Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle laitettiin mirena tänään

Vierailija
29.12.2015 |

Koska kivut loppuvat? Olen maannut koko päivän jääpussi alavatsalla ja syönyt särkylääkkeitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olo on ihan normaali :)

Vierailija
2/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa, mulle laitettiin kans tänään! Ekan 10min oli kipee maha mut sit ei mitään muuta kun tätä tiputteluvuotoo. Toivottavasti ei kestäs kauan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, mulle laitettiin kans tänään! Ekan 10min oli kipee maha mut sit ei mitään muuta kun tätä tiputteluvuotoo. Toivottavasti ei kestäs kauan!

Multa meinas taju lähtee asennuksen jälkeen ja oksensin sen kivun takia. :D no ehkä tää on tän arvosta.

Ap

Vierailija
4/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu meni mulla ohi saman tiien kun laitettiin, tiputteluvuotoa muutamia päiviä. Pari ekaa kuukautta välillä vähän hassu, kehno olo silloin tällöin, nyt tasaantunut. Ainoastaan langat jäi liian pitkiksi, mies tuntee ne joskus, muuten hirmu helppoa...

Vierailija
5/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin että "mulle laitettiin mirena nenään" :D hieman hämmennyin.

Sori off topic :)

Vierailija
6/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi liikunta kierukanasennuskipuihin.

Vierailija
7/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tullut mitään särkyjä :/ Mulle on laitettu Mirena jo kolme kertaa. Tsemppiä!!!!

Vierailija
8/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahimmat tuskat kesti yli kuukauden. Vuotoa joka päivä, samoin kramppeja kunnes 4 kk myöhemmin otatin pois. Naama kukki ja hiki alkoi haista 😣

Vierailija
9/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni taju laittovaiheessa. Seuraavana päivänä kaikki hyvin. Ja sen jälkeen kaikki hyvin seuraavat 4 v. 

Ekana päivänä kyllä otti päähän, kun minä olin se joka kärsi meidän molempien puolesta (mies ja mä).

Vierailija
10/10 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipua ei ole ollut kuin sen verran, että Burana auttoi. Kolme kertaa on laitettu. Kokeile kuumaa kivunhoitoon jääpussin sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi