Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänä vuonna olen käynyt ALKO:ssa tasan yhden kerran ja siihen se jää!

Vierailija
30.12.2015 |

Viiniä ja olutta menee kyllä runsaasti, mutta en raaski maksaa niistä niin paljon veroa tänne Suomeen, vaikka periaatteessa haluaisinkin veroni mieluummin tänne maksaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa, mä en ole käynyt kertaakaan. Juon ehkä 4-5 kaupan siideriä vuodessa se riittää. Lisäksi muutaman kerran vuodessa kun meillä ruokavieraita, otan lasillisen punaviiniä ruuan kanssa.

Vierailija
2/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa, mä en ole käynyt kertaakaan. Juon ehkä 4-5 kaupan siideriä vuodessa se riittää. Lisäksi muutaman kerran vuodessa kun meillä ruokavieraita, otan lasillisen punaviiniä ruuan kanssa.

Etkö koe lainkaan olevasi veronmaksun osalta vapaamatkustaja? Alkoholia juovathan osallistuvat paljon sinua enemmän teiden rakentamiseen, sairaiden hoitamiseen ja lasten päiväkotien korjaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä taas tykkään käydä Alkossa, saa aina hyvää palvelua ja asiantuntevia neuvoja. 

Vierailija
4/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt alkossa viimeiseen 5 vuoteen. Kun nyt on oikeasti melkeenpä halvempaa ottaa se laivamatka viroon ja hakea vaikka se pullollinen viiniä sieltä. Tulis se tunneli niin pääsis vielä halvemmalla ja voisi hoitaa muutkin ostokset entistä enemmän virossa.

Vierailija
5/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en oo käynyt yhtään kertaa tänä vuonna ja tuskin tulen käymään ensi vuonnakaan. Alkossa oon käynyt elämäni aikana varmaan 4 kertaa yhteensä. Ällöän alkoholia, humalaisia ihmisiä ja olen ylpeä raittiudestani.

Vierailija
6/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ylpeä raittiudestani, en tosin juopotteluvuosistanikaan. Silloin kävin viinakaupassa taatusti useamman kerran vuodessa kuin olin käymättä. Vaikka nyt olenkin ollut pitkään raittiina, olen tainnut joka vuosi käydä alkossa vähintään kerran. Tämän vuoden keväällä ainakin hain anopille taskumatillisen jotakin mikä hänen mukaansa on hyvää flunssalääkettä. Panin merkille tuotteiden järjettömät hinnat, ei minulla olisi enää edes varaa juoda ja varmaa on, ettei tämä hallitus ainakaan pudota viinan hintoja.

Vierailija
7/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5-6 kertaa tullut käytyä Alkossa tänä vuonna. 

En erikseen lähde viinanhakumatkoille, mutta kun risteilyt nykyään on samanhintaista kuin 2 hengen elokuvissa käynti, käydään silloin tällöin ajankuluksi laivalla, ja samalla toki hyödynnän halvan hintatason ja ostan kaappeihin täydennystä. 

Vierailija
8/8 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helppoa mennä ruokakauppaan ja sillä on ne viinit laidasta laitaan, siiderit, oluet ja väkevät omassa hyllyssään. Silti tulee ostettua tosi harvoin mitään. Alkoholi ei kuulu arkeemme eikä usein juhlaankaan. Silloin tällöin haen jotain viinejä, kun tulee vieraita. Näin Keski-Euroopassa. Kyllä täällä olisi juopolla helppoa, kun saa kaikkia juomia laidasta laitaan myös huoltoasemilla, elokuvissa, kahviloissa, ihan suunnilleen missä vaan 24 h/vrk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme