Arka nainen treffeille
Todella aran oloisen naisen kanssa on sovittuna treffit tälle illalle minun luokseni, muutama kerta on nähty aikaisemminkin ja olen ollut naisen luona iltaa viettämässä.
Sanoo olevansa kiinnostunut, on itsekin ehdotellut tapaamisia mutta elekieli kertoo enemmän paniikista kuin kiinnostuksesta. Jos treffien päätteeksi olen yrittänyt suudella ei käännä päätä pois mutta ei myöskään mitenkään oikeastaan vastaa suuteluun. Ikää on 40+ eikä ole ainakaan asunut koskaan kenenkään kanssa.
Mitenkähän tuollaisen kanssa oikein voisi päästä eteenpäin? Muuten kyllä aika kiinnostava ja nättikin.
Kommentit (12)
Mä olen itse tosi ujo ja arka. Lämpenen ns hitaasti.
Tapasin nykyisen aviomieheni baarissa ja hieman huppelissa oli toki helpompi toimia, mutta seuraavana päivänä kun menimme treffeille olin taas "oma itseni" ja hiljainen.. Sain kyllä sanoja suustani mutta vaikeaa se oli.
Luojan kiitos mieheni oli ymmärtäväinen ja sanoi ujouteni olevan söpöä.
Ehkä, ja uskoakseni, sinunkin tapauksessa on hitaasti lämpenevä sortti, joka toivoo että "jaksat" häntä alussa, kyllä se siitä. Tässä ihan tavallista yhteistä elämää eletään miehen kanssa seitsemättä vuotta.
Seksistä muuten, mulla se aloitus oli vaikeaa, mutta mies sai kyllä oloni tuntumaan niin turvalliselta ja himoitulta että ei siinä kauaa ujosteltu.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi olla myös aseksuaali. Kokemusta vastaavasta on.
Yhden pitkään naimisissa olleen seksistä tykkäämättömän naisen kanssa seurustelusta on kokemusta. Sekään ei nyt kuitenkaan tuolla tavalla reagoinut. Se suhde muuten sitten päättyi muutama kuukausi myöhemmin kun nainen huomasi että seksi on sittenkin ihan kivaa ja olisi vaan pitänyt irstailla päivät pitkät ja melkein sain potkut töistä kun nainen ei olisi päästänyt aamulla lähtemään. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden pitkään naimisissa olleen seksistä tykkäämättömän naisen kanssa seurustelusta on kokemusta. Sekään ei nyt kuitenkaan tuolla tavalla reagoinut. Se suhde muuten sitten päättyi muutama kuukausi myöhemmin kun nainen huomasi että seksi on sittenkin ihan kivaa ja olisi vaan pitänyt irstailla päivät pitkät ja melkein sain potkut töistä kun nainen ei olisi päästänyt aamulla lähtemään. -AP
Ihmiset ovat erilaisia, mutta oma kokemukseni aseksuaalin tapailemisesta on erittäin paljon aloituksessa kuvaamasi kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että aseksuaalisuus on aivan eri asia kuin pitkässä avioliitossa huonon seksin takia riutuneen naisen seksihaluttomuus.
Nro 3 & 5
Nainen kuulostaa vaan kokemattomalta. Oikeesti jos sä suutelet häntä niin eikö vastaa mitenkään vaan seisoo kuin tatti ja pitää suunsa kiinni? Eikö toi nyt ole myös hieman outoa suudella toista jos ei toinen vastaa tähän mitenkään? Kyllä mä ainakin kysyisin että eikö halua että suudellaan?
Vierailija kirjoitti:
Nainen kuulostaa vaan kokemattomalta. Oikeesti jos sä suutelet häntä niin eikö vastaa mitenkään vaan seisoo kuin tatti ja pitää suunsa kiinni? Eikö toi nyt ole myös hieman outoa suudella toista jos ei toinen vastaa tähän mitenkään? Kyllä mä ainakin kysyisin että eikö halua että suudellaan?
Kyllä nyt vähän taivuttaa päätä oikeaan suuntaan ja avaa suutaan, mutta ei muuten ole oikein mitään vastakaikua.
No, ehkä nyt sitten yritän suht rauhallisesti tunnustellen lähennellä illan mittaan.
Alkutilanne on suoraan Rocky-leffasta, ykkösosa. Nyrkkeletkö? :-) voitte kattoo sen leffan pohjaksi.
No tää on taas tätä. Mistä helvetistä te ihmiset niitä suhteitanne aina löydättekin?
Kärsivällisyyttä, ja puhukaa asioista. Ei me tunneta sua eikä häntä.
Yksi neuvo: saa hänet tuntemaan itsensä kauniiksi ja halutuksi.
Alkoholihan tuossa on paras tapa. Itse olen sellainen arka nainen, ja ilman alkoholin olemassaoloa en olisi ikinä päässyt parisuhteeseen, tai edes sänkyyn...