Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on seksielämä kolmen alatiesynnytyksen jälkeen?

Vierailija
13.02.2006 |

Rehellisesti?

Ja sori kun en laittanut seksipalstalle, mutta siellä meno ei ole niin asiallisen tuntuista ja asiallisen vastauksen nimenomaan tahtoisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paikat ovat kunnossa. harrastan kyllä lantiopohjalihas jumppaa päivittäin. Itseasiassa mieheni ei huomaa mitään eroa ja saan parempia orgasmeja. Mutta onhan tuo seksielämä aika hiljaista kun on noi muksut. Yleensä nukahdan ennenkuin ehdin edes ajatella seksiä. Miksi kysyit?

Vierailija
2/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos sun pelkosi on, että pimppa jotenkin kerta toisensa jälkeen vaan löystyisi, niin ei se mun mielestäni ainakaan niin ole mennyt. Mutta mä olenkin aina jumpannut jne. joten multa löytyy puristusvoimaa aina, heti synnytysten jälkeenkin, eikä koskaan ole ollut mitään virtsakarkailu tms ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä paikat löystyi. Ja ponnistusvaihe kesti 9 min ja oli helppo, oppikirjamainen synnytys. Kätilökin sanoi, että sujui kuin tanssi...

Se löystyminen on niin kiinni jokaisen omasta synnyttäjän kudostyypistä! Kätilö sanoi harsiessaan mulle kaksi tikkiä (ne ainoat) että sulla on repeileväkudostyyppi, tällaisella synnytyksellä ei olisi pitänyt tulla mitään!

Vierailija
4/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tietysti, mutta sopeutuminen vie aikansa ja tätäkin asiaa olen miettinyt, en kuitenkaan osaa neuvolassa ottaa puheeksi.

Mietin joo, että miten alakertaankin vaikuttaa. Kahden jälkeen olen ihan ok, mutta jos kolmas vielä niin...tämmöisiä tulee mietittyä:/

ap

Vierailija
5/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaat lihaksia ja olet yhtä tiukka kuin ennenkin.

Vierailija
6/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta olen revennyt myös synnytyksessä, mutta eipä niistäkään haittaa ole ollut. Seksi on parempaa kuin koskaan ennen.

Vierailija
7/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vaan vie halut itseltä tällä hetkellä.

Vierailija
8/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin vastikään imetyksen ja se vie aina minulta halut ihan kokonaan. lisäksi tässä kolmannessa synnytyksessä hävisi orgasmi eli en saanut moneen kuukauteen vaikka yritin enemmän tai vähemmän.

mutta eiköhän tämä tästä ala piristymään, nyt on jo ollut merkkejä siitä :) olen jo saanut orgasminkin pari kertaa ja halut alkaa olla taas kohdillaan.

Vierailija
9/10 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai löysääkö? ON!

Vierailija
10/10 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta alapääsynnytyksien jälkeen,ja ei se " värkki" juurikaan ole muuttunut.Tosin mamma on kyllä treenannut kuulilla synnytysten jälkeen.