Itkin taas koko yön ja aamun
Enkä silti voi lopettaa itkemistä. Unohdin syödä aamiaisenkin.
Vuoden alussa toivoin vain yhtä asiaa, että saisin edes yhden halauksen. En saanut.
Muuta en enää jaksa toivoakaan.
Kommentit (17)
Elämässäsi on lähtökohtaisesti asiat pielessä. Tee uudenvuodenlupaus, että varaat ajan lääkärille!
Miksi te pösilöt ette mene halaamaan muita (miehiä)? Maailma pyörii vulvanne ympärillä ja luulette tosiaan, että teitä joku rakastaa, teille riittää kun vaaditte palveluksia?
Vierailija kirjoitti:
Elämässäsi on lähtökohtaisesti asiat pielessä. Tee uudenvuodenlupaus, että varaat ajan lääkärille!
Miksi?
Ehdottomasti: pesupussi! Säästää vaatetta ja aikaa, kun irrottelet liivien hakaset olohuoneen pitsipöytäliinasta.
Ja itken edelleen.
Ai, silmiin sattuu.
Voi että, ja mä ajattelin että mulla oli paska vuosi kun sain seksiä vain kokonaista kaksi krt, vaikka pitäis olla onnellisesti naimisissa ja kaikkea... :/
En ole saanut halausta moneen vuoteen, eikä mitään muutakaan.
Enkä välitä.
Puoliso syytti aiheetta pettämisestä 20vuotta minnuu jolloin sisältä kuoli kaikki halu halaamiseen ja kaikkiin muuhunkin sellaisiin touhuihin.
Koitas keksii jotain muuta ajankulua.
Itkeminenhän se varmasti auttaakin. Olisit sen sijaan tehnyt jotain asialle.
Voi sua! Halin olisit vaan halunnut. Ei siinä ihminen paljoa pyydä. Yhden halin vaan. En tiedä kuka olet, missä olet, mutta tulisin halaamaan jos voisin. Ota tämä virtuaalihalina vaikka <3 Äläkä piittaa noista känkkäränkistä täällä. Paha olo niilläkin on, vaikkeivat ehkä sitä itse ymmärräkään.
Jos et pahastu, niin ehdottaisin, että hae tuki-ihmiseksi jollekin. On monia yhdistyksiä, joissa sinut otettaisiin vastaan "avosylin" - niin moni on yksin ja kaipaa myös halia! Joku mummo tai pappa torpassaan tai laitoksessa, yksinäinen lapsi tai aikuinen arjen haasteissaan.
Ala halaamaan ihmisiä kun siihen on mahdollisuus. Halit tuovat mukanaan haleja.
Halikasta uutta vuotta sinulle sielä ja kaiken alapeukuttamisen uhallakin se *voimahali* :)
Lassukoilla ei ole edes teoreettista mahdollisuutta saada halauksia, kun maksullisiinkaan ei saa mennä. Ap voi tänä iltana mennä ottamaan halauksia ja muuta niin paljon kuin haluaa. Silti lassukoita haukutaan ja ap:ta ymmärretään. Miksi?
Väsyttää niin, että silmiä kutittaa ja kirvelee.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää niin, että silmiä kutittaa ja kirvelee.
Ei väsytä kauan kun alat syömään ubikino Q10:tä.
Jaxuhalit vaan sinne.
T. Jouni Hynynen
voi sua, mulle tuli sun puolestasi paha mieli. Ei sen puoleen, eipä muakaan ole montaa kertaa halattu tänä vuonna, lukuunottamatta mun 9v poikaa, joka aina välillä tuleee halailemaan:) Ihana murunen.