Toimiiko pussikeittokuuri? Kaipaan kokemuksia
Juu, tiedän, ettei pikakuureissa ole järkeä yms yms yms. Silti kiinnostaa, laihtuuko niillä, jos on kuurilla vaikka 2 viikkoa? Kaiken järjen mukaanhan siinä pitäisi lähteä kiloja, jos syö päivässä vain 500 kcal pussikeittoja, mutta onko vaikea kuurin jälkeen pitää ruokahalu kurissa ja normaalina, vai tuleeko ahmittua tavallista enemmän, kun keho on ollut nälässä pari viikkoa? Tekisi mieli kokeilla. Pudotettavaa painoa on 5 kiloa.
Kommentit (11)
Laihtuu tietysti ja sitten lihoo takaisin, kuten itsekin annat ymmärtää. Joten mitä järkeä?? Jojoilu on epäterveellistä.
Lähtee enimmäkseen nesteitä. Paino palaa pian kuuria edeltäneelle tasolle. Aika turhaa itsensä kiduttamista... :/
Vierailija kirjoitti:
Laihtuu tietysti ja sitten lihoo takaisin, kuten itsekin annat ymmärtää. Joten mitä järkeä?? Jojoilu on epäterveellistä.
Kauanko olit kuurilla ja paljonko laihduit? Tiedostitko sen jälkeen, että syöt tavallista enemmän? Missä ajassa lihoit takaisin?
10 km lenkki joka päivä toimii takuuvarmasti.
Mä kokeilin joskus kuppikeittoja ja mulle ongelmaksi muodostui niiden suolaisuus. Söin siis kuppikeiton iltaruuan sijasta, eikä mitään naposteluja. Lämmin keitto antaa täyteläisen tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti ruokavalio vaikuttaa ylipainoon paljon enemmän kuin liikunta. Liikunnalla on kyllä muita positiivisia vaikutuksia ihmisten terveyteen, mutta jos painoa haluaa pudottaa niin ruokavalio on se tehokkain tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti ruokavalio vaikuttaa ylipainoon paljon enemmän kuin liikunta. Liikunnalla on kyllä muita positiivisia vaikutuksia ihmisten terveyteen, mutta jos painoa haluaa pudottaa niin ruokavalio on se tehokkain tapa.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin joskus kuppikeittoja ja mulle ongelmaksi muodostui niiden suolaisuus. Söin siis kuppikeiton iltaruuan sijasta, eikä mitään naposteluja. Lämmin keitto antaa täyteläisen tunteen.
Ööööö, millä tavalla se oli ongelma? Yksi suurimmista tuulipukulaihduttajien kohtaamista sudenkuopista on nimenomaan siirtyminen suolattomalle ja rasvattomalle salaatti- ja itulinjalle, jolloin kroppa lamautuu ja viestittää aivoille, että nyt vittu sinne Mäkkiin/pizzalle ja pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö, millä tavalla se oli ongelma? Yksi suurimmista tuulipukulaihduttajien kohtaamista sudenkuopista on nimenomaan siirtyminen suolattomalle ja rasvattomalle salaatti- ja itulinjalle, jolloin kroppa lamautuu ja viestittää aivoille, että nyt vittu sinne Mäkkiin/pizzalle ja pian.
Koska ei se oletaas hyvää tee ja on pahaa! Ainakin jos tottunut normaaliin ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma sillä tavalla että ne oli maultaan liian suolaisia jatkuvaksi ruokavalioksi. Yritän noudattaa vähäsuolaista ruokavaliota ja kun siihen tottuu niin kaikki suolaiset ruuat maistuvat tosi voimakkaasti suolaiselta. Esim. aikaisemmin tykkäsin makkararuuista, mutta eilen tuli syötyä vain kaksi nakkia perunasalaatin kanssa kun ne maistui niin suolaisilta. Huuhtelin nakit ennen keittämistä, mutta ei se suolaisuus sillä lähde.
t. kolmea verenpainelääkettä käyttävä 6
Ummetus.