Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut tarjoavat kanan koipia tai siipiä?

Vierailija
30.12.2015 |

Todellä ällöttävää rääpiä niitä.pieniä lihoja irti luista. Niissä ei ole paljon mitään syötävää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ne on hirveitä. Mieheni taas rakastaa yli kaiken.

Vierailija
2/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuivaa, mautonta rintalihaa haluaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on sellasta rasvaista WT-ruokaa, jota syödään ranskalaisten kanssa. Sopii hyvin alemman tason kansalaisille. En voisi ikinä seurustella kenenkään moista roskaa syövän kanssa.

Onneksi itse juon vuosikertaviinejä ja syön lähinnä sisäfilettä. 

Vierailija
4/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö muuten ap, että Aasiassa, kuten vaikkapa pienessä maassa nimeltä Kiina, just noi on ne arvostetuimmat osat broilerista. Rintalihaa saa aivan pilkkahintaan, mutta koivet ovat kaikkein kalleimpia. Siipipalat siltä väliltä. Rintaliha mielletään kuivaksi ja mauttomaksi.

Itsekin koen koivet ja siivet maukkaimmaksi lihaksi, mutta toki kaikella on eri tarkoituksensa, käytän kaikkea: suikaleita, ohutleikkeitä, rintafileitä, koipia ja siipiä.

Vierailija
5/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tarjoaa jotka pitävät niistä. Seuraava kysymys?

Vierailija
6/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivet ja siivet on just niitä maukkaimpia osia. Kun tekee itse hyvän marinadin niin on herkkua.

Vierailija
7/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koivet ja siivet on just niitä maukkaimpia osia. Kun tekee itse hyvän marinadin niin on herkkua.

Ja niistä saa luita, josta keittää luulientä, josta saa iholle ravintoa.

Vierailija
8/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ei ole vielä keksitty sitä broileria, jolla olisi pelkkä rinta. Lähellä kyllä jo ollaan.

Vierailija
9/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on sellasta rasvaista WT-ruokaa, jota syödään ranskalaisten kanssa. Sopii hyvin alemman tason kansalaisille. En voisi ikinä seurustella kenenkään moista roskaa syövän kanssa.

Ja kärsit ravinnon puutteesta ja ihon kuivuudesta, jotka sitten hoidat pillereillä ja voiteilla :D:D

Vierailija
10/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on inhottavaa toimia siinä syödessään kuin teurastaja. Näen siinä kanan osia, kuten niveliä, rustoja, jänteitä jne.

Suoraan sanoen ällöttää konkreettisesti tajuta syövänsä eläintä, joka on joskus elänyt. Olen sydämeltäni varmaan kasvussyöjä, mutta liian laiska opettelemaan tekemään maukasta ja monipuolista kasvisruokaa. Haluan sileää lihaa.

Vierailija
11/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat hyviä, parempia tosiaan kuin jokin kuivakka rintafilee, joka soveltuisi paremmin kengänpohjaksi kuin ruoaksi. Ja onhan niissä syötävää, minulla ainakin jää koivesta tai siipiannoksesta vain pieni kasa luunsiruja lautasen reunalle.

Vierailija
12/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan koivet ja siivet voisi syöttää rehuna eläimille ja tarjota ihmisille vain rintapaloja.

Vierailija
13/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä miten vähän ravuissa on syömistä ja silti niitäkin tarjotaan =)

Vierailija
14/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanan koivet ja siivet voisi syöttää rehuna eläimille ja tarjota ihmisille vain rintapaloja.

Miksi?

Vierailija
15/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on inhottavaa toimia siinä syödessään kuin teurastaja. Näen siinä kanan osia, kuten niveliä, rustoja, jänteitä jne.

Suoraan sanoen ällöttää konkreettisesti tajuta syövänsä eläintä, joka on joskus elänyt. Olen sydämeltäni varmaan kasvussyöjä, mutta liian laiska opettelemaan tekemään maukasta ja monipuolista kasvisruokaa. Haluan sileää lihaa.

Joo, tosi kasvissyöjä olet sydämeltäsi. Ei väliä, miten moni eläin heittää henkensä, kunhan sä saat lihasi mahdollisimman ei-lihan näköisenä.

Vierailija
16/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska heitto. Mutta kanaa ja ranskalaisia, yhdessä..? Outo kombinaatio!

Ketsupilla? Majoneesilla?

Kuulostaa ällöttävältä.

Vierailija
17/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällöttävältä.

Taitaa löytyä melko lailla kaikkien perushampurilaisketjujen listoilta tuo outous.

Vierailija
18/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ällöttävältä.

Taitaa löytyä melko lailla kaikkien perushampurilaisketjujen listoilta tuo outous.

Okei, aina oppii!

Käytän hyyyyvin harvoin noita palveluja, joten tämä on aivan vierasta ruokaa minulle ☺

Vierailija
19/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 12v poika haluas omissa juhlissa jotka järjesti joukkuekavereille meillä kotona tarjota juurikin kanansiipiä, tulisia sellaisia. on syönyt niitä joskus yhdessä hampurilaispaikassa jossa joskus käydään.

Mies haki kodinkoneliikkeestä rasvakeittimen tätä tarkoitusta varten ja juhlien menu oli tulisia siipiä, ristikkoperunoita, mozzarellatikkuja, jalopenopopperseja, erilaisia dippejä ym. Kaikki tehtiin tuossa keittimessä ja voin kertoa että kyllä oli tyytyväisiä 12 vuotiaita meillä koti täynnä. Kyllähän niitä uunissakin voisi tehdä muut ei maku ole sama mitä rasvakeittimessä.

Ite en niistä perusta mutta mies tekee poikien kans 1-2 x kk niitä ja syövät kyllä suurella ruokahalulla. Eikä haittaa jos joku tästä syystä meitä wt perheenä pitää! 😊

Vierailija
20/22 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyperunoita, punainen ja vihreä kastike, siivet/koivet = itse valmistettuna luksusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme