Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kuohuviiniä uudenvuoden juhlintaan?

Vierailija
29.12.2015 |

Osaisitteko suositella jotain? Ei samppanjaa, koska sitä ei minusta kannata Alkosta ostaa. Tykkään rapsakoista sampanjoista/kuohuviineistä. Samppanjasuosikkeja Taittinger ja Gosset. Kuohuviineistä mm. Henkell Trocken Sekt ja ehkä hieman pehmeämpi Campo Viejo Reserva Cava Brut ovat maistuneet. Nyt hinta saisi olla alle 20 euroa, mutta laadun pitäisi silti olla riittävä, ei mitään teinibulkkia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernard-Massard. Aina oltava pullo jääkaapissa! :)

Vierailija
22/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bernard-Massard. Aina oltava pullo jääkaapissa! :)

Nyt täytyykin varmaan tätä maistaa. Valkoviinistä tykkäsin tosi paljon, nyt en vaan sitä vähään aika ole muistanut katsella hyllyltä. Viimeksi kun meinasin ostaa, niin sitä ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistinquette, tosin luokitellaan varmaankin "teinibulkiksi", koska hinta on vain 9,95€ ja pullokin on ihana pinkki. Minä reilu nelikymppinen pullea perheenäiti tykkään.

Vierailija
24/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistinquette, tosin luokitellaan varmaankin "teinibulkiksi", koska hinta on vain 9,95€ ja pullokin on ihana pinkki. Minä reilu nelikymppinen pullea perheenäiti tykkään.

Ei se hinta vielä teinibulkiksi tee, moni muukin tässä ketjussa mainittu on tuohon kympin pintaan. :) Itse asiassa tuo Mistinguette vaikutti Viinilehden kuvauksessa hyvinkin lupaavalta, vaikka tosiaan vähän vierastan itse roseekuohareita. 

https://viinilehti.fi/viini/viinista-viiniin/mistinguett-vintage-editio…

t: ap

Vierailija
25/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon shampanjaa! Keltainen leski on niin hyvää!

Vierailija
26/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kunnon shampanjaa! Keltainen leski on niin hyvää!

Kun tätä samppanjaa toistuvasti tarjotaan, niin kerrotaan nyt, että juon samppanjaa Ranskassa, missä on toinen kotini. Nyt ei tee siksi mieli ostaa samppanjaa Alkon hinnoilla, vaan jotain muuta. Mainitsemasi Veuve Clicquot on ihan ok samppanjaa, mutta tosiaan valitsisin mieluummin Taittingerin tai vaikka Gosset'n. :)

Vierailija
27/27 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 = ap