Olen rapakunnossa
Oon ollut viimevuodet vaan kotona 4seinän sisällä. Tänää hain postista noin 10kg painavan paketin. Kävelin siis pari sataa metriä ja kannoin tuon paketin kotiini. Sekä jaloista että käsistä meinasi loppua voimat matkan varrella ja nyt kun pääsin kotiini niin olen lopen uupunut. Mitä mun kannattaisi tehdä, vai kannattaisiko mitään?
t. työtön
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Röihin kun menee niin saa rahaa ja kunto nousee.
Mikset röihin mee, aikuinen ihminen?
Ei kukaan halua työllistää.
No sä tosiaan olet rapakunnossa! Sitten vaan kuntoa kohottamaan! Aloita vaikka kävelylenkeillä ja esim youtubesta löytyy paljon jumppa- ja treenivideoit joita voi kotona tehdä. Kunnon kohottamisessa on se ihanuus että se kohoaa todella nopeasti ja motiovoi koko ajan lisää homman edetessä. Mutta pidä maltti aloituksessa ettei tyssää rasitusvaivoihin.
Vierailija kirjoitti:
No sä tosiaan olet rapakunnossa! Sitten vaan kuntoa kohottamaan! Aloita vaikka kävelylenkeillä ja esim youtubesta löytyy paljon jumppa- ja treenivideoit joita voi kotona tehdä. Kunnon kohottamisessa on se ihanuus että se kohoaa todella nopeasti ja motiovoi koko ajan lisää homman edetessä. Mutta pidä maltti aloituksessa ettei tyssää rasitusvaivoihin.
Voisin harkita huomenna katsoa. Tänään sain jo riittävästi kuntoilua. Ongelmana on että yleensä herään yöllä ja en viitsisi meluta ettei naapurit häiriinny.
Ei kai jumpatessa tarvi meluta. Volyymit vaan tarpeeksi pienellä niin ei se häiritse naapureita.
Röihin kun menee niin saa rahaa ja kunto nousee.
Mikset röihin mee, aikuinen ihminen?