Löytyi paras asento naiselle
Näitä juttuja täältä lukiessa päätettiin miehen kanssa kokeilla G pisteen toimivuutta jos siihen osuisi paremmin. Siis istuin päälle. Siitä sitten lantiota liikuttaen ei ylös vaan eteenpäin niin pitkälle kuin pystyy ja sitten takaisin. Tätä pituutta ja nopeutta on helppo säätää mielen mukaan. Ei miehelle kuulemma sen kummempaa mutta toimii ja minulle taivaallista. Ensimmäisen kerran myös itse autoin itseäni lopuksi sormilla. Se tuntui niin ihanalta, että kädet lähti mukaan itsestään. Mies tykkäsi katsoa kuulemma. Olen saanut ennenkin orgasmin ihan helposti, mutta tämä oli jotain täysin uutta. Niin syvällinen ja voimakas. En ihan tarkasti edes tiedä mitä tapahtui. Onneksi mies piteli kiinni etten pudonnut sängystä. Todella suuri niille parille kirjoittajalle jotka tätä kokeilemaan ohjasivat. Just oli kolmas kerta tänä aamuna. Piti tulla äkkiä tänne kehumaan. Suosittelen!
Kommentit (28)
Musta on ihan samantekevää, mitä tekokankia ja reiänlevittimiä /vibroja mies ja nainen käyttävät, kunhan nauttivat touhustaan.
Olen huomannut jotta moni Nainen nauttii ja saa tosi nopeesti sellaisessa asennossa jossa Hän on selällään, jalat miltei yhdessä ja samalla omat jalkani ovat hänen jalkojen ulkopuolella mutta kyrpä on hänen pimpissään, rintamasuunnat vastakkain. Siitä sitten voi puskea aika rajustikkin hänen klittaansa vasten ja samalla kyrpä soutaa ja venyttää pimpsaa kivasti. Laukeavat alle minuutin.. =)
Itsestäni ei tunnu kovin erikoiselta fyysisesti mutta kiva kun näkee toisen käyvän kuumana. Muutama on ejakuloinutkin tässä asennossa.. =P
Hyvä leluasento:
Mies selällään ja nainen tulee miehen päälle myös selällään. Eli kaksi ihmistä päällekkäin. Mies voi liikuttaa itseään hiljaa naisen sisällä ja nainen voi käyttää vibraa. Samalla mies voi keskittyä käsillään esim. rintoihin ja antaa pusuja naisen kaulalle. Tai vastaavasti mies voi käyttää värisytintä jolloin nainen voi keskittyä vaikka lakanoiden puristeluun. Mahtava asento jos haluaa olla lähekkäin kun toinen saa orgasmin ja miehenä kyllä nautin siitä. Orgasmin jälkeen mies voi nostaa hieman kumppania lantiosta ja panna (osuu hyvin Geehen kun liike tulee alhaalta yläseinämään) sekä laueta itse naisen sisään. Siinä voi sit halailla ja pussailla jonkin aikaa sylikkäin, kukin halunsa mukaan.
Asento ei toki sovellu ihan jokaiselle kun nainen makaa koko painollaan miehen päällä.
Tuo edestakaisin kihnutus sattuu yleensä kyrpään
Mihin sitä vibraa tarvitaan?! Voi hyvänen aika... Vähän kuin ei voisi mennä ravintolaan syömään koska omatekemä ei muka riitä! Eräänlainen ennätys itsekyydessä ja itsetunnon puutteessa.
Mihin tarvitaan jääpalaa, öljyä, seksikkäitä yöpukuja, käsirautoja, meikkejä, leluja, penisrengasta jne? Jokainen voi etsiä tavan tehdä jotain PAREMMIN. Helpottaa tosi paljon kun jätät suorituspaineet veks ja juttelet parisi kanssa mikä toimisi HÄNELLE parhaiten, ihan sama mitä itse kuvittelet. Jos nainen sanoo, että vibra tuntuu paremmalta niin se on sitä jokaisen miehen kanssa, ei vain sinun. Mulla ainakin olisi monta erilaista!
Anteeks, mutta mulla tulee samalla tavalla kuolaa kun väitetään, että joku asia (vaikka naamalle tuleminen) alistaa naista. Miten niin? Jos nainen haluaa sitä niin mikä siinä on alistamista? Sehän edellyttää pakottamista, että toinen alistuu johonkin eikä se yleensä ole tarkoitus kuin ihan pervoilla.
Ulkosuomalainen kirjoitti:
Mihin sitä vibraa tarvitaan?! Voi hyvänen aika... Vähän kuin ei voisi mennä ravintolaan syömään koska omatekemä ei muka riitä! Eräänlainen ennätys itsekyydessä ja itsetunnon puutteessa.
Mihin tarvitaan jääpalaa, öljyä, seksikkäitä yöpukuja, käsirautoja, meikkejä, leluja, penisrengasta jne? Jokainen voi etsiä tavan tehdä jotain PAREMMIN. Helpottaa tosi paljon kun jätät suorituspaineet veks ja juttelet parisi kanssa mikä toimisi HÄNELLE parhaiten, ihan sama mitä itse kuvittelet. Jos nainen sanoo, että vibra tuntuu paremmalta niin se on sitä jokaisen miehen kanssa, ei vain sinun. Mulla ainakin olisi monta erilaista!
Anteeks, mutta mulla tulee samalla tavalla kuolaa kun väitetään, että joku asia (vaikka naamalle tuleminen) alistaa naista. Miten niin? Jos nainen haluaa sitä niin mikä siinä on alistamista? Sehän edellyttää pakottamista, että toinen alistuu johonkin eikä se yleensä ole tarkoitus kuin ihan pervoilla.
Tottakai jokainen voi etsiä tavan nauttia paremmin. Osa käyttää lelua vaihtelun vuoksi. Osa koska ei muuten saa ja se on ihan OK. Paitsi jos sattuu olemaan mies. Ainakin alapeukuista päätellen mies ei voi flesua kaivata tai ainakin se on väärin. On tällä palstalla muissakin ketjuissa tullut tyrmäys miesten leluille. Ne on näköjään jotenkin perverssejä ja niiden käyttäjät noloja. Itse en ymmärrä miten ne eroaa naisten leluista. Ei taida ainoastaan miehillä olla ongelmia itsekkyyden ja itsetunnon kanssa.
Typeriä mettäläisten kirjoituksia😃