Muita jotka vasta heräilevät sängyssä?
Huh on pikkasen tää lomarytmi erilainen kuin arkena. Tässä heräillään pikkuhiljaa, mies nousi keittämään kahvia, munia ja paistamaan pekonia :P koira katselee ikkunasta lintuja tai mitä sitten näkeekään, ollaan mökillä siis. Hih onko muita jotka nukkuvat näin pitkään? Me käytiin kuitenkin nukkumaan jo klo 23 illalla :) ollaan alle 30-vuotiaita vielä jos ikä tähän vaikuttaa. Pari viikkoa lomailtu ja hyvältä tuntuu!
Kommentit (7)
Olen jatkuvassa rytmihäiriössä, and I love it. Kukonlaulun aikaan ylös -rytmi on mulle painajaista, siis tarkoitan aamuja jolloin on ollut pakko herätä säännöllisesti esim. puoli viideltä. Kuuden seitsemän aikaan on jo huomattavasti helpompi ja siihen tottuukin. Varmin keino nitistää luovuus ja spontaani hyvä olo on herätä pakon sanelemana jatkuvasti liian aikaisin. Ihan parasta mulle on kun saan illalla ja yöllä kukkua niin pitkään kunnes kuukahdan luonnollisesti :D ja herätä juuri ennen kuin nukun liikaa. Olen aina ollut suuritarpeinen mitä uneenkin tulee, yksilöllistä se on tämäkin. Jos nukun liian vähän näen sen heti naamataulustakin ja kaikesta muutenkin, joten minä nainen nukun riittävästi, jotten rusinoidu täysin ennen aikojani.
Hep! En saa öisin nukuttua pahan ahdistuksen takia, jolle hyvä syy. Katselen öisin Friin rikosdokkareita ja nytkin nukahdin vasta klo viisi. Heräsin klo 12. Asun yksin.
Täällä yksi, tarvitsen 12 tuntia unta vuorokaudessa. Klo 23 nukkumaan ja 11 herätys, sopii minulle. Voitte kuvitella miten kärsin arkena, koska en voi mennä kuudelta aina nukkumaan, tunti siitä kun olen päässyt töistä :(
En katsonut kelloa kun heräsin. Kovasta krapulasta huolimatta loistava alku päivälle. Ensin sain suikkarin, vähän loikoilua ja peruspano. Nyt olen pari tuntia ottanut ns. korjaussarjaa. Hitto sitä olin kännissä eilen kun neljä kaljaa saanut alas ja vieläkin vähän tutisee. Kunhan tässsä toipuu niin pitää antaa muijalle jotain hyvää tuosta aamuisesta.
Mä kans maannu sängyssä. Eilen vähän sidukkaa ja viintä.. Mies hoitelee perhettä tänään mä otan rennosti.. Kohta saunaan.. Muutaman korjaavan otin, mul on toi tonkka tossa yöpöydän kaapissa;)
Mulla on mennyt kaksi päivää makoillessa välillä sohvassa, välillä sängyssä. Katson sarjoja, luen kirjaa ja syön:) asun yksin. Maanantaina alkaa arki:)
Täällä!🙋 rytmi ihan sekasin. Lapsetkin nukkuneet nyt lomalla 11 asti! Niin kivaa!😃