Ministerit Sipilä, Stubb jne lomalla mutta ei kerrota
Ovatko etelässä vai suosivatko kotimaan matkailua?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinun pitäisi se tietää koska...
Koska kehoittavat kansaa suosimaan kotimaisia tuotteita mutta eivät tee itse niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kehoittavat kansaa suosimaan kotimaisia tuotteita mutta eivät tee itse niin.
Itsekin pyrin suosimaan kotimaisia tuotteita, mutta kun hiihtolomaksi ei ollut kotimaassa tarjolla +30 asteessa sukelluslomia...
Soinia ei paljon näkynyt eikä kuulunut eduskunnassa, katselin yleltä niitä istuntoja aika usein. Varmaan yhden kerran oli paikalla ja silloinkin poistui kesken kaiken vastaamatta mihinkään.
Soini oli eilen Selänteen ja Kummolan kanssa aitiossa katsomassa Suomen peliä. Ravimies tullut aika kauas tontiltaan..
Stubb ei edes 'tviittaa' lomaltaan ettei paljastuisi ettei suosi edes lama-aikana kotimaan matkailuyrittäjiä vaan jotain aurinkorantaa.
Sittenhän sen näkee lomna jälkeen naamasta onko oltu etelän auringossa
Vierailija kirjoitti:
...olen heidän työnantajansa.
Stubb on joululomalla ollut vuosikausia Lanzarotella treenaamassa triathlonia. Aikaisemmin on somettanutkin sieltä, nyt varmaan tajuaa olla tekemättä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...olen heidän työnantajansa.
Minäkin olen työnantaja. Tiedän alaisteni lomamatkakohteet jos he asiasta mainitsevat, tuovat karkkia tai lähettävät kortin.
Ihanaa, kun on ollut Stubb-vapaa kaksiviikkoinen!