Mitä sanoisit tässä tilanteessa miehelle? Kiire!
Täysin kuvitteellinen on tämä tilanne, ei siis missään suhteessa todellisuuteen, ei. Juu ei.
Jos miehesi olisi alkoholiriippuvainen (oikeasti, juopotellut ammattimaisesti jo parikymmentä vuotta) ja hän olisi tällä hetkellä olohuoneessa, ja sinä olisit työhuon.. (hetki, otan kulauksen olutta!) ..eessa ja tietäisit, että hän on noin kolmen promillen humalassa, koska hän on juonut tänä iltana ensinnäkin pullon votkaa. Ja sitten lisäksi juonut toisesta pullosta useita lasillisia (tiedät tämän koska olet kuullut sen tutun narahduksen viinapullon korkista ja lasin kolahdukset pöytään, kun henkilö ei enää hallitse motoriikkaansa ja käsi vippaa).
Ja sinä olisit itse raitis ja kokeillut kaikkia mahdollisia keinoja saada mies lopettamaan viinanjuonnin. Mutta hän ei lopeta, koska on addikti.
Ja sinun viimeinen keino on ottaa suojakännit, jotta miehen juopottelu ei tee sinusta kireää ja onnetonta. Siksi olet huppelissa.
Mitä sanoisit miehelle, kun menisit nyt hänen luokseen olohuoneeseen?
Lupaan että menen ja sanon tähän tulleen parhaan repliikin miehelle.
Aikaa kymmenen minuuttia!
...Jos tämä ei toimi, uppaan huomenna.
t. epätoiv.N
Kommentit (20)
Minkälaista korua käyttäisin tamppoonin narussa, rakas?
Tajuatko sä mitä täällä tapahtuu!?
Minä aion ostaa panokoneen sinun rahoillasi kun ei sinusta miehen työhön ole!!!! Ja muutetaan verstas BDSM-dungeoniksi johon kutsun ukkomiehiä nusbaamaan.
Vierailija kirjoitti:
onko sun aina pakko juoda noin paljon ja voisit välillä säkin tehdä täällä jotain. taas on jääkaappi tyhjänä vaikka mä olen sen jo kolmesti tänää käyttänyt. ulos verstaalle et kyllä niiden hulttiokavereides kanssa varmasti lähe. mitää rosenttei on aivan turha odottaa
Ihana, kiitos! ihan ei täsmää meidän tilanteeseen, koska ei sillä ole kavereita, mutta kuten lupasin, sanon parhaan repliikin hänelle, ja jos tämä on se, ihmetelköön : D
Lisää?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista korua käyttäisin tamppoonin narussa, rakas?
Vau. oi jee.
Turhaan sille mitään sanot, sama kuin seinille puhuisi. Keskity sen sijaan voimaan itse hyvin ja klikkaa itsesi Al-anonin sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sä mitä täällä tapahtuu!?
Kiitos tästä.
Tod näk ei tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sille mitään sanot, sama kuin seinille puhuisi. Keskity sen sijaan voimaan itse hyvin ja klikkaa itsesi Al-anonin sivulle.
olet ihan oikeassa. tämä on tällainen viime hetken epätoivoinen yritys..
ap
Ai tämä olikin joku vitsi. Minä luulin, että olet oikeasti turhautunut ja haluat purkautua miehelle.
Laita lopullisesti korkki kiinni! Jätä se sika!
Ihan sama mitä sanot. Reaktio voi olla ihan mitä vaan. Jos olisi asiaa, niin sanoisin selvinpäin...kun kumpikin on. Ja jos sellaista hetkeä ei tulisi, niin ehkä se olisi sen huurun suhteen päätös.tai sitten jatkat huurumiestä. Kolmen promillen humalaan on turha hirveesti valuta sanojaan...muutakuin yrittää pitä rauha maassa. Ei muista viisasta sanoista huomenna kuitenkaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ai tämä olikin joku vitsi. Minä luulin, että olet oikeasti turhautunut ja haluat purkautua miehelle.
ei ole vitsi.
tilanne on tosi, ikävä kyllä
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olisit itse raitis ja kokeillut kaikkia mahdollisia keinoja saada mies lopettamaan viinanjuonnin. Mutta hän ei lopeta, koska on addikti.
Ja sinun viimeinen keino on ottaa suojakännit
Siis miten niin olisin raitis, jos otan jotain suojakännejä?
No, jos suojakännit haluan, kai sitten sanoisin että annas mullekin sitä votkaa.
Hei rakas sano kun haluat poskihoidon ja muistuta milloin haen lisää kaljaa lähikaupasta..Olenko jo tänään monta kertaa muistuttanut miten ihana mies ole ja miten onnellinen olen, kun olen saanut tavata sinut!!<3
Voin olla tylsä, mutta älä sano tänään mitään.
Huomenna kun molemmat olette vesiselviä, ota asia puheeksi ihan vaikka sanomalla, miten sinua risoo, kun mies ryyppää ja sinä et enää halua kotiisi humalaista ihmistä.
"Olen miettinyt, että meidän olisi aika jatkaa omia teitä erillään, haluamme eri asioita. Haluan elää omaa elämääni raittiina jonkun toisen raittiin ihmisen kanssa. En ole onnellinen. Ala(n) etsiä itselleni uutta kotia heti huomenna."
Tukholmalainen Katerina Janouch on kirjoittanut aiheesta romaanin omien kokemustensa pohjalta. Käy kirjastossa ja lainaa kirja nimeltä Läheinen. Saat ainakin paljon ajateltavaa.
Josko hän on joskus selvä, niin sanot, että seuraavalla kerralla menee sitten äitinsä, isänsä yms. luokse ryyppäämään, sinä olet saanut seurata sitä "idioottimaisuutta" jo kylliksi.
onko sun aina pakko juoda noin paljon ja voisit välillä säkin tehdä täällä jotain. taas on jääkaappi tyhjänä vaikka mä olen sen jo kolmesti tänää käyttänyt. ulos verstaalle et kyllä niiden hulttiokavereides kanssa varmasti lähe. mitää rosenttei on aivan turha odottaa