Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyi paras asento naiselle

Kokeiltu on
02.01.2016 |

Näitä juttuja täältä lukiessa päätettiin miehen kanssa kokeilla G pisteen toimivuutta jos siihen osuisi paremmin. Siis istuin päälle. Siitä sitten lantiota liikuttaen ei ylös vaan eteenpäin niin pitkälle kuin pystyy ja sitten takaisin. Tätä pituutta ja nopeutta on helppo säätää mielen mukaan. Ei miehelle kuulemma sen kummempaa mutta toimii ja minulle taivaallista. Ensimmäisen kerran myös itse autoin itseäni lopuksi sormilla. Se tuntui niin ihanalta, että kädet lähti mukaan itsestään. Mies tykkäsi katsoa kuulemma. Olen saanut ennenkin orgasmin ihan helposti, mutta tämä oli jotain täysin uutta. Niin syvällinen ja voimakas. En ihan tarkasti edes tiedä mitä tapahtui. Onneksi mies piteli kiinni etten pudonnut sängystä. Todella suuri niille parille kirjoittajalle jotka tätä kokeilemaan ohjasivat. Just oli kolmas kerta tänä aamuna. Piti tulla äkkiä tänne kehumaan. Suosittelen!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinkas moni nainen tykkää jos mies tarvii seksissä flesun lisäksi jotta laukeaa? Vai onko silloin miehessä vika?

Täällä on näköjään enemmänkin huonon itsetunnon ja fysiologisen ymmärryksen omaavia miehiä. Jos teillä se terska olisi navassa niin saattaisi jutut muuttua. Onneksi olen elämässäni törmännyt vain kerran tuollaiseen itsekkääseen mieheen. Minäkään ne nimittäin ennen lauennut kuin klitan kosketuksesta. Sitä pitää siis tulla tekee sen mies tai minä. Tuohon "eikö Mä riitä" kysymykseen oikea vastaus on "et". Kestätkö sen, että fysiologia on erilainen? Onneksi suurin osa miehistä tajuaa seksissä sen ydinasian, että homma on tarkoitettu molemmille! Tämä yksi urho tosiaan lopetti homman siihen kun sai itse, olin minä saanut tai en. Nykyään olen naimisissa Miehen kanssa.

Kun olen lukenut näitä juttuja, niin kysyin häneltä mielipidettä siihen kun aika usein autan itse itseäni saamaan. Varsinkin ihan lopussa se tuntuu antavan varsinaisen rakettinousun. Ja varsinkin nyt kun keksimme tämän uuden asennon, tai tavan. Se, että tavallaan tyydytän itseäni on hänelle kiihottavaa ja saan tehdä sitä tietenkin jos haluan. Hän ei ymmärtänyt miten joku voi kieltää toiselta nautinnon.

Uutuudenviehätys on mieletön! Teemme tätä nyt joka ilta. Olen oppinut siinä vielä paremmaksi ja hänkin saamaamaan samaan aikaan. Parasta ikinä! Kuin huumetta. En voinut edes kuvitella näin syviä ja voimakkaita orgasmeja.

Kyllä minä tiedän missä klitoris on, mutta miksi sitä vibraa tarvitaan? Yleensä seksissä on paikalla kaksi aikuista, joilla molemmilla on kaksi kättä. Kun hivenen asentoja miettii, niin varmaankin löytyy vaihtoehto, jossa jompi kumpi pystyy klitorista hieromaan jopa yhdynnän aikana. Ja seksi kun on paljon muutakin kuin pelkkää yhdyntää, niin kyllä se klitoriksesta huolehtiminen pitäisi onnistua ilman lelujakin.

Jos taas nainen tarvitsee niin kovaa värinää, että lelu on välttämätön, niin miten se eroaa tilanteesta, jossa mies tarvitsee sellaista puristusta/imua, jota nainen ei pysty ilman lelua antamaan?

Vierailija
22/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan samantekevää, mitä tekokankia ja reiänlevittimiä /vibroja mies ja nainen käyttävät, kunhan nauttivat touhustaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut jotta moni Nainen nauttii ja saa tosi nopeesti sellaisessa asennossa jossa Hän on selällään, jalat miltei yhdessä ja samalla omat jalkani ovat hänen jalkojen ulkopuolella mutta kyrpä on hänen pimpissään, rintamasuunnat vastakkain. Siitä sitten voi puskea aika rajustikkin hänen klittaansa vasten ja samalla kyrpä soutaa ja venyttää pimpsaa kivasti. Laukeavat alle minuutin.. =)

Itsestäni ei tunnu kovin erikoiselta fyysisesti mutta kiva kun näkee toisen käyvän kuumana. Muutama on ejakuloinutkin tässä asennossa.. =P

Vierailija
24/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leluasento:

Mies selällään ja nainen tulee miehen päälle myös selällään. Eli kaksi ihmistä päällekkäin. Mies voi liikuttaa itseään hiljaa naisen sisällä ja nainen voi käyttää vibraa. Samalla mies voi keskittyä käsillään esim. rintoihin ja antaa pusuja naisen kaulalle. Tai vastaavasti mies voi käyttää värisytintä jolloin nainen voi keskittyä vaikka lakanoiden puristeluun. Mahtava asento jos haluaa olla lähekkäin kun toinen saa orgasmin ja miehenä kyllä nautin siitä. Orgasmin jälkeen mies voi nostaa hieman kumppania lantiosta ja panna (osuu hyvin Geehen kun liike tulee alhaalta yläseinämään) sekä laueta itse naisen sisään. Siinä voi sit halailla ja pussailla jonkin aikaa sylikkäin, kukin halunsa mukaan.

Asento ei toki sovellu ihan jokaiselle kun nainen makaa koko painollaan miehen päällä.

Vierailija
25/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edestakaisin kihnutus sattuu yleensä kyrpään

Vierailija
26/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä vibraa tarvitaan?! Voi hyvänen aika... Vähän kuin ei voisi mennä ravintolaan syömään koska omatekemä ei muka riitä! Eräänlainen ennätys itsekyydessä ja itsetunnon puutteessa.

Mihin tarvitaan jääpalaa, öljyä, seksikkäitä yöpukuja, käsirautoja, meikkejä, leluja, penisrengasta jne? Jokainen voi etsiä tavan tehdä jotain PAREMMIN. Helpottaa tosi paljon kun jätät suorituspaineet veks ja juttelet parisi kanssa mikä toimisi HÄNELLE parhaiten, ihan sama mitä itse kuvittelet. Jos nainen sanoo, että vibra tuntuu paremmalta niin se on sitä jokaisen miehen kanssa, ei vain sinun. Mulla ainakin olisi monta erilaista!

Anteeks, mutta mulla tulee samalla tavalla kuolaa kun väitetään, että joku asia (vaikka naamalle tuleminen) alistaa naista. Miten niin? Jos nainen haluaa sitä niin mikä siinä on alistamista? Sehän edellyttää pakottamista, että toinen alistuu johonkin eikä se yleensä ole tarkoitus kuin ihan pervoilla.

Vierailija
27/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalainen kirjoitti:

Mihin sitä vibraa tarvitaan?! Voi hyvänen aika... Vähän kuin ei voisi mennä ravintolaan syömään koska omatekemä ei muka riitä! Eräänlainen ennätys itsekyydessä ja itsetunnon puutteessa.

Mihin tarvitaan jääpalaa, öljyä, seksikkäitä yöpukuja, käsirautoja, meikkejä, leluja, penisrengasta jne? Jokainen voi etsiä tavan tehdä jotain PAREMMIN. Helpottaa tosi paljon kun jätät suorituspaineet veks ja juttelet parisi kanssa mikä toimisi HÄNELLE parhaiten, ihan sama mitä itse kuvittelet. Jos nainen sanoo, että vibra tuntuu paremmalta niin se on sitä jokaisen miehen kanssa, ei vain sinun. Mulla ainakin olisi monta erilaista!

Anteeks, mutta mulla tulee samalla tavalla kuolaa kun väitetään, että joku asia (vaikka naamalle tuleminen) alistaa naista. Miten niin? Jos nainen haluaa sitä niin mikä siinä on alistamista? Sehän edellyttää pakottamista, että toinen alistuu johonkin eikä se yleensä ole tarkoitus kuin ihan pervoilla.

Tottakai jokainen voi etsiä tavan nauttia paremmin. Osa käyttää lelua vaihtelun vuoksi. Osa koska ei muuten saa ja se on ihan OK. Paitsi jos sattuu olemaan mies. Ainakin alapeukuista päätellen mies ei voi flesua kaivata tai ainakin se on väärin. On tällä palstalla muissakin ketjuissa tullut tyrmäys miesten leluille. Ne on näköjään jotenkin perverssejä ja niiden käyttäjät noloja. Itse en ymmärrä miten ne eroaa naisten leluista. Ei taida ainoastaan miehillä olla ongelmia itsekkyyden ja itsetunnon kanssa.

Vierailija
28/28 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä mettäläisten kirjoituksia😃