lompakkoa ihan epätoivoisena. Löytyi lopulta jääkaapista. Siihen aikaan olin sinkku niin ei voinut edes toista syyttää.

Vierailija
4/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paistoin kerran kännykän uunissa. Unettomuus on pyllystä.

Vierailija
5/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt Pirkka peruna- ja italiansalaattia vituttaa. Teidän perunasalaatilla on todella hauska ja virikkeellinen elämä. Ei menne salaateillakaan nallekarkit tasan.

xD

Vierailija
6/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalalla ei ollut osuutta asiaan. Kuumeessa oon ollut jo pari päivää. Olin ihan ihmeissäni kun aamulla avasin vaatekaapin ja näin sen salaatin. Mies ihmetteli, miksi mä availen ja suljen vaatekaappiani. En vaan uskonut silmiäni, enkä kehdannut miehelle sanoo muuta kun, en löydä mitään päälle pantavaa.

Vierailija
7/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kännykkä räjähtänyt?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
8/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kännykkä räjähtänyt?

Vierailija kirjoitti:

Ei räjähtänyt. Olin ihan sekkarin kuitenkin muistanut laittaa päälle kun lämpimiä voileipiä oli tarkoitus paistaa. 9 minuuttia ehti luuri olla uunissa.

Vierailija
9/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humalalla ei ollut osuutta asiaan. Kuumeessa oon ollut jo pari päivää. Olin ihan ihmeissäni kun aamulla avasin vaatekaapin ja näin sen salaatin. Mies ihmetteli, miksi mä availen ja suljen vaatekaappiani. En vaan uskonut silmiäni, enkä kehdannut miehelle sanoo muuta kun, en löydä mitään päälle pantavaa.

Okei kuume pistää aikuisella pään sekaisin. Mulla yli 38 lämpö aiheuttaa harhoja. Kerran kun hain limukkaa kuumeisena kaupan hyllyt taipuili kuin tuulessa. Muutaman sadan metrin matka tuntui kilometrien urheilu suoritukselta.

Vierailija
10/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä piristyksestä. Taidan olla paranemaan päin, kun nauratti. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
12/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi  :)

Meillä löytyy pakastimesta kummallisia asioita kolikkokukkarosta kännyköihin. Toisaalta helpottaa etsimistä jos joku asia on hukassa....  Nyt muuten tiedän missä puoliksi luettu dekkarini taitaa olla, kiitos avauksesta!

Mahdollisesti pakastimessamme on vauva- musta aukko joka innokkaasti vetää puoleensa kaikkea materiaa muttei ihan onnistu nielaisemaan niitä kitusiinsa. 

Mummini myös hukkasi aikanaan avainnippunsa monta kertaa päivässä. Sain heureka- elämyksen ja ostin sellaisen avaimenperän jolle vihelletään ja se viheltää takaisin. Mummi oli aivan myyty ja onnellinen, kertoili pitkään kaikille miten tuo huomaavainen lahja oli niin mahdottoman fiksu idea. 

Vasta vuosia myöhemmin kävi ilmi, että mummi ei itse asiassa osaa viheltää. 

Vierailija
13/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä löytyy pakastimesta kummallisia asioita kolikkokukkarosta kännyköihin. Toisaalta helpottaa etsimistä jos joku asia on hukassa....  Nyt muuten tiedän missä puoliksi luettu dekkarini taitaa olla, kiitos avauksesta!

Mahdollisesti pakastimessamme on vauva- musta aukko joka innokkaasti vetää puoleensa kaikkea materiaa muttei ihan onnistu nielaisemaan niitä kitusiinsa. 

Mummini myös hukkasi aikanaan avainnippunsa monta kertaa päivässä. Sain heureka- elämyksen ja ostin sellaisen avaimenperän jolle vihelletään ja se viheltää takaisin. Mummi oli aivan myyty ja onnellinen, kertoili pitkään kaikille miten tuo huomaavainen lahja oli niin mahdottoman fiksu idea. 

Ei ole muuten ainoa mummeli joka on ilahtunut viheltävästä avaimen perästä.

Vierailija
14/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian italiansalaatti vasta pervo onkin, se kuvasi mun ja mun mieheni touhuja viime yönä...

Vierailija
15/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Ihanaa, että en ole ainoa aivoton :) T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
16/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atrian italiansalaatti vasta pervo onkin, se kuvasi mun ja mun mieheni touhuja viime yönä...

Larssonin kaukana poissa piirroksissa on hauska kun perunaasalaatti menee pahaksi. Osoitti aseella siinä piirroksessaa.

Vierailija
17/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi salaatti on varmaan kumipallona pomppinut luokseni taas,, tai ainakin yrittänyt. Tuoteselostuksen mukaan se sisältää, guarkumia ja ksantaanikumia. Ehkä mun alusvaatteet on aamulla sellasia kohottavia, kurovia ja korostavia. Mä oon huomenna Kim Kardashian. T:Ap