Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin joulusuklaat?

Vierailija
30.12.2015 |

Työpaikan kahvipöytä - työskentelen yksin
Sukulaisille - saivat yli oman tarpeen itsekin ja osa on allergisia
Ensikotia, VOKKIa tms. ei täällä päin ole.
Tuttavat valittavat samaa ongelmaa.
Osa saatiin eteenpäin, mutta noita jäi silti.
Eli mitä vaihtoehtoja jäi jäljelle? Itse ei syödä, aloitamme terveellisemmät elämätavat. Vieraitakin meillä käy harvoin ja juuri kukaan ei välitä makeasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät kaupassa kassan viereen laatikon " saa ottaa".

Vierailija
2/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä työskentelet yksin, mutta kai siellä työpaikalla kuitenkin joku paikka on, jonne voit viedä suklaat? Tai jos ei, mies voinee viedä omalle työpaikalleen?

Lapset voivat viedä päiväkodin/kerhon/koulun opettajille, harrastuksensa ohjaajille.

Paikkakunnallasi ei ehkä ole vokkia tai ensikotia, mutta varmaan on vanhainkoti, sairaala, terveyskeskus. Voit viedä kirjastonhoitajille, kun seuraavan kerran käyt kirjastossa. Sinulla ja miehelläsikin on ehkä joku harrastuspaikka, jossa käytte, sinnekin voi viedä.

Ei varmaan kukaan elä niin sosiaalisessa tyhjiössä, ettei saisi suklaarasiaa jollekin annettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vanhainkotia lähellä? Pelastuarmeijaa/ seurakuntaa tms. Marttojen kauttakin voisi löytyä uusi paikka tai neuvolan kautta ( kunhan paketit ovat avaamattomia kaikissa käärepapereissaan) Tai jollekin urheiluseuralle tai eläkeläiskerholle arpajaispalkinnoksi (tarkista että pvm riittää ainakin 3-4kk tästä eteenpäin)

Vierailija
4/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheeseen, olisiko naapurustossa?

Vierailija
5/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen töitä kotona toiminimellä itse ja asiakkaat sekä yhteistyökumppanit ovat satojen kilometrien päässä, eli toimitan työt sähköisenä perille. Lapset on jo isoja ja omillaan. Mutta vanhustentalolle taidan tarjota, siellä varmaan löytyy ottajia tai voivat vaikka pistää bingoon palkinnoksi, tiedän, että opiskelijat niitä joskus siellä järjestävät ja sukulaislikka on hoitajana, voin toimittaa hänen kauttaan. Hän itse ei tarvitse. Kiitos vinkistä. 

Vierailija
6/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, mulle kelpais. En raaskinut ostaa paljoa, ja mistään ei saatu.

Vierailija
7/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin viedä ne mukanani kun taas tulee jotkut juhlat nyyttäriperiaatteella.

Vierailija
8/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulusuklaissa on tosi pitkät käyttöajat ja ajattelin kevään aikana viedä tuliaisiksi kylään mennessä.

Siis niitä parempia esim. Lindt-suklaita.

Vierailija
9/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yhtään kaveria, tuttua tai sukulaista joka voisi viedä omalle työpaikalleen kahvipöytään?

Vierailija
10/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mulle!

11/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin voi lähettää!

Vierailija
12/12 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitamme terveelliset elämäntavat, salli mun nauraa. Ne varmaan kestää ehkä kaksi viikkoa, jos sitäkään. Suklaat naamaan vaan, niillä ei ole mitään merkitystä kokonaisuudessa, jos todella aloitatte uudet elämäntavat. Tai sitten vaan roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi