Mitä ajattelet miehestä, jota ei kiinnosta jääkiekko, autot eikä oluen juonti?
Kommentit (45)
No tulee mieleen, että se tykkäisi lukea kirjoja, on siisti, hyväkäytöksinen ja herkkä. Ei tule homoa mieleen
En ymmärrä miten seksuaalinen suuntautuminen on yhteydessä harrastuksiin? Onko auto jotenkin heteroseksuaalinen?
Mun mies. Eli mun korvaan ihan normaali.
Ihan lupaavaa, seuraavaks pitäis tietää mikä sitä sitten kiinnostaa.
Peseekö myös hampaansa joka päivä? Jos pesee, niin homo on.
Mitä pitäisi ajatella? Onko nuo joku miehisyyden ja heterouden mitta vai?
Toivotan hänet tervetulleeksi kylään. :)
PS En ole lesbo.
Riippuu enemmän siitä, että mistä se on kiinnostunut. Jos esim. jalkapallo,moottoripyörät ja viskit niin eipä paljon otsikon miehestä eroa. Jos taas esim. baletti, lastenrattaat ja vehnänorasmehu, niin aika erilaiset ajatukset tulisi mieleen otsikon mieheen verrattuna.
Mitähän siis tarkoitat oikeastaan kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Onko se homo?
Minulla oli muinoin nuoruudessani miespuolinen ystävä, joka Prahassa käydessään toi sieltä itselleen ja äidilleen matkalaukullisen hopeisia astioita, koska hopea oli siellä halpaa (80-luvun lopulla) ja tsekit taitavia hopeaseppiä. Ei, ystäväni ei ollut homo, päin vastoin: hän oli uskonnoltaan mormoni.
Eli jos ei yksikään ns. tavanomainen miesten harraste (minunkaan mieheni ei ole kiinnostunut jääkiekosta eikä oluesta, mutta autot ja autourheilu on hänellä sentään lähellä sydäntä) ei miehelle käy, tarkista sukupuolisen suuntautumisen lisäksi myös uskonnollinen suuntautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se homo?
Minulla oli muinoin nuoruudessani miespuolinen ystävä, joka Prahassa käydessään toi sieltä itselleen ja äidilleen matkalaukullisen hopeisia astioita, koska hopea oli siellä halpaa (80-luvun lopulla) ja tsekit taitavia hopeaseppiä. Ei, ystäväni ei ollut homo, päin vastoin: hän oli uskonnoltaan mormoni.
Eli jos ei yksikään ns. tavanomainen miesten harraste (minunkaan mieheni ei ole kiinnostunut jääkiekosta eikä oluesta, mutta autot ja autourheilu on hänellä sentään lähellä sydäntä) ei miehelle käy, tarkista sukupuolisen suuntautumisen lisäksi myös uskonnollinen suuntautuminen.
Homoseksuaalisuus ei ole uskonto. Vai mitä ihmettä tarkoitat kommentillasi mormoneista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se homo?
Homoseksuaalisuus ei ole uskonto. Vai mitä ihmettä tarkoitat kommentillasi mormoneista?
Lue teksti, kyllä se sieltä tulee esille. :) Enkä puhunut mormoneista, vaan tästä yhdestä mormonista.
Miksi ihmeessä ihmiset pitää ahtaa johonkin koppeihin ja laatikoihin? En ymmärrä.
Aika lähellä olisi meikäläisen unelma mies. Vielä kun ei polttais nii olis täydellinen jos vain muuten kohalleen sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika lähellä olisi meikäläisen unelma mies. Vielä kun ei polttais nii olis täydellinen jos vain muuten kohalleen sopisi.
niin mitä ne loput tuhat kohtaa ovat joiden pitää osua kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin mitä ne loput tuhat kohtaa ovat joiden pitää osua kohdilleen.
No tullaan hyvin toimeen. Vähän kuin paras kaveri
Tuttu mies. Ei ole homo eikä uskovainen, ei ole kiinnostunut muustakaan urheilusta. Pitkätukkainen hevari. Vaimonsa seuraa jääkiekkoa.
Mun miestä ei kiinnosta. Häntä kiinnostaa jalkapallo, rugby, hevoskilpailut, kalastus ja metsästys.