Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakastanko mielestänne vai en.

68.23.12
29.12.2015 |

ostin ensimmäisen kihlasormuksen 1600e toisen kunnollisen 11000e ja nyt hiljan 1500e.

ostan kukkia säännöllisesti, monesti huvikseni, muistaakseni häntä tai joskus syystä, en osta halpaa vaan kunnon kimppuja 75-110e joka kerta.

hankin hänelle aurinkoriipuksen timanteilla a8000e maksoin 3800e ostin koska muistutti häntä ja sain hyvän alennuksen joten oli mielestäni hyvä synttärilahja,ihan itse, hän ei edes tiennyt asiasta.

myöh riidan päätteeksi, vein korun panttilainaamoon, päättäen etten koskaan hanki sitä takaisin ja sitä päätöstä vahvisti kova korko, korko sopimusajalle oli vähän päälle 500e 6kk jos korua ei lunasteta se myydään.

sovimme riidan, pyörsin päätökseni kun hän itkien sanoi kuinka tärkeä se koru oli hänelle menin ja lunastin sen takaisin, vaikka olin niin vannonut etten hae sitä mutta ne silmät jotka katsoivat minua punaisena tulvien niin en kestänyt rakastin niin paljon että korko tuntui pieneltä siinä vaiheessa vaikka monia se järkyttäisi.

kun aloitin työni uudessa paikassa pitkän työttömyyden jälkeen ja kymmenien tuhansien ulossottovelan kanssa niin eräs nainen töissä osoitti kiinnostusta paljon minua kohtaan ja kävin ulkona hänen kanssaan ja sanoin puolisolleni etten halua olla kanssasi, minuun sattui niin paljon ja velkani tuntui ettei se lopu millään jne olin masentunut ja vihasin häntä joten päätin kokeilla, en pitänyt alkuunkaan, se ei päätynyt seksiin, olin yksi suuhoito ja jätin sen siihen, yritti jälkikäteen saada minua tapahtumaan ym ulos en mennyt, palasin puolisoni luo.

kun puoliso muutti hän teki selväksi ettei nähdä enään ja korosti lähkiellolla jos yritin jotain..

en kestänyt olin surun murtama jo se muutto tuntui pahalta ym kun asuttiin vierekkäin.. en kestänyt yksin kotona, rupesin polttamaan taas poltin noin 2-3askia päivässä.. tutustuin töissä toiseen tyttöön hänen toimestaan että pystyin rauhoittumaan ja saamaan ajatuksiani puolisostani pois ja että saisin vähän jotain muuta ajateltavaa.. tämä oli hyvännäköinen mutten rakastunut, ei tullut fiilistä että se on menoa nyt kuten puolisoni kohdalla.. emme päässeet seksiin asti, se olisi tapahtunut jos olisin halunnut mutten kyennyt vaikka olimme kaksi yötä hotellissa.. eri päivinä.. en pystynyt hän ei tuntunut oikealta. jäi suuhommiin vain.

puolisoni ei usko sitä, sanoin että voin todistaa sen vaikka mennään istumaan näiden kahden kanssa alas ja puhutaan suoraan tai suostun ammattilaisen arvioitavaksi.. myöntäisin jos olisin tehnyt koska ei ole mitään menetettävää..

eikä minulla ole ollut ketään muuta.. nämäkin jo kohta yli vuoden takaisia aikaisempi on jo kohta 2v vanha juttu.

ajoin hänen luokseen lähes joka päivä, ajoin päivässä päälle 400km vain nähdäkseni hänet, hän siis muutti tässä välissä toiselle paikkakunnalle... siellä käydessäni sovimme että auto pitää hävittää, päätös oli minun ja muutamme yhteen..

myin auton, niin ei käynyt vaikka tein mitä sovittiin, hän otti etäisyyttä minuun.

nyt hän muutti lähemmäs, nyt ajan päivittäin noin 230km menen ns pakosta tapaamaan häntä jotta pääsisin puhumaan tai edes näkisin häntä, vien hänelle aina myös työkappaleeni teen myyntityötä mutta ei siitä sen enempää.

soitan hänelle monta kertaa päivässä odottaen että hän vastaisi, välillä vastaa välillä ei, viesteihin ei vastaa..
haluan selvittää asiat.

en ole koskaan hakannut häntä, en edes lyönyt, en vaikka hän on kuinka haukkunut tai muuta..
en juo alkoholia ei sovi minulle.

nainen ei usko että olen myynyt autoni, vaikka olen tulostanut todisteen trafin sivuilta, laittanut kauppakirjan, ottanut tiliotteen liikkeen tilisiirrosta, auto siellä myynnissä myös.

nainen sanoo että haen hänestä vain jotain kodinhoitajaa ym??????????! en ymmärrä tätä, olen hokenut miljoona kertaa että hoidan itse pyykkini, siivoan, käyn kaupassa, pesen autot ym, maksan itse laskuni ja kaikki, lupasin maksaa vuokraa 1200e kk ja sanoin hänelle että jos et usko etten tee mainitsemiani asioita niin saat minut pihalle alta aikayksikön!! tykkään tehä kotihommat varsinkin hänelle, olen ennenkin imuroinut hänen luonaan ja heittänyt roskia ym, perusjuttuja vaikka olen mies niin haluan itse tehä vaikka monelle se ei ole itsestäänselvyys

hänen mielestä minut on kasvatettu niin että nainen on kodinhoitaja!! ja ole tähänkin sanonut, minulla ei ollut vanhempia tukena kotona, isä ja äiti erosi kun olin pieni, faija oli koko ajan hommissa tai viihteellä tai ulkomailla ja äiti vihasi minua kun en lähtenyt hänen matkaan ,isoveljeni asui jo omillansa samaten isosiskoni vain minä ja pikkuveljeni, päätin etten lähde koska äitini kanssa en ole oikein koskaan tullut toimeen, joten päätin jäädä isäni asuntoon ja veljeni meni äitin kanssa.. en ollut puheväleissä äitini kanssa noin 4vuoteen jonka jälkeen pikkuhiljaa rupesimme puhumaan ja tapaamaan mutta edelleen välit eivät ole kovin lämpimät, olen käynyt myös puolisoni kanssa siellä pari kertaa ja hänet otti ihanasti vastaan, mikä oli posiitivinen yllätys.

tuo ero on vaikuttanut minuun monella tavalla.. en tykkää olla yksin, masennun herkästi, en tykkää riidoista, vanhempani aina riitelivät ja huusivat, itse en tykkää riidellä, en haasta riitaa koskaan tahallani.

sanon useasti että rakastan, muistan häntä lähes aina jollain teolla, halaan häntä, rakastelen.

hän sanoo etten ole halunnut häntä vaikka tämä ei pidä paikkansa, esim 2vuoden aikana, hän menetti työnsä joutui myymään talonsa ym hänellä oli hirveä stressi hän itse sanoi ettei hän halua seksiä ettei hänellä ole minkäänlaisia haluja, itse en edes ehdottanu koska koin sen olevan itsekästä, toisella elämä paskana ja minä ajattelisin vain itseäni se tuntui minusta pahalta kun mietin tilannetta toisin päin.. hän sanoi tätä selittelyksi vaikka on viestejä todisteena siltä ajalta.

hän sanoo että esitän ja näkee lävitseni, MINKÄ LÄPI, MITÄ ESITÄN, TAHDON OLLA KANSSASI JA PITÄÄ HYVÄNÄ JA HUOLEHTIA, EI TÄLLÄISTÄ VOI KUKAAN ESITTÄÄ.. OLEN HYVIN TOIMEENTULEVA JNE EI OLE MITÄÄN SYYTÄ ESITTÄÄ JNE, TOTUUS ON ETTÄ RAKASTAN JA HALUAN OLLA.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän