Mies osti maustekurkkuja suolakurkkujen sijaan
Tiedän että olen nipo mutta että ottaa päähän. Tehdään blinejä pitkän kaavan mukaan ja kaivoin jääkaapista miehen eilen ostamia 'suolakurkkuja' - oli ostanut kaksi kuppasta maustekurkkua. Tulin tänne marisemaan jotten tuhoa iltaa olemalla ääliö nalkuttaja.
Kommentit (16)
Tosi moni sekoittaa suolakurkut ja maustekurkut.
Sun olis pitänyt ohjeistaa. Jos ei miehelle tuttu asia, erehdys tapahtuu helposti.
Ne kyllä maistuu ihan erilaisille. Ymmärrän että ottaa päähän.
Mikä ero noilla edes on? En jaksa googlata.
Kaupan kurkuista ainakin 95% on huonon makuisia.
mitä ero noilla on? eikä noi ole ihan yksi sama tuote.
Ymmärrän täysin.
Maustekurkku = paha, makea, ällöttävä epäruoka
Suolakurkku = täydellinen, hyvä, suolainen, perinteinen, satojen vuosien hioma syötävä timantti!
Vierailija kirjoitti:
Sun olis pitänyt ohjeistaa. Jos ei miehelle tuttu asia, erehdys tapahtuu helposti.
Sinun miehestäsi en tiedä mutta minun mieheni osaa kyllä lukea kauppalistaa enkä tiennyt hänen tarvitsevan tukiopetusta. Oletin että kunniallisilla ruoanlaittotaidoilla varustettu 34-vuotias mies tietää mitä blinien kanssa tarjoillaan mutta oli kuitenkin jättänyt Myrttisen purkissa olevat suolakurkut ostamatta sillä itsepalvelussa oli maustekurkkuja huomattavasti halvemmalla kilohinnalla.
Minusta ero on valtava. Makeat maustekurkut kuuluvat hampurilaisten väliin ja leivän päälle tai kurkkupikkelsiin tai salaattiin kun taas blinien kanssa syödään automaattisesti venäläiseen tapaan hapatettuja suolakurkkuja.
Eihän tää nyt oikeasti ole niin vakavaa. Syödään vaan niin harvoin pitkän kaavan kautta että harmittaa ettei silloinkaan voi satsata niin että olis just eikä melkein.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen olisi pitänyt ostaa?
Palikka
Jaiks, heitä mokomat kurkut äkkiä roskiin. Ateria on pilalla!
Mä niin ymmärrän sua, ap! Makuerohan noilla on kuin yöllä ja päivällä. Ja kun kerrankin näkee vaivaa ruuan eteen, niin kyllä se maustekurkku hiertää kuin kivi kengässä, ei sille mitään mahda. Harmittaa sinun puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin.
Maustekurkku = paha, makea, ällöttävä epäruoka
Suolakurkku = täydellinen, hyvä, suolainen, perinteinen, satojen vuosien hioma syötävä timantti!
Kuinka niin satojen vuosien.
Tarkoitat varmaan hapatettuja kurkkuja. Myös ilmassa on maitohappopakteeria ja kaikki hapan maailmassa on periatteessa samaa happamuutta. Ellei sitten ole pidetty steriilissä tilassa satoja vuosia.
Samoin taikinajuuren hapan on kaikilla sama :)
Ap, sympatiat sulle. Olen itsekin blini-hifisti. Mutta hyvä kun purit harmituksesi tänne etkä miehelle. Nyt iloisena pöytään ja syöt mukisematta niitä maustekurkkuja, ei se mies pahaa tarkoittanut. Hyvää uutta vuotta!
HIRVEÄÄ!!!