Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti kestovilu loppuu kilpparilääkityksellä?

Vierailija
29.12.2015 |

Siis jos tää nyt on sitä. Huomenna menen kokeisiin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin vaan kommentoida, että.mulla on todella häiritsevä kestovilu ja kilppariarvot on olleet kunnossa monta kertaa. En tiedä sitten, mistä johtuu.

Vierailija
2/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aloitti kilpirauhaslääkityksen kaksi viikkoa sitten. Edelleen palentaa, mutta toki nyt on minullakin kylmä :-). THS arvo oli 6.7 viimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua palelee vieläkin vaikka lääkitys on kunnossa. Luulen että mulla on vain muuten huono ääreisverenkierto

Vierailija
4/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei niinkään ole palellut mutta varpaat onaina jääkylmät, vähän sineetävätkin iltaisin. Lääkitys ollut kohdallaan jo 4 vuotta mutta ei nuo varpaat taikka paino mihinkään mene

Vierailija
5/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen meni vuosia.

Vierailija
6/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun sais kestovilun vähäksi aikaa! Mulla liikatoiminta ja kestohiki, lääkkeet eivät vielä ole ehtineet vaikuttaa. Tänäänkin aamulla herättyäni seisoin 10 minuuttia 11 asteen pakkasessa, ei tunnu missään :D!

Vierailija
7/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Luen uudestaan ja uudestaan "kestovittuilun". Toivottavasti sinun ei tarvitse palella enää kauaa. Ja se ei ollut vittuilua.

Vierailija
8/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun sais kestovilun vähäksi aikaa! Mulla liikatoiminta ja kestohiki, lääkkeet eivät vielä ole ehtineet vaikuttaa. Tänäänkin aamulla herättyäni seisoin 10 minuuttia 11 asteen pakkasessa, ei tunnu missään :D!

Siis t-paidassa.. ;)

Vierailija
9/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua =(

Ap.

Vierailija
10/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se lääkitys sitten tehoaa jos oireet ei poistu? Mitä iloa siitä että vain joku labra-arvo on ok?

Vierailija
11/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hikoilen kun palelen.

Vierailija
12/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se lääkitys sitten tehoaa jos oireet ei poistu? Mitä iloa siitä että vain joku labra-arvo on ok?

Osaan oireista tehoaa, osaan ei ja nekin voi vaihdella keskenään. Tosin katson että itsellä vieläkin annostus kesken,kun 3v on tulossa täyteen lääkitystä.

Vierailija
13/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. normaali ruumiinlämpöni on ollut jo vuosia 35,5. Saan enää milligramman kortisonia päivässä. En tarvitse kortisonia enää syöpähoitona, mutta en kestä kortisonin vähentämisen aiheuttamia nivelkipuja. Seuraavaksi tutkitaan lisämunuaislama. Toivon, että saan jatkuvaan paleluun apua. 

Parempaa vointia palelijoille, lämmin kevät ja hellekesä!

Vierailija
14/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten nopeasti annosta kasvatetaan. Mulla aloitettiin tosi hitaasti, ensin 25, sit 50. Ja viimeksi 75, jossa ollaan. Meni n. 4kk, kun sormiin palas lämpö, silloin annos tais olla 50. Hämmentävä ja ilahduttava tunne. Arvot saatiin kuntoon 8 kuukaudessa.

Vieläkään ykskään lääkäri ei o uskonut, kuinka monta outoa oiretta mulla oli ollut, joita ei o tarvinnut enää ihmetellä lääkityksen jälkeen! Aluks annosta nostettaessa tuli paha olo, joten oon iloinen, et edettiin suht hitaasti eikä lämätty heti sataa mikrogrammaa pöytään. tsemppiä, oli sit vajaatoimintaa tai ei!

Vierailija
15/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt monta vuotta, arvot jo liikatoiminnan puolella, mutta ruumiinlämpö edelleen 35.0 asteen luokkaa. 

Vierailija
16/16 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, luin monesti otsikosta et kestovittuilu:D Ihmettelin vaan et jopas tehokasta kilpparilääkettä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi