Mulle laitettiin mirena tänään
Koska kivut loppuvat? Olen maannut koko päivän jääpussi alavatsalla ja syönyt särkylääkkeitä.
Kommentit (10)
Pelottavaa, mulle laitettiin kans tänään! Ekan 10min oli kipee maha mut sit ei mitään muuta kun tätä tiputteluvuotoo. Toivottavasti ei kestäs kauan!
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa, mulle laitettiin kans tänään! Ekan 10min oli kipee maha mut sit ei mitään muuta kun tätä tiputteluvuotoo. Toivottavasti ei kestäs kauan!
Multa meinas taju lähtee asennuksen jälkeen ja oksensin sen kivun takia. :D no ehkä tää on tän arvosta.
Ap
Kipu meni mulla ohi saman tiien kun laitettiin, tiputteluvuotoa muutamia päiviä. Pari ekaa kuukautta välillä vähän hassu, kehno olo silloin tällöin, nyt tasaantunut. Ainoastaan langat jäi liian pitkiksi, mies tuntee ne joskus, muuten hirmu helppoa...
Luin ensin että "mulle laitettiin mirena nenään" :D hieman hämmennyin.
Sori off topic :)
Mulla auttoi liikunta kierukanasennuskipuihin.
Ei mulle tullut mitään särkyjä :/ Mulle on laitettu Mirena jo kolme kertaa. Tsemppiä!!!!
Mulla pahimmat tuskat kesti yli kuukauden. Vuotoa joka päivä, samoin kramppeja kunnes 4 kk myöhemmin otatin pois. Naama kukki ja hiki alkoi haista 😣
Mullakin meni taju laittovaiheessa. Seuraavana päivänä kaikki hyvin. Ja sen jälkeen kaikki hyvin seuraavat 4 v.
Ekana päivänä kyllä otti päähän, kun minä olin se joka kärsi meidän molempien puolesta (mies ja mä).
Kipua ei ole ollut kuin sen verran, että Burana auttoi. Kolme kertaa on laitettu. Kokeile kuumaa kivunhoitoon jääpussin sijaan.
Huomenna olo on ihan normaali :)