Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastelu-sanan väärinkäyttö huvittaa

Vierailija
31.12.2015 |

AV:lta saa lukea välillä, miten baarista päädyttiin miehen/naisen luo "rakastelemaan". Satunnainen baaripano on satunnainen baaripano, eikä se liity millään tavalla rakastelemiseen.

Voisiko joku selittää, miksi jotkut haluavat glorifioida nussimista/panemista tällä tavoin? Miksei asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä? Se, että puhut rakastelemisesta yhden illan seksin tilalla, ei tee siitä yhtään kauniimpaa tai siveämpää.

Annoit pillua sitä saalistaneelle miehelle tai vaihtoehtoisesti kullia sitä metsästäneelle naiselle.

Rakasteleminen on jotain ihan muuta, joten termit kuntoon, saatana.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkauden ammattilainenkin" tarjoaa rakkautta jos niin asian haluaa nähdä. Rakkaus ja rakasteleminen on subjektiivinen kokemus.

Vierailija
2/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on nähty myös se, että naiset panevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kertaakaan nähnyt tällä palstalla, että yhden yön juttujen yhteydessä puhuttaisiin rakastelusta. Jotenkin tuntuu, että olet keksinyt koko väärinkäytön omassa päässäsi.

Vierailija
4/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rakkauden ammattilainenkin" tarjoaa rakkautta jos niin asian haluaa nähdä. Rakkaus ja rakasteleminen on subjektiivinen kokemus.

On joo, subjektiivinen kokemus, jolle sinä tunnet näköjään vain yhden nimen tajuamatta siitä mitään.

Minä väittäisin että sinä näet rakkauden tai rakastelun vain yhdenlaisena totuutena. Ei ole minulta pois jos joku kokee rakastelevansa yhden illan jutun kanssa.

Vierailija
5/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kertaakaan nähnyt tällä palstalla, että yhden yön juttujen yhteydessä puhuttaisiin rakastelusta. Jotenkin tuntuu, että olet keksinyt koko väärinkäytön omassa päässäsi.

Eipä tästä edellisestä kerrasta ole kuin reilu viikko aikaa, mutta kello oli silloin jo yli 23, niin en päässyt avautumaan. Rekisteröitymään en tähän paskaläjään ryhdy.

Vierailija
6/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee tässä kielen köyhtyminen, kun ei enää ymmärretä vivahteita ja merkityksiä. Rakastelu ja paneminen ovat todellakin eri asioita. Samoin rakastaja ja rakastajaTAR.

Vierailija
7/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee tässä kielen köyhtyminen, kun ei enää ymmärretä vivahteita ja merkityksiä. Rakastelu ja paneminen ovat todellakin eri asioita. Samoin rakastaja ja rakastajaTAR.

Kieli muuttuu koko ajan ja uusia sanoja syntyy ja osa vanhoista häviää käytöstä. En minä ainakaan kaipaa kieleen äpärää, mulattia, zamboa tai neekeriä. Pitäisikö meidän puhua pettämisen yhteydessä aina "salavuoteudesta"? Paljon hienoja ja kauniita sanoja toki unohtuu, mutta olisi se vähän hassun kuuloista jos puhuisin "nuoresta immestä" jonka tapasin.

Vierailija
8/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoilla niin on väliä? Itse en käytä sanaa rakastella koskaan, minun korvaani se on vanhakantainen ja sievistelevä. Minä nain tai panen vaan :D

Vierailija
9/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoilla niin on väliä? Itse en käytä sanaa rakastella koskaan, minun korvaani se on vanhakantainen ja sievistelevä. Minä nain tai panen vaan :D

Vähän samoilla linjoilla. AP

Vierailija
10/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastella on kauhea sana kaikissa asiayhteyksissä.

Vierailija
11/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On valitettavaa jos et ole koskaan päässyt rakastelemaan rakastamasi ihmisen kanssa. Se on tajunnan räjäyttävä kokemus. Naiminen ja paneminen ei tunnu miltään sen jälkeen.

Vierailija
12/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas häiritsee epäolennainen semanttinen kikkailu.

Vierailija
13/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on nähty myös se, että naiset panevat.

Kyllä minä olen useammankin kerran pannut. Penikseni on irrotettavaa lajia - haittaako?

Vierailija
14/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas häiritsee epäolennainen semanttinen kikkailu.

Siinä menetät kyllä vitusti 😁

Vierailija
15/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastella naista.

Kuunnelkaa Tapani Kansaa!

Vierailija
16/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eakastelu runollista?

Vierailija
17/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko eakastelu runollista?

Ei mutta yökastelu on.

Vierailija
18/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten rakastella-verbi tarkoitti seurustelua, heilastelua. Kansanlaulussakin mies uhosi "rakastelen ketä minä tykkään", eikä kyse ollut parittelusta. Samoin naida-verbi sai parittelumerkityksen vasta 1930-luvulla, ja sekstaaminen oli 1970-luvulle saakka suutelemista. Kieli elää!

Vierailija
19/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäänsä feministiset huorulit jotka harhautuvat baarista vaihtamaan eritteitä joidenkin paskojen vässykkämiesten kanssa, ansaitsevat kaikki veneeriset taudit mitä maa päällään kantaa. Sairasta, kuvottavaa, väärinymmärrettyä feminististä emansipaatiota, jonka palkkana on kurjuus ja kärsimys.

Vierailija
20/20 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten rakastella-verbi tarkoitti seurustelua, heilastelua. Kansanlaulussakin mies uhosi "rakastelen ketä minä tykkään", eikä kyse ollut parittelusta. Samoin naida-verbi sai parittelumerkityksen vasta 1930-luvulla, ja sekstaaminen oli 1970-luvulle saakka suutelemista. Kieli elää!

Hei, oonkin ihmetellyt tuossa Niin kauan minä tramppaan - laulussa sitä, että sanotaanpa siinä suoraan että "rakastelen ketä mitä taharon" , mutta se viittaakin rakastamiseen tai seurusteluun eikä siihen lihallisempaan toimintoon.

Krokotiilirockissa Muska laulaa että "Pavea mä sekstaan"  eli siis suutelee.