asunnon vuokrailmoitus ja "ei tupakointia"
Mitäs tuo tarkoittaa ihan oikeasti. Ei saa polttaa asunnossa? No ei luulis kuin aivokuolleen idiootin näin tekevän vaikkei olisi erikseen mainittukaan. Vai ettei vuokralainen saa polttaa asunnon ulkopuolella esim baarissa tupakkaa? Voiko joku fiksumpi selventää...
Kommentit (5)
Luultavasti tarkoittaa just sitä ettei asunnossa saa tupakoida.
Ihan ymmärrettävää koska kyllä sitä kaikenmaailman ääliöitä tässäki maailmassa on, jotka ei sanomatta asiaa ymmärrä.
Lisäksi röökin haju on älyttömän hankalaa siivota pois.
Asunnossa ei saa polttaa. Muuten on ihan sama missä tervaat keuhkosi kunhan et pilaa tupakansavulla asunnon seiniä.
Ei saa polttaa asunnossa. Kyllä, jotkut oikeasti polttavat sisällä, myös vuokra-asunnoissa, siksi siitä mainitaan.
Vuokranantaja ei voi kieltää vuokralaista polttamasta asunnon ulkopuolella.
Noniin, eli vaikka mä poltan niin en polta sisällä enkä parvekkeella enkä myöskään liian lähellä taloja/ilmastointiaukkoja joten tämä ei koske mua? Ja vaikka itse poltan niin pidän ihan helvetin ällöttävänä sitä että jotkut polttavat sisällä, itse en pysty edes yökerhojen tupakkakopeissa polttamaan vaan ulos on päästävä
Ap
Ei asunnon sisällä ainakaan, parvekkeella ei saa ,jossain taloyhtiössä, polttaa.